Luin nuorten ask.fm-sivuja ja ahdistuin
Kommentit (19)
oi sua pientä, ehkä sun on parasta sulkea netti jos tuo saa sut ahdistumaan.
Ja te vastaatte minulle juuri samalla tyylillä. Mikä ihmisissä on vikana?? Ap
Varmaan käyneet katsomassa av-palstalta mallia. Täällä on ilkeys hiupussaan, eikä pinnallisuudesta ole puutetta. Lisäksi täällä oppii, ettei oikeinkirjoituksesta ole niin väliä ja v-sana käy mainiosti vaikkapa pilkun asemasta!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:42"]Ja te vastaatte minulle juuri samalla tyylillä. Mikä ihmisissä on vikana?? Ap
[/quote] en vasta
No ei varmaan kannattaisi tehdä mitään päätelmiä minkään ask.fm:n perusteella :DDD
Lähti kesken..en vastannut mielestäni ilkeästi tms. Olen siis tuo kakkonen. Nuorilla olisi pajon helpompaa ilman internettiä
Joo samaa oon itsekki sivusta seurannu! Ihan kamalaa! :<
-15v
Mikäs tämmöne ask.fm sivusto on? Nuorten keskustelupalstako?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:51"]Mikäs tämmöne ask.fm sivusto on? Nuorten keskustelupalstako?
[/quote]
Ktirsk.
Käy vaikka kattoo
..ja käyvät täällä lukemassa näita irstaita älyttömyyksiä. Nuoriso on rappiolla.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:51"]Mikäs tämmöne ask.fm sivusto on? Nuorten keskustelupalstako?
[/quote]
Siellä mm pyydetään ulkonäköarvioita itsestä ja muista. Laitetaan selfieitä yms
Jos on jotain kamalaa niin en pysty, kertokaa!
Ei voi olla totta!! Kuka nuori haluaa että julkisesti arvostellaan!? Surullista!
Haepa oman nuoresi nimellä. Saatat yllättyä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:51"]Mikäs tämmöne ask.fm sivusto on? Nuorten keskustelupalstako? [/quote] Siellä mm pyydetään ulkonäköarvioita itsestä ja muista. Laitetaan selfieitä yms
[/quote]
Eli ihan oma-aloitteisesti mennään kaivamaan verta nenästä? Miksi käyttää tuollaisia roskasivustoja?
No eipä tämä av:kaan sen parempi sivusto ole...
No älä. Toiv internetti hajoaa.