Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sitten petti mua... (liittyen eiliseen keskusteluun)

Vierailija
27.01.2015 |

Eiliseen keskusteluun "Pettikö poikaystävä mua viikonloppuna?" saapuu jatkoa nyt. En päässyt eilen enää kommentoimaan sinne Posting not allowed ilmoituksen takia, mutta luin sitä ja siellä esiintyi muutama trolli -.- itse kirjotin viimeisen viestin sinne ennenkuin poikaystävä oli edes saapunut tänne, joten kaikki muut "tarinan lopetukset" olivat jonkun idiootin keksintöjä.

Poikaystävä tuli siis eilen mun luokse ja kertoi heti itkien, että oli pettänyt mua... olivat kavereiden kanssa kaljoitelleet ja vedelleet alkoholia vahvempaa. Huumeiden ensikertalaisena poikkis kokeili sitten amfetamiinia. Joo ja sehän laittoi koko ihmisen sekaisin. Baari-illan jälkeen koko konkkaronkka olivat tulleet takaisin jatkoille, ja nukkumaanmennessä joku akka oli liittänyt hänen kainaloon ja alkanut koskettelemaan. Huumepäissään ei ollut kovin kauaa estellyt, kunnes.. noh.. niin. Pettäminen tapahtui. Keskenkaiken poikkis oli kuitenkin tajunnut mitä tekee ja lopetti homman kesken. Aamulla heti herättyään lähti kotiinsa.

Itkin ainakin kolme tuntia putkeen, ja illalla vielä sain satunnaisia itkukohtauksia. Musta tuntuu vieläkin ihan omituiselta, en vaan voi uskoa tän tapahtuneen. Tää on eka kerta kun mua petätään, enkä jotenkin ikinä kuvitellut että tää voisi tapahtua omalle kohdalle... joskus aikaisemmin ilman omaa kokemusta, ihan yleisesti pettämisestä ajattelin, että tapauskohtaisesti yhden kerran voisi antaa anteeksi. Poikaystävä oli ihan silminnähden paskana, tää oli eka kerta kun näin hänen itkevän. Itkettiiin kumpikin siis monta tuntia... oon edelleen ihan sekaisin kaikesta ja en pysty ajattelemaan tätä edes kunnolla. En siis ole päättänyt asiaa suuntaan tai toiseen. Osa musta haluaisi antaa anteeksi, ja ehkä annankin anteeksi, mutta en rehellisesti tiedä, että vaikka haluaisinkin, niin pystynkö jatkamaan ja unohtamaan tän. Nyt tuntuu etten pääse siitä mielikuvasta ikinä yli enkä jatkamaan tätä enää :--/ oon ihan hajalla ja itken tälläkin hetkellä. En ois ikinä uskonut että tää tapahtuis mulle. :-/

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eww... ootte oksettavia kumpainenkin. Nyt unohdatte poiccicsen sekoilut, lähette yhessä haukkumaan chubbytissibitchin ja vedätte parit viivat autolla ajellessa, kyllä se siitä!

Vierailija
22/126 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Miten joku on noin tyhmä?

Meet sen vanhemmille? Matkalle? 

Kyse kuitenkin kaukosuhteesta ja olette nuoria? "Poikkis" sua nuorempi...

Vuosisadan rakkaustarina...

Miten ois nyt vaan kunnon breikki toisistanne? Mua niin säälittää tollaset suhteet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinne vanhemmille menoon liittyy syy, esim heidän sukulaisvauvan ristiäiset.

Pitäisikö se ulkomaanmatka vaan jättää menemättä? Kiva jos sulla on rahaa ostella matkoja ja sit olla menemättä.

Et tiedä tästä suhteesta muutakuin ton illan tapahtumat. Tässä on miljoona ja enemmän hyvää syytä _yrittää_ jatkaa. En oo antamassa kaikkea kynnysmaton lailla anteeksi. Teillä nyt vaam sattuu olemaan harvinaisen yksipuolinen näkökulma tähän suhteeseen.

Kiitän kaikkia jotka ovat laittaneet tsemppiä ja _asiallista_ kritiikkiä, idiootiksi haukkumiset voi jättää pois.

Vierailija
24/126 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap linjoilla? Miten teillä nyt menee? Mihin päädyitte?

Vierailija
25/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa saa hivin ilman ensioireita. Ehdottomasti käytävä testeissä nyt, 3 kk ja mielellään myös 6 kk.

Vierailija
26/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan hyvä, että miehen petollisuus paljastui tässä vaiheessa eikä sitten kun asutte yhdessä, on lapsia jne.
Toi valehtelu on musta vielä pahempaa kuin itse pettäminen, se huolettaisi eniten jos suhde jatkuu, koska luottamus.

Vierailija
27/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies veti huumeita ja sinun ongelmasi on pettäminen?! Ei pyhä jeesus jo on arvot kohdalla. Pettämisestä voisin armahtaa, mutta huumeiden käyttö on alhaisinta mitä tiedän!

Vierailija
28/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vieläkään tajua, et miksi täällä jauhetaan amfetamiinista kun ap:ta ilmeisestikkin vaivaa pettäminen enemmän? Toisekseen vetoaminen amfetamiinin aiheuttamaan "selkeyteen" ei ole kovin korrektia ottaen huomioon, että tyyppuåioli ensunnäkin juonut, mistään eui myöskään käy ilmi että milloin on vedetty huumeita ja kuinka paljon, ja paljon alkoholia on mennyt ennen ja jälkeen amfetamiinin jne. Saati siitä, että minkä laatuista kamaa oli kyseessä ja että oliko se ylipäätään amfetamiinia (kuullut, luullut jne. ). Koska kaikki edellämainitut vaikuttaa. Itsehän olen onnistunut sammumaan kaatokännissä vaikka piriä olikin veressä. Ja viimeisenä pitääkö poikaystävän tarina ylipäätään paikkaansa. Yhtä hyvin on voinut keksiä koko huumestoorin puolustuksekseen. T.65

Vierailija
29/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia miehelle ! Hyväksyn sen naisena 100 %. Ota tiukka piposi pois päästä !

Vierailija
30/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muista, että se on sitten vielä pahempi juttu, jos valehtelee käyttäneensä huumeita päästäkseen helpommalla... Tuskin se on kamalassa kännissäkään ollut, jos kerran on pystynyt panemaan.

Vierailija
31/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, joku kamala akka vain lyöttäytyi kylkeen, eikä poikaystävä voinut sille mitään, että akka väkisin tunki poikaystävän munan toosaansa.

Vierailija
32/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin että kävelin kotipihalla kaikessa rauhassa. Kompastuin, ja kaaduin. Vähän nauratti kun huomasin että alle oli sattunut naapurin rouva, jonka pilluun kyrpäni oli vahingossa joutunut. Oli meillä vaimon kanssa hauskaa kun kerroin kotona, ei ollut uskoa miten noin voi käydä. Vieläkin naureskellaan asialle!

Vierailija
33/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa huumepiirien sukupuolitaudit. Hivin kanssa pitää odottaa kolme kuukautta, että testi luotettava. Miehesi on idiootti: a) huumeet b) pettää c) yhdistää nämä ja panee vielä paljaalla. Tsemppiä sulle!

Vierailija
34/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:01"]

Mä en huumeista ensikertalaista passittais pois. Varsinkin kun hän vannoi ettei toista kertaa. Oon ite joskus muutaman kerran kokeillut pilveä, joten toi pettäminen on nyt se suurin asia :-/ meillä on myös ensi kuussa ulkomaanmatka, mitäköhän hittoa sille tehdään... ap

[/quote]

Amfetamiini ja Kannabis painivat huumeina eri luokissa, kumpi oli kova ja kumpi mieto? :)

Heivaisin piripään pois. 

Vierailija
35/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:06"]No kiva juttu. Hiv voi olla piilevänä vuosia, eikä näy seuloissa. Mä en pystyis muutenkaan enää panemaan miestäni jos se olis käynyt välillä uittamassa munaa toisen naisen pillussa. En haluais sisälleni sitä piripään saastuttamaa pillulimoissa pyörinyttä vehjettä. Sika mies!!!!
[/quote] Haloo! Hiv ei ole piilevänä vuosia. 3 kuukauden jälkeen riskitilanteesta testeihin niin näkyy!

Vierailija
36/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin nyt siitä, että turha syyttää huumeista tai muusta päihtymyksestä pettämistä. Kukahan niitä on ottanut? Niin poikaystäväsi. Väähn sama kun humalaa syyttäisi. Mieshän ne oluetkin on itse kurkustaan alas kaatanut.

Vierailija
38/126 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
39/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:38"]

Muuten poikkis on kaikkea muuta kuin päihteisiin menevä. Alkoholiakin käyttää todella vähän ja silloinkin fiksusti. En tiedä onko tossa sit ollut joku ryhmän paine vai mikä... kyselen tätäkin huomenna.

[/quote]

Anteeksi, jos olen kovasanainen, mutta minusta tuo pirin vetäminen ei ole enää mikään pikku juttu. Jos tyyppi on kaikkea muuta kuin päihteisiin menevä, kuten kerroit, niin tuohon en usko, tai sitten hän esittää sinulle olevansa vähemmän kiinnostunut päihteistä kuin oikeasti onkaan, asuttehan eri paikkakunnillakin.

Piriä ei noin vain vahingossa vedetä, kyllä siinä on kyseessä poikkiksesi oma valinta. Mikään ryhmäpainekaan ei saa "kaikkea muuta kuin päihteisiin menevää" vetämään vauhtia nokkaan tms.
Vieraan naisen kanssa seksiäkään ei aleta harrastaa noin vain, yhtäkkiä tai vahingossa, sekin on ollut oma valinta. Piri laittaa seksihalut aikamoiseen vauhtiin, mutta ei vie mitenkään tajua, eli siis ihan tolkuissaan sitä on, energiaa vaan riittää kauheasti (ja panettaa), mutta ei pirin vetäminen estä tekemästä omia valintoja mm. tuon seksin suhteen.

Kyllä tuollaisesta toilailusta voi yli päästä, yhdessä puitte asian kunnolla. Varsinkin sen, mikä johti poikkiksesi käyttäytymään tuolla lailla. (Syy ei ole päihteiden, vaan ne ovat seurausta jostain muusta, ihan niin kuin muidenkin päihdesekoilut.)

Kaikesta huolimatta, toivon, että saatte asiat selviksi. Tsemppiä ja voimia sulle ap. ja poikkiksellesi myös.

Vierailija
40/126 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkelis ja poikkis :D
kikkelis kokkelis ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan