Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sitten petti mua... (liittyen eiliseen keskusteluun)

Vierailija
27.01.2015 |

Eiliseen keskusteluun "Pettikö poikaystävä mua viikonloppuna?" saapuu jatkoa nyt. En päässyt eilen enää kommentoimaan sinne Posting not allowed ilmoituksen takia, mutta luin sitä ja siellä esiintyi muutama trolli -.- itse kirjotin viimeisen viestin sinne ennenkuin poikaystävä oli edes saapunut tänne, joten kaikki muut "tarinan lopetukset" olivat jonkun idiootin keksintöjä.

Poikaystävä tuli siis eilen mun luokse ja kertoi heti itkien, että oli pettänyt mua... olivat kavereiden kanssa kaljoitelleet ja vedelleet alkoholia vahvempaa. Huumeiden ensikertalaisena poikkis kokeili sitten amfetamiinia. Joo ja sehän laittoi koko ihmisen sekaisin. Baari-illan jälkeen koko konkkaronkka olivat tulleet takaisin jatkoille, ja nukkumaanmennessä joku akka oli liittänyt hänen kainaloon ja alkanut koskettelemaan. Huumepäissään ei ollut kovin kauaa estellyt, kunnes.. noh.. niin. Pettäminen tapahtui. Keskenkaiken poikkis oli kuitenkin tajunnut mitä tekee ja lopetti homman kesken. Aamulla heti herättyään lähti kotiinsa.

Itkin ainakin kolme tuntia putkeen, ja illalla vielä sain satunnaisia itkukohtauksia. Musta tuntuu vieläkin ihan omituiselta, en vaan voi uskoa tän tapahtuneen. Tää on eka kerta kun mua petätään, enkä jotenkin ikinä kuvitellut että tää voisi tapahtua omalle kohdalle... joskus aikaisemmin ilman omaa kokemusta, ihan yleisesti pettämisestä ajattelin, että tapauskohtaisesti yhden kerran voisi antaa anteeksi. Poikaystävä oli ihan silminnähden paskana, tää oli eka kerta kun näin hänen itkevän. Itkettiiin kumpikin siis monta tuntia... oon edelleen ihan sekaisin kaikesta ja en pysty ajattelemaan tätä edes kunnolla. En siis ole päättänyt asiaa suuntaan tai toiseen. Osa musta haluaisi antaa anteeksi, ja ehkä annankin anteeksi, mutta en rehellisesti tiedä, että vaikka haluaisinkin, niin pystynkö jatkamaan ja unohtamaan tän. Nyt tuntuu etten pääse siitä mielikuvasta ikinä yli enkä jatkamaan tätä enää :--/ oon ihan hajalla ja itken tälläkin hetkellä. En ois ikinä uskonut että tää tapahtuis mulle. :-/

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkikö pettämistä, vai itkikö herkemmin sen takia, kun oli tulossa takaisin noista huumehörhöilyistä ja juomisista? Silloin usein ollaan herkempiä itkemiselle, ihan pienetkin asiat voivat saada itkukohtauksia. 

Älä turhaa tuollaisen kanssa luo tulevaisuutta, paitsi tietenkin jos haluat hänen uudelleen hurahtaessa aineiden ja juonnin puoleen pettävän sinua uudelleen. 

Kyllä niitä kunnollisia miehiä on, etsi sellainen.

Vierailija
42/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että yhtään vähättelisin pettämistä, mutta tuo amfetamiiniin vetäminen olis kyllä viimeinen niitti! Oikeesti, haluatko elää nistin kanssa? Tuskin jää yhteen kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:06"]No kiva juttu. Hiv voi olla piilevänä vuosia, eikä näy seuloissa. Mä en pystyis muutenkaan enää panemaan miestäni jos se olis käynyt välillä uittamassa munaa toisen naisen pillussa. En haluais sisälleni sitä piripään saastuttamaa pillulimoissa pyörinyttä vehjettä. Sika mies!!!! [/quote] Haloo! Hiv ei ole piilevänä vuosia. 3 kuukauden jälkeen riskitilanteesta testeihin niin näkyy!

[/quote]

Kyllä vaan hiv voi olla piilevänä vuosia, näkyy toki testeissä, mutta ei välttämättä aiheuta mitään oireita moneen vuoteen. Terv. Entinen hiv hoitaja.

Vierailija
44/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille taas viesteistä. Poikaystävä saapuu tänne parinkymmenen minuutin sisällä. Toivottavasti saan hänestä totuuden helposti irti. Jännittää :/ tuun luultavasti päivittämään illalla mistä puhuttiin. Ap

Vierailija
45/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

88 jatkaa hieman vielä lainaten kommentoija nro 78:a. "Yhtä hyvin on voinut keksiä koko huumestoorin puolustuksekseen." Tuota mieltä olen itsekin. Huumestoorin tarkoitus on olla sen verran shokeeraava että itse petissä peuhaaminen jäisi ap:tä hämäten ikään kuin sivuseikaksi.

Vierailija
46/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:06"]No kiva juttu. Hiv voi olla piilevänä vuosia, eikä näy seuloissa. Mä en pystyis muutenkaan enää panemaan miestäni jos se olis käynyt välillä uittamassa munaa toisen naisen pillussa. En haluais sisälleni sitä piripään saastuttamaa pillulimoissa pyörinyttä vehjettä. Sika mies!!!! [/quote] Haloo! Hiv ei ole piilevänä vuosia. 3 kuukauden jälkeen riskitilanteesta testeihin niin näkyy!

[/quote]

Kyllä vaan hiv voi olla piilevänä vuosia, näkyy toki testeissä, mutta ei välttämättä aiheuta mitään oireita moneen vuoteen. Terv. Entinen hiv hoitaja.
[/quote] Joo mut nyt kun puhuttiin tästä tapauksesta ja että ap:n mies todennäköisesti petti paljaalla ja koski huumeisiin ensimmäistä kertaa. Niin eiköhän mene iham oman mielenrauhan takia testeihin sen 3 kuukauden jälkeen. Jolloin Hiv varmasti näkyy mikäli sen nyt olisi sattunut saamaan.

Vierailija
47/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:44"]

[/quote]

[/quote]

No voi hyvänen aika sentään, johan on hoitajalla kommentti. Totta kai mikä tahansa sairaus on "piilevänä" jos ei tutkita so. käy testissä! Esim. korkea verenpainekin on tuolla logiikalla piilevänä, jos sitä ei koskaan mitata!

Vierailija
48/126 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, toivottavasti sait nyt edes mielenrauhan. Asia toki sattuu, mutta yli pääset, se on varma! Voimia!

Vierailija
49/126 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/126 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites menee ap? Joko oot päättäny jatkaa poikkiksen kaa vai kui?

Vierailija
51/126 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/126 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä puppua koko tarina

Vierailija
53/126 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että amfetamiini ei yleensä aiheuta sellaista, että ihminen alkaisi kaipaamaan kosketusta tai hellyyttä. Ihmisestä kyllä tulee ylisosiaalinen.

Vierailija
54/126 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laskuissa (=seuraavana päivänä) on aivan normaalia, että tunteet heittelee ja itkettää ja on paha olla.

Vierailija
55/126 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun narkkarit, teidät pitäisi lopettaa.

Vierailija
56/126 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piri saa ketään pettämään eikä tuollalailla sekaisin, että ei tajua tollasta tilannetta! Huumeet on vaan sen paska tekosyy. No kännissä mullekin on sattunut tuota pettämistä, kun liian humalassa ei tajua mitä tekee.

Vierailija
57/126 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoiluporukka. Ja huumeista amfetamiini (ja muut vahvat piristeet) on kaikkein pahinta tavaraa, pettäminen on aika kevyttä verrattuna siihen mitä piripäissään ihmiset tekee. Hetken mielijohteista tehdyt tapotkin ovat ihan tavallisia.

Jätä koko se sekoporukka äkkiä. Hanki muuta seuraa.

Vierailija
58/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:32"]

Ei piripäissä nuku, ei edes pysty siihen. Eli valehtelee sulle. Olisiko höylännyt muijaa koko yön? Jotkuthan pystyy panemaan loputtomiin sen vaikutuksesta. Jättäisin pojan. Eikä siitä mene niin sekaisin ettei tietäisi mitä tekee. Olen joskus käyttänyt ko. ainetta ja pyörinyt noissa porukoissa, ja suosittelisin jo sen takia että jätätä pojan historiaan.

[/quote]

No sehän nyt riippuu tasan siitä paljonko veti. Jos pari viivaa illan aikana, niin ei se mitään koko yötä valvota, hetkellisesti toki piristää.

[/quote]

No jos ottaa pari viivaa illan aikana, niin se tuskin "johtaa" pettämiseenkään. No en joka tapauksessa usko ap:ta tai miestä.

[/quote]

No miten se piri siihen pettämiseen vaikuttaisi mitenkään muutenkaan, määrästä riippumatta? Mies petti koska päätti harrastaa seksiä toisen kanssa.

Vierailija
59/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä olisi huolissani niinkään pettämisestä, vaan siitä että kaverit "pakottaneet" vetämään piriä ja että naispuolinen kaveri "painostanut" seksiaktiin. Se on totta että heti vaihtoon-tyyppiä oleva puoliso ei olisi tunnustanut samantien. Huonoa sen sijaan se, ettet voi anteeksipyynnöstäkään huolimatta luottaa etteikö tekisi samaa uudestaan.Sinä olet itkenyt, mutta miten poikaystävä? Oliko katuvainen VAIN kun tunnusti vai onko muutenkin? Ehkä hän voi oikeastikin olla vain joutunut huonoon tilanteeseen, mutta esittääkö vain ja tekee saman tempun uudestaan heti kun mahdollisuus on?

Anna nyt aikaa, teille kummallekin ja sano se poikaystävällekin. Mikäli tosi on kyseessä, hän kyllä haluaa jatkaa hetken päästäkin ja mikäli kyse On ongelmista teidän suhteessa, sekin selviää. Mutta älä jatka niinkuin ennenkin. Vaikka se houkutteleva vaihtoehto onkin. Selvitä mikä mies on miehiään, ja sen perusteella päätä, onko suhteen jatkamisessa järkeä. Kynnysmatoksi ei pidä alkaa, mutta empatistakaan ei voi kokonaan luopua. Kyseessä on myös sinun elämäsi, äläkä anna huume/seksiaddiktioiden vetää sitä viemäristä alas.

Vierailija
60/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen voisin antaa anteeksi, kun hän siitä kuitenkin itse kertoi ja katuu.

Huumeita käyttävää miestä en ikinä katselisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi