Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sweet Valley High-kirjat

Vierailija
27.01.2015 |

Ihania. :D Luin penskanan ne kaikki,olikos niitä 60. Harmi että niitä trillereitä ei tullut enempää. Jessica oli mun suosikki <33

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sekasin sweet valleysta! Halusin jopa kultaisen medaljongin synttärilahjaksi kun niilläkin oli. :D Ja sainkin itseasiassa 12-vuotislahjaksi. Se on mulla tallessa edelleen. Hiuksetkin raidoitin ja leikkasin samalla tavalla kuin kannen Elizabethillä ja Jessicalla. Tälläset: http://www.antikvaari.fi/imagesproduct/1064_salaisuuksia1145.jpg :D :D Jumankauta ku meikä 12v föönaa joka aamu alempaa kerrosta taipumaan ulospäin ja ylempää kerrosta käänsin sisään päin. :D

Vierailija
62/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enid - Lizin bff tylsimys jota Jessica inhosi
Lila - Jessican rikas bff
Cara - Jessican toinen bff, Stevenin pitkäaikanen tyttis sen jälkeen kuin Tricia kuoli leukemiaan
Amy Sutton -Lizin lapsuuden bff, muutti Sweet Vallleyhin ja olikin muuttunut Bitchiksi joten hänestä tuli Jessican kolmas bff
Robin - läski josta tuli laiha, Jessica kiusasi.
Emily - Rumpalityttö jonka äitipuoli (?) halusi että lopettaa soittamisen
Collins (?) - Koulun opettaja, Lizin suosikkiope
Heather - Lässyttävä ämmä
Regina - Rikkaan perheen kuurotyttö, sai kuulonsa jossain vaiheessa takaisin; seukkas Brucen kaa, kuoli kokaiiniin
Ken - Jessican varapoikkis
Tom McKay - Sama
Todd - Lizin bf
Winston - Hölmö ja hassu, rakastunut Jessicaan

Kuka muistaa sen tytön nimen joka yritti itsaria kun ei päässy huutosakkiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:41"]Mä olin sekasin sweet valleysta! Halusin jopa kultaisen medaljongin synttärilahjaksi kun niilläkin oli. :D Ja sainkin itseasiassa 12-vuotislahjaksi. Se on mulla tallessa edelleen. Hiuksetkin raidoitin ja leikkasin samalla tavalla kuin kannen Elizabethillä ja Jessicalla. Tälläset: http://www.antikvaari.fi/imagesproduct/1064_salaisuuksia1145.jpg :D :D Jumankauta ku meikä 12v föönaa joka aamu alempaa kerrosta taipumaan ulospäin ja ylempää kerrosta käänsin sisään päin. :D
[/quote]

Mulla sama!! Siis noiden hiusten kans ja olin 12 v myös :DD

Vierailija
64/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annie oli tytön nimi joka yritti itsaria.

Vierailija
65/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nancy/kitty/paula Drew fani silloin kun muut pitivät SVH kirjoista. Itse en oikein pitänyt svh:n tyylistä enkä tyttöistä vaikka muut sitä fanitikin. Jotenkin mysteeri kirjallisuus oli omasta mielestä parempaa, omistinkin yli 100 drew kirjaa

Vierailija
66/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilalla oli jossain vaiheessa joku ongelma etttä varasteli ja Liz sai sen siitä kiinni.
Ja kerran kaksosten serkku joku Susan tai suzannne tuli kylään ja yritti iskee Collinsia jja väitti että Collins yritti raiskata tämän ja oli muutenkin kamala

Vierailija
67/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collins oli komea äikän ope. Oliko tuo Steven tyttis Tricia jotenkin huonosta wt-perheestä ja Jessica ei siksi hyväksynyt häntä veljen tyttöystäväksi?

Vierailija
68/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:52"]Lilalla oli jossain vaiheessa joku ongelma etttä varasteli ja Liz sai sen siitä kiinni.
Ja kerran kaksosten serkku joku Susan tai suzannne tuli kylään ja yritti iskee Collinsia jja väitti että Collins yritti raiskata tämän ja oli muutenkin kamala
[/quote]
Lila jäi kiinni varkaudesta ja valehteli olevansa Jessica ja siksi Liz kutsuttiin paikalle. Lila haki näpistelyllä huomiota rikkaslta isältään. Lila ja Bruce olivat kilpasilla kumpi oli rikkaampi. Molemmat tulivat kouluunkin ökyautoilla.

Vierailija
69/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luin myös kaikki neiti etsivät. mutta voi rähmä, jos mä haluan lukea vaikka SVHt niin.. joudun ostaa monta sataa kirjaa! pikagooglauksella en löytänyt niitä sweet valley twins-kirjoja ekirjoina edes :/ nytkö mun unelma on romutettu

onko toi sweet valley high ainoa suomennettu noista?

Vierailija
70/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:06"]

mä luin myös kaikki neiti etsivät. mutta voi rähmä, jos mä haluan lukea vaikka SVHt niin.. joudun ostaa monta sataa kirjaa! pikagooglauksella en löytänyt niitä sweet valley twins-kirjoja ekirjoina edes :/ nytkö mun unelma on romutettu

onko toi sweet valley high ainoa suomennettu noista?

[/quote]

On ainoa.

Yksi vaihtoehto on poimia joukosta itseä kiinnostavat kirjat. Kuvauksia ja takatekstejä varmaan löytyy. Minua kiinnostaisi kaikki cheerleader-aiheiset ja muodonmuutokset niinku se Robin ja Jessican muodonmuutos, kun se värjäsi tukan tummaksi (ja sai takas vaaleaksi lopulta ihan tosta vaan ja kutrit kiilsi entiseen malliin :D). Jatkojuonellisestihan noissa aika vähän on ylläreitä, lähinnä se että kuka kenenkin kanssa seukkaa ja kuka on kenenkin kaveri.

Eli katsele nimiä ja kansia ja muita ja etsi ekana ne kiinnostavimmat.

Vierailija
71/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Sweet Valley Twins ja Junior High voi muutenkin olla aikuislukijalle aika tylsiä, ovatko vielä edes murrosiässä vaan jotain ala-asteen lemmikkikerhojuttuja ja ehkä jotain pidetään poikaa kädestä.

Sweet Valley High puuttuvat mitä ei suomennettu, Senior Year ja University varmaan osuu paremmin.

Vierailija
72/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, jotain noita löytyisi kindlelle, alle 2e/kirja. siis ei noita ekoja, mutta niitä sweet life/confidental. taidan napsia ne ekaksi luettavaksi..

Vierailija
73/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:32"]

hmm, jotain noita löytyisi kindlelle, alle 2e/kirja. siis ei noita ekoja, mutta niitä sweet life/confidental. taidan napsia ne ekaksi luettavaksi..

[/quote]

Joo niissä on kuulemma jo seksiä tai jotain ja kaksoset 27-vuotiaitakin.

Vierailija
74/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kickassissa on  kaikki tämän televisio-ohjelman tuotantokaudet, mutta seedaajia ei näytä olevan :( Laitoin tonne listalle nyt roikkumaan, jos vuoden päästä valmistuis ensimmäinen kausi edes :D

Vierailija
75/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuita kirjoja myytiin joskus vuonna nakki ja pottu Raksilan Citymarketissa 1€/kpl. Ostin niitä jatkuvasti :D Missä lie ovat nykyään...

Vierailija
76/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#58 huomasin joo. odottavan aika on pitkä. mulla on monta noita svh kirjoja kyllä jossain äidin vintillä säilössä, sain niitä aina lahjaksi mummolta

Vierailija
77/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:52"]Ihania. :D Luin penskanan ne kaikki,olikos niitä 60. Harmi että niitä trillereitä ei tullut enempää. Jessica oli mun suosikki <33
[/quote]

Saatana! :) Luin tuon otsikon sillä notkuvalla nuotilla, mikä oli sarjan tunnusmusiikki. :D

En edes ole kohderyhmää, ainoastaan äiti, joka halusi juuri sunnuntaisin viedä lapsensa helikopteriajelulle.

Söpösti ne katseli tätä sarjaa. :)

Vierailija
78/84 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:44"]

#58 huomasin joo. odottavan aika on pitkä. mulla on monta noita svh kirjoja kyllä jossain äidin vintillä säilössä, sain niitä aina lahjaksi mummolta

[/quote]

Yksi oli äsken jakamassa, ja 3,6% tyssäs.

Mulla ei koskaan ollut omia kirjoja, kirjastosta hain. Ja ai sitä ketutusta, jos jollain on lainassa just se seuraava kirja, ja lukuputki katkes..

Vierailija
80/84 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Pascal on nyt myöhemmin kirjoittanut tytöistä kolmekymppisinäkin! Sweet Valley Confidential-nimellä wikipediasta ainakin.

Lähtee tilaukseen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan