Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sitten petti mua... (liittyen eiliseen keskusteluun)

Vierailija
27.01.2015 |

Eiliseen keskusteluun "Pettikö poikaystävä mua viikonloppuna?" saapuu jatkoa nyt. En päässyt eilen enää kommentoimaan sinne Posting not allowed ilmoituksen takia, mutta luin sitä ja siellä esiintyi muutama trolli -.- itse kirjotin viimeisen viestin sinne ennenkuin poikaystävä oli edes saapunut tänne, joten kaikki muut "tarinan lopetukset" olivat jonkun idiootin keksintöjä.

Poikaystävä tuli siis eilen mun luokse ja kertoi heti itkien, että oli pettänyt mua... olivat kavereiden kanssa kaljoitelleet ja vedelleet alkoholia vahvempaa. Huumeiden ensikertalaisena poikkis kokeili sitten amfetamiinia. Joo ja sehän laittoi koko ihmisen sekaisin. Baari-illan jälkeen koko konkkaronkka olivat tulleet takaisin jatkoille, ja nukkumaanmennessä joku akka oli liittänyt hänen kainaloon ja alkanut koskettelemaan. Huumepäissään ei ollut kovin kauaa estellyt, kunnes.. noh.. niin. Pettäminen tapahtui. Keskenkaiken poikkis oli kuitenkin tajunnut mitä tekee ja lopetti homman kesken. Aamulla heti herättyään lähti kotiinsa.

Itkin ainakin kolme tuntia putkeen, ja illalla vielä sain satunnaisia itkukohtauksia. Musta tuntuu vieläkin ihan omituiselta, en vaan voi uskoa tän tapahtuneen. Tää on eka kerta kun mua petätään, enkä jotenkin ikinä kuvitellut että tää voisi tapahtua omalle kohdalle... joskus aikaisemmin ilman omaa kokemusta, ihan yleisesti pettämisestä ajattelin, että tapauskohtaisesti yhden kerran voisi antaa anteeksi. Poikaystävä oli ihan silminnähden paskana, tää oli eka kerta kun näin hänen itkevän. Itkettiiin kumpikin siis monta tuntia... oon edelleen ihan sekaisin kaikesta ja en pysty ajattelemaan tätä edes kunnolla. En siis ole päättänyt asiaa suuntaan tai toiseen. Osa musta haluaisi antaa anteeksi, ja ehkä annankin anteeksi, mutta en rehellisesti tiedä, että vaikka haluaisinkin, niin pystynkö jatkamaan ja unohtamaan tän. Nyt tuntuu etten pääse siitä mielikuvasta ikinä yli enkä jatkamaan tätä enää :--/ oon ihan hajalla ja itken tälläkin hetkellä. En ois ikinä uskonut että tää tapahtuis mulle. :-/

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sä annat sille anteeksi, kun oli raukka huumeiden vaikutuksen alaisena, ja nainenkin vielä vaan tupsahti viereen nukkumaan mennessä :(

Itse en kattelis mitään piripäätä hetkeäkään.

Vierailija
102/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:02"]Ooksä tampereelta? Tuolla kutos kerroksessa on joku muikkeli kiljunut ja itkenyt ukkonsa takia lauantaista lähtien. Hirvee ulina. Ensin luulin sitä itsensä loukanneeksi koiraksi.
[/quote]

En asu Tampereella. Ja itkin vasta eilisestä. Veikkaan että mun naapurit on kans saaneet osansa mun itkusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei.. En ikinä antaisi anteeksi, varsinkaan huumeita. Niitä ei mun läheiset vedä. Yhtäkään kertaa.

Vierailija
104/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva juttu. Hiv voi olla piilevänä vuosia, eikä näy seuloissa. Mä en pystyis muutenkaan enää panemaan miestäni jos se olis käynyt välillä uittamassa munaa toisen naisen pillussa. En haluais sisälleni sitä piripään saastuttamaa pillulimoissa pyörinyttä vehjettä. Sika mies!!!!

Vierailija
105/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sp-testit 3kk päästä ja siihen asti ilman ainakin. Voi olla toi hyvä aika muutenkin miettiä kannattaako jatkaa. Ite en jatkaisi, luottamus mennyttä, vaikka miestä kuinka kaduttaisi ja "lieventäviä" selityksiä riittäisi.

Vierailija
106/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, positiivista tässä nyt on se, että hän avoimesti ja oma-aloitteisesti kertoi asiasta sinulle ja luultavasti näin ollen myös totuuden. Eihän se petetyksi tuleminen mitään herkkua ole, mutta noin nyt voi käydä suunnilleen kelle tahansa. Minusta kuulostaa siltä, että poika otti opikseen ja haluaa todella olla vain sinun kanssasi. Anna anteeksi. Unohtaa et ehkä koskaan voi ja anteeksi antaminenkin ottaa aikaa, mutta usko minua, ei ole mahdotonta. Kaikkea hyvää teille molemmille!

Vierailija
107/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:01"]Arvasin sun edellisen ketjun A loitusviestistä että on pettänyt. Sinänsä arvostettavaa että halusi olla rehellinen. Nyt mietit vaan pystytkö antamaan anteeksi ja voitko luottaa siihen että pettäminen ei toistu.
[/quote]

Näin ainakin sen, että poikkis oli ihan rehellisesti rikki ja palasina :--/ ehkä halausin antaa toisen mahdollisuuden, mutten tosiaan tiedä pystynkö pääsemään tän asian yli. Tää koko juttu tuli niin puskista etten yhtään tiedä mitä ajatella. Oon aika sumussa koko ajan, ja tuntuu etten vieläkään kunnolla ymmärrä koko asiaa.
[/quote] En tosiaan tiedä itsekään, mitä tekisin tuossa tilanteessa. Varsinkin jos ei ole ensimmäinen kerta kun käyttää huumeita ja jos on osoittanut muita epäluotettavuuden merkkejä.

Vierailija
108/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pani jotain pirihuoraa ilman kumia niin ette voi 3kk harrastaa seksiä kun hiv näkyy testeissä vasta sitten ja tuskin haluat mitään kuppaa tai herppestäkään. Joten ihan sama lopettaa koko suhde saman tien varsinkin kun toinen on petturi ja sekoilee huumeiden kanssa....ja ainahan se on eka kerta..juu juu! Ja itkettää byhyyyyyy...ei auta!

Vierailija
109/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:06"]No kiva juttu. Hiv voi olla piilevänä vuosia, eikä näy seuloissa. Mä en pystyis muutenkaan enää panemaan miestäni jos se olis käynyt välillä uittamassa munaa toisen naisen pillussa. En haluais sisälleni sitä piripään saastuttamaa pillulimoissa pyörinyttä vehjettä. Sika mies!!!!
[/quote]
Ihan ot, mutta mitä tuo tarkoittaa että hiv voi olla piilevänä? Rupes pelottaa yhtäkkiä, kun kävin kyllä pettäjäexäni jälkeen testeissä, mutta voiko olla että se ei näkyis jos mulla olis hiv?

Vierailija
110/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle huumeet olisi syy lopettaa suhde. Vaikka kuinka olisi yksi kerta niin jo se, että mies kulkisi porukoissa joissa niihin pääsee käsiksi olisi iso turn off... Lisäksi tuo, että on siellä vielä touhunnut jonkun ties minkä nistiämmän kanssa (ja ilman kumiakin) niin ei olisi sijaa kyllä minun vuoteessani enää!

Vierailija
111/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mitä paskaa,äijä vaihtoon heti,en katsoisi hetkeäkään mitään huumeiden käyttäjää.

aikaisemmin joku kirjoitti pirihuorasta ja keveri on joskus ollut huumepiireissä ja kertonut juuri näistä pirihuorista että tekevät ihan mitä vaan ja kenentahansa kanssa jos saa aineita ja/tai rahaa.

miten se jätkä nyt silleen nukahti jos on vetänyt amfetamiinia? kaveri kertoi että amfetamiinia kun vetää niin jaksaa painaa monta päivää nukkumatta ja syömättä.

kusipää jätkä ja ap myös kun on sekaantunut huumeisiin itsekin.

piikittäkää vaan kimpassa.

tv.mies

Vierailija
112/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poikaystävä sanoi, että oli kesken aktin havahtunut mitä tekee ja lopetti. (Olin siis kysynyt että laukesiko, kiinnosti tietää mahdollinen raskaus...) aamulla kun hän heräsi lähti ajamaan kotiinsa eri kaupunkiin (ei varmaan virallisesti ollut edes ajokunnossa) tuli luokseni eilen, kun tämä kaikki tapahtui lauantaiyöllä.

En tosiaan tiedä mitä meinaan tehdä :/

Vierailija
113/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos päätät jatkaa suhdetta, niin älä tee sitä ainakaan helposti. Jos käytökselläsi osoitat että joo saat kulta anteeks ku itkit mulle niin tekee saman uudelleen jos tilaisuus koittaa koska ethän sinä viimeksikään suuttunut. Mutta! Jos siis jatkettu, sinun pitää olla valmis antamaan anteeksi. Silloin et kaiva joka riidan aikana tuota tapahtunutta esiin jos haluat vielä suhteen toimivan. Jos kuitenkin olet varma ettet pääse asiasta yli niin ero on paras ratkaisu. Sinä päätät nyt.
.
Sitten tietysi jos puoliso katuu tekoaan, on mahdollisa ettei hän voi elää itse tekonsa kanssa. Sekin hankaloittaa suhdetta jos toinen vihaa itseään tai rypee itsesäälissä. Niistä mahdollisista taudeista saitkin jo yllä tietoa

Vierailija
114/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:06"]No kiva juttu. Hiv voi olla piilevänä vuosia, eikä näy seuloissa. Mä en pystyis muutenkaan enää panemaan miestäni jos se olis käynyt välillä uittamassa munaa toisen naisen pillussa. En haluais sisälleni sitä piripään saastuttamaa pillulimoissa pyörinyttä vehjettä. Sika mies!!!! [/quote] Ihan ot, mutta mitä tuo tarkoittaa että hiv voi olla piilevänä? Rupes pelottaa yhtäkkiä, kun kävin kyllä pettäjäexäni jälkeen testeissä, mutta voiko olla että se ei näkyis jos mulla olis hiv?

[/quote]

Älä huoli, tuo on roskaa. Jos HIV testin tekee 3kk viimeisimmän seksikontaktin jälkeeen, tulos on 100% luotettava. HIV voi siis olla piilevänä jos ei käy testeissä. Tai testit voi antaa negatiivisen tuloksen (vaikka olisi HIV), jos seksistä on alle 3kk, mutta sekin on aika epätodennäköistä, olisikohan ollut että testi on jo kuukauden jälkeen yli 95% luotettava.

Vierailija
115/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:24"]No poikaystävä sanoi, että oli kesken aktin havahtunut mitä tekee ja lopetti. (Olin siis kysynyt että laukesiko, kiinnosti tietää mahdollinen raskaus...) aamulla kun hän heräsi lähti ajamaan kotiinsa eri kaupunkiin (ei varmaan virallisesti ollut edes ajokunnossa) tuli luokseni eilen, kun tämä kaikki tapahtui lauantaiyöllä.

En tosiaan tiedä mitä meinaan tehdä :/
[/quote]

Aikamoinen lapanen olet. Käyt vaan makuulle ulko-oven eteen ja heilutat aina onnesta häntääsi kun mies vaivautuu pyyhkimään jalkansa suhun.

Vierailija
116/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä huumetta käyttivät. Poikkis sanoi et amfetamiinia. Eivät olleet piikittäneet. Suuhun tai nenään, en ole varma. Kysyn myöhemmin lisää. Millaisia vaikutuksia amfetamiinilla on? Entä alkoholin kanssa?

Vierailija
117/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piripäissä nuku, ei edes pysty siihen. Eli valehtelee sulle. Olisiko höylännyt muijaa koko yön? Jotkuthan pystyy panemaan loputtomiin sen vaikutuksesta. Jättäisin pojan. Eikä siitä mene niin sekaisin ettei tietäisi mitä tekee. Olen joskus käyttänyt ko. ainetta ja pyörinyt noissa porukoissa, ja suosittelisin jo sen takia että jätätä pojan historiaan.

Vierailija
118/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää piriä ja panee muita? Nyt mäkin pääsen ekaa kertaa heittämään tämän klassikon: JSSAP!

Vierailija
119/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä huumeista mitään, mut luin nyt amfetamiinista. Kysyn poikaystävältä voiko hän tulla huomenna töiden jälkeen tänne (meillä on siis kaukosuhde, jos joku ei edellistä ketjua lukenut) kyselen sitten tarkentavia kysymyksiä, mm nukkumiseen ja amfetamiinin aiheuttavaan kiihotustilaan. Tällä hetkellä tuntuu etten todellakaan pääse tästä yli :/ ap

Vierailija
120/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:32"]

Ei piripäissä nuku, ei edes pysty siihen. Eli valehtelee sulle. Olisiko höylännyt muijaa koko yön? Jotkuthan pystyy panemaan loputtomiin sen vaikutuksesta. Jättäisin pojan. Eikä siitä mene niin sekaisin ettei tietäisi mitä tekee. Olen joskus käyttänyt ko. ainetta ja pyörinyt noissa porukoissa, ja suosittelisin jo sen takia että jätätä pojan historiaan.

[/quote]

Ootko kokeillu, tuli meinaan sen verran varman olosesti faktoja piristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi