Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat minusta aluksi niin kiinnostuneita, mutta kiinnostuksensa lopahtaa 1-3 kuukaudessa?

Vierailija
11.11.2021 |

Aina tämä sama kaava toistuu! Jotenkin sitä aina unohtaa tämän uuden tapailun huumassa ja uskoo että Nyt se oikea löytyi, mutta aina saa pettyä.
Mies on aluksi niin innokas kuten minäkin ja on niin hyvä olla kun yhtäkkiä saanut elämäänsä valonpilkahduksen.
Sitten se kamalin tapahtuu. Mies ei vaikuta enää kiinnostuneelta.

Miksi aina käy näin?

Kommentit (697)

Vierailija
521/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole enää samalla lailla tavoitteena kuin joskus ennen. Etsitään kivoja filiksiä ja siinä se.  Kyllästytään, ei ollakaan enää huumassa, toiseen ihmiseen tutustuminen ja yhteisen tulevaisuuden rakentaminen ei innosta.

Kenties se näkyy selvemmin miehissä.

Huono kehityskulku kaikkia ajatellen.

Omien kokemusteni mukaan näkyy selvemmin naisissa. Ei kannattaisi yleistää mutujensa perusteella.

Vierailija
522/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai mene antamaan heille tuona aikana? Suosittelen: älä enää anna tai ota, vaan katso, säilyykö tyyppi elämässäsi. Jos säilyy ilman pikaista seksiäkin, niin sit on oikea tyyppi <3 Täytyy olla muutakin kiinnostusta, esim. yhteiseti arvot ja tulevaisuudentoiveet.

Mikä pointti on olla seksittömässä suhteessa? Paitsi tietysti jos on aseksuaali.

Tässä puhutaan tutustumisessa. 1-3 kk ei ole siinä vielä mitään eikä voi puhua suhteesta.

Yksi mahdollisuus on, että olet kaunis tai seksikäs, tai molempia, ja siksi jokainen lähtee kanssasi suhteesen, olit sitten kiinnostava muutenkin tai et. Ja yleensähän ei ole, harvoin löytyy henkisesti sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap todennäköisesti näyttää hyvältä ja antaa pil#ua, mutta huono sängyssä, löysä ja rasittava tyyppi.

Muutaman kuukauden jaksaa ja sitten uutta matoa koukkuun.

Tämä

Vierailija
524/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ilmatissejä.

Vierailija
525/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani olen todennut, että AP:n kuvailemassa kuviossa mies ei ole alunperinkään kiinnostunut muusta kuin seksistä. Mies jaksaa alussa vaan olla aktiivisempi ja manipuloida jatkamaan kanssaan esim. kehumalla, osoittamalla läheisyyttä ja lupailemalla kaikkea mukavaa, kun p*llua näyttää tulevan. Myöhemmin sitten laiskistuu ja tulee radiohiljaisuus, kun pyörittää muita naisia. Saattaa vielä yrittää tämän jälkeen ehdottaa jotain tapaamista manipuloidakseen jatkamaan kanssaan, jos ei ole vähään aikaan saanut seksiä muualta.

Olet AP ilmeisesti aika helposti manipuloitavissa, ja niin olen ollut itsekin, mutta olen oppinut kokemusten kautta tunnistamaan manipuloinnin. Yksi räikeimmistä yrityksistä oli, kun miehellä kesti viikko avata viestini, ja mies ehdotti tämän jälkeen yhteistä ulkomaanmatkaa. Lopetin tapailun ja estin hänet wa:ssa. Avainkysymyksinä pitäisin tapailussa, jos tapaamiset ja viesteihin vastaamiset näyttävät onnistuvan miehen puolelta jatkuvasti omituisen harvoin, niin kannattaa nostaa itse kytkintä siinä vaiheessa.

Ei siinä aina ole kyse tietoisesta manipuloinnista. Jotkut miehet ovat sellaisia sarjaihastujia, jotka ovat ihan aidosti innoissaan siitä just tavatusta naisesta, mutta se innostus myös sitten sammuu tosi nopeasti.

Sen takia tuollaiset miehet ovatkin niin huumaavaa ja hyvää seuraa, koska heistä huokuu vilpitön ihastus ja innostus naista kohtaan. Harmi vaan että ne tunteet ei sitten koskaan kestä muutamaa kuukautta pidempään.

Vierailija
526/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani olen todennut, että AP:n kuvailemassa kuviossa mies ei ole alunperinkään kiinnostunut muusta kuin seksistä. Mies jaksaa alussa vaan olla aktiivisempi ja manipuloida jatkamaan kanssaan esim. kehumalla, osoittamalla läheisyyttä ja lupailemalla kaikkea mukavaa, kun p*llua näyttää tulevan. Myöhemmin sitten laiskistuu ja tulee radiohiljaisuus, kun pyörittää muita naisia. Saattaa vielä yrittää tämän jälkeen ehdottaa jotain tapaamista manipuloidakseen jatkamaan kanssaan, jos ei ole vähään aikaan saanut seksiä muualta.

Olet AP ilmeisesti aika helposti manipuloitavissa, ja niin olen ollut itsekin, mutta olen oppinut kokemusten kautta tunnistamaan manipuloinnin. Yksi räikeimmistä yrityksistä oli, kun miehellä kesti viikko avata viestini, ja mies ehdotti tämän jälkeen yhteistä ulkomaanmatkaa. Lopetin tapailun ja estin hänet wa:ssa. Avainkysymyksinä pitäisin tapailussa, jos tapaamiset ja viesteihin vastaamiset näyttävät onnistuvan miehen puolelta jatkuvasti omituisen harvoin, niin kannattaa nostaa itse kytkintä siinä vaiheessa.

Ei siinä aina ole kyse tietoisesta manipuloinnista. Jotkut naiset ovat sellaisia sarjaihastujia, jotka ovat ihan aidosti innoissaan siitä just tavatusta miehestä, mutta se innostus myös sitten sammuu tosi nopeasti.

Sen takia tuollaiset naiset ovatkin niin huumaavaa ja hyvää seuraa, koska heistä huokuu vilpitön ihastus ja innostus miestä kohtaan. Harmi vaan että ne tunteet ei sitten koskaan kestä muutamaa kuukautta pidempään.

Korjasin viestisi totuudenmukaisemmaksi.

Vierailija
527/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään ole ihan normaali, jos se oikea löytyy kovin usein, ellei jopa joka kerta?

Ei ole normaalia se, ei.

Vierailija
528/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukea kaikkea. Itse vähän pitkissä suhteissa kärsinyt oon ottanu itelle 3kk säännön. Alkuhuuma ja jatkuva miellyttämisen tarve. Suihin otot ja kaikki mukava. Sen jälkeen alkaa alamäki

Vierailija
529/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että nykyajan tinder -maailmassa 20% miehistä saa kaiken huomion naisilta, joten on todennäköistä, että olet kohdannut miehen joka voi halutessaan siirtyä uusiin seikkailuihin. Todennäköisesti mies on siis "tasokkaampi" kuin sinä, eikä halua sitoutua pitkäksi aikaa, vaan tarpeeksi monta kertaa kun pussit on tyhjennetty, niin siirrytään eteen päin. 

Näin naisille syntyy illuusio, että voivat saada tietyn tasoisen miehen, eivätkä he tyydy tavalliseen "huonompaan", vaikka todellisuudessa eivät voi saada tällaista miestä kuin vain hetkeksi, eivät pitempiaikaiseen suhteeseen. Näin pitkäaikaisia pareja syntyy tinderin ansiosta vähemmän ja pieni osa miehistä pyörittää vuoroin isoa osaa naisista.

Nykyistä rataa yhteiskunta menee siihen, että se top 20% hoitelee ihan yleisesti hyväksytysti melkein kaikki naiset ja siirrytään jopa polygamiaan. Tällaisessa yhteiskunnassa lopuille 80% miehistä on varattu resurssien tuojan rooli yhteiskunnalle, joita sitten poliittisesti jaetaan. Tällainen yhteiskunta ei tarjoa mitään suurimmalle osalle miehistä. Tällaisen mekanismin takia osaltaan on avioliitto instituutio ja kristillinen arvopohja, joka tukee hyvinvoivaa yhteiskuntaa ja sitä, että suurimmalle osalle, ei vain pienelle osalle miehistä löytyy tarkoitus elämään ja mielekästä tekemistä.

Kyllä. Turhaan ei sanota, että perhe on yhteiskunnan perusyksikkö. Ja kun tämä terve pohja murenee, murentaa se pikkuhiljaa yhteiskuntaakin monessa mielessä.  Mutta koska kristillinen etiikka ja arvokäsitykset ovat monille kauhistus, niin mennään sitten hetkellisten himojen mukaan.

Vierailija
530/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pillukarvat ajettu? Tämä alkaa kunnolla risomaan juuri tuossa vaiheessa vaikka vähän aikaa pystyykin paremman puutteessa panemaan.

Eipä ole ikäisensä tasolla tämäkään sälli kysymyksensä perusteella.

Olen eri, mutta on tuossa pointtinsa. Minulla yksinkertaisesti loppui halut yhdessä suhteessa, kun nainen ei hienovaraisista vihjeistä huolimatta siistinyt todella runsasta pöheikköään. Piti suuseksistä ja siksikin ihmetytti hänen epäsiisteytensä. En minä ala aikuista ihmistä käskemään tai painostamaan, jos ei itse tajua. Ihmetteli miksi se suhde lopahti.[/quote

Miten puhtaat karvat voi haitata ketään? Vai eikö pessyt alapäätään? Siitäkö ei voi sanoa toiselle? Minä ainakin sanon.

Vierailija
531/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies toteaa ettei teillä ole henkistä yhteyttä? On vain muuten ihan kivaa

Vierailija
532/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten seksi? Otatko esim suihin?

Miksi tätä alapeukutetaan?

Itse en pystyisi olemaan loppuelämääni ilman suuseksiä, mutta tätä ei ole soveliasta ottaa puheeksi heti alkumetreillä.  Yleensä se tulee ilmi juuri siinä 1-3 kk:n kohdalla, kun alan ihmetellä suuseksittömyyttä ääneen.

Meille uskovaisille sen sijaan ei tule yllärinä suuseksittömyys tai sen olemassaolo, koska olemme käyttäneet aikaa tutustuaksemme toisiimme verbaalisesti ennen kuin hypätään sinne pettymysten pesään ;)

Miten vaikka joku ennen seksiä harrastamton voi tietää, tykkääkö hän antaa/saada suuseksiä? Tuli vain mieleen... Ja toisaalta tuo toinen kirjoittaja liioitteli - kyllä se alkumetreillä selviää, mikä on kanta suuseksiin, ei siihen mitään 1-3 kk mene. Asian voi keskustella ennen seksiä jopa yhden illan tutun kanssa.

Ja sitten on näitä jotka odottaa vuoden, ja rakastuvat ennen petiin hyppäämistä, ja aloittavat seksielämän runsauden torven vasta kun tietää että haluaa viettää toisen kanssa lopun elämän. Ei tarvi olla edes uskovainen jotta tuo onnistuu, täytyy vain olla arvoja joista pitää kiinni, ja hyvä keskustelu taito.

Tiedätkö, kun joillekin seksi on sen verran tärkeä osa parisuhdetta ja elämää ettei haluta "ostaa sikaa säkissä" eli jostain käsittämättömästä syystä pidättäyttyä seksistä, vaikka molemmat sitä haluavat. Ja sitten huomata alettuaan harrastaa seksiä, että: "ei tämä puoli suhteesta nyt kyllä toimi yhtään."

Ja taas mennään.... Lukekaa aiemmat, tämäkin on puita jo sadassa viestissä ;) Monta selitystä tuohon "käsittämättömään" seksittömyyteen.

Vierailija
533/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pillukarvat ajettu? Tämä alkaa kunnolla risomaan juuri tuossa vaiheessa vaikka vähän aikaa pystyykin paremman puutteessa panemaan.

Eipä ole ikäisensä tasolla tämäkään sälli kysymyksensä perusteella.

Olen eri, mutta on tuossa pointtinsa. Minulla yksinkertaisesti loppui halut yhdessä suhteessa, kun nainen ei hienovaraisista vihjeistä huolimatta siistinyt todella runsasta pöheikköään. Piti suuseksistä ja siksikin ihmetytti hänen epäsiisteytensä. En minä ala aikuista ihmistä käskemään tai painostamaan, jos ei itse tajua. Ihmetteli miksi se suhde lopahti.

Olen keski-ikäinen keskiluokkainen ja kaikilla ystävilläni on karvoitukset ja ei, en todellakaan ymmärrä mistään hienovaraisesta vihjauksesta, että siitä pitäisi luopua. Sen sijaan, jos se ihan asiallisesti ja suoraan nostettaisiin esille, voitaisiin keskustella asiasta ja varmaan suostuisin ainakin kerran kokeilemaan, vaikka itselleni ajatus on epämiellyttävä. Haluaisin kuitenkin vastineeksi sitten toisen taas kokeilemaan jotain muuta, mitä minulla on ollut mielessä. 

Vierailija
534/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pystyisi olemaan loppuelämääni ilman suuseksiä, mutta tätä ei ole soveliasta ottaa puheeksi heti alkumetreillä.  Yleensä se tulee ilmi juuri siinä 1-3 kk:n kohdalla, kun alan ihmetellä suuseksittömyyttä ääneen.

Meille uskovaisille sen sijaan ei tule yllärinä suuseksittömyys tai sen olemassaolo, koska olemme käyttäneet aikaa tutustuaksemme toisiimme verbaalisesti ennen kuin hypätään sinne pettymysten pesään ;)

Miten vaikka joku ennen seksiä harrastamton voi tietää, tykkääkö hän antaa/saada suuseksiä? Tuli vain mieleen... Ja toisaalta tuo toinen kirjoittaja liioitteli - kyllä se alkumetreillä selviää, mikä on kanta suuseksiin, ei siihen mitään 1-3 kk mene. Asian voi keskustella ennen seksiä jopa yhden illan tutun kanssa.

Ja sitten on näitä jotka odottaa vuoden, ja rakastuvat ennen petiin hyppäämistä, ja aloittavat seksielämän runsauden torven vasta kun tietää että haluaa viettää toisen kanssa lopun elämän. Ei tarvi olla edes uskovainen jotta tuo onnistuu, täytyy vain olla arvoja joista pitää kiinni, ja hyvä keskustelu taito.

Tiedätkö, kun joillekin seksi on sen verran tärkeä osa parisuhdetta ja elämää ettei haluta "ostaa sikaa säkissä" eli jostain käsittämättömästä syystä pidättäyttyä seksistä, vaikka molemmat sitä haluavat. Ja sitten huomata alettuaan harrastaa seksiä, että: "ei tämä puoli suhteesta nyt kyllä toimi yhtään."

Tiedätkö että ihminen on oppivainen? Jos on jo tutustunut toiseen ja hänestä välittää, niin ei luulisi olevan vaikea opastaa toista mistä itse tykkäät. Jos odotat ensikertalaiselta tajunnan räjäyttävää kokemusta ilman mitään ohjeita, olet narsku joka vaatii täydellisyyttä, muuten vaihtuu kumppani?

Jokainen yksilö on myös erilainen, joten ihmiset pitävät erilaisista asioista, mutta jos rakkaus on jo olemassa, niin into oppia toisesta uutta on valtava.

Kannattaa tottua olemaan yksin jos odotat tulevan kumppanisi osaavan 7 kierteen temput, 10 eri nopeudella tahti vaihtuen minuutin välein, samalla kun lelu pärisee pebulis ja suussa. Eräs kokenut tuttava nainen löysi ihanan miehen joka oli kokematon. Ei siinä mennyt montaa kuukautta niin oli jo kerinnyt opettamaan lelujen käytön joita hän vaati saadakseen, ja mies oppi nopeasti temput.

Ei se vaadi muuta kuin suun avaamista, keskustelua, opastusta mistä tykkää ja miten. Mykkäkoululla ei kukaan opi tuntemaan mistä toinen tykkää, kysy ja opasta. Älä oleta toisen tietävän mikä saa sinut kehräämään, vaan opeta jos hän ei vaikuta osaavan ja ole avoin ehdotuksille. Ainoastaan teini narsistit olettavat jokaisen silmää miellyttävän osaavan kaikki parhaat temput ja laittaa kiertoon heti jos jää pari kertaa oma O saamatta.

Täällä lukenut monesti miten mies pystyy helposti tyytymään omaan käteen jos naista ei haluta, koska kaikki toimii muuten hyvin. Mutta miehiä syytetään jatkuvasti huonoista taidoista syynä erolle. Onko miehet vaatimattomampia seksin suhteen kuin naiset, koska miehet voivat elää ilman sitä, mutta naisille jotka eivät ole valmiita opettamaan muuten unelma miestään, se on eron ehto?

Vierailija
535/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa soittaa viulua?

Vierailija
536/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se keppi sinne koloon menee, luonto on niin tarkoittanut ja harjoitus tekee mestarin. Ymmärrän kyllä jos on tottunut paneskelemaan pitkin kyliä, niin on paljon helpompi pettyä siihen kumppaniin, jota ei ole kokeillut, mutta jos odotetaan avioliittoon asti, eikä aiempaa vertailukohtaa ole, niin varmasti ihan tyytyväisinä sitä tutustutaan toiseen ja omaan seksuaalisuuteen toisen kanssa. Kun ikää tulee lisää, niin seksi menettää muutenkin merkitystään, muut asiat ja arvot tulevat tärkeämmäksi.

Eli vapaasti suomennettuna huono seksi ei niin haittaa jos ei paremmasta tiedä, ja senkin voi muutaman vuoden päästä lopettaa ja keskittyä tärkeämpiin juttuihin. Näin voi kirjoittaa vain ihminen jolle seksuaalisuus ei ole kovin tärkeää ja joka ei ymmärrä ihmisiä joille se on. Minulle kun ei riitä "keppi koloon" -tason seksi ja toisaalta, seksi ei vielä 50-vuotiaana ole menettänyt merkitystään - oikeastaan päinvastoin. Olisi aika surullista jos puoliso olisi näistä jutuista täysin eri linjoilla. Onneksi sekin tykkää edelleen seksistä.

-eri

Vierailija
537/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se keppi sinne koloon menee, luonto on niin tarkoittanut ja harjoitus tekee mestarin. Ymmärrän kyllä jos on tottunut paneskelemaan pitkin kyliä, niin on paljon helpompi pettyä siihen kumppaniin, jota ei ole kokeillut, mutta jos odotetaan avioliittoon asti, eikä aiempaa vertailukohtaa ole, niin varmasti ihan tyytyväisinä sitä tutustutaan toiseen ja omaan seksuaalisuuteen toisen kanssa. Kun ikää tulee lisää, niin seksi menettää muutenkin merkitystään, muut asiat ja arvot tulevat tärkeämmäksi.

No tässähän se tulikin. Kun ei ole kokemusta muusta, kelpaa huonompikin seksi.. Olen arvellutkin, että syy uskovaisten tyytyväisyyteen ja hehkutukseen siitä, miten upeaa oli jo ihan ekalla kerralla kahden kokemattoman vihdoin päästyä avioliitossa kokeilemaan seksiäkin, on juuri tässä. Muuten ei oikein ole tilastollisesti mahdollista, että juuri kaikilla uskovaisilla olisi maailman upein seksielämä, ja eka kertakin meni heti ihan nappiin.

Tuo kirjoittamasi sopinee ohjenuoraksi sellaiselle, jolle seksi ei ole niin tärkeää, vaan voi ottaa sen yhtenä kotityönä muiden joukossa ja riittää, että laitetaan "keppiä koloon". Ja tiedoksesi vaan, että iän myötä kiinnostus seksiin vähenee nimenomaan niillä, joilla se ei koskaan erityisen hyvää ole ollutkaan, eli eivät ole varsinaisesti päässeet seksin makuun. Ne, joille seksi on muutakin kuin tuo kuvaamasi, säilyy kiinnostuskin pitempään.

Vierailija
538/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vapaasti suomennettuna huono seksi ei niin haittaa jos ei paremmasta tiedä, ja senkin voi muutaman vuoden päästä lopettaa ja keskittyä tärkeämpiin juttuihin. Näin voi kirjoittaa vain ihminen jolle seksuaalisuus ei ole kovin tärkeää ja joka ei ymmärrä ihmisiä joille se on. Minulle kun ei riitä "keppi koloon" -tason seksi ja toisaalta, seksi ei vielä 50-vuotiaana ole menettänyt merkitystään - oikeastaan päinvastoin. Olisi aika surullista jos puoliso olisi näistä jutuista täysin eri linjoilla. Onneksi sekin tykkää edelleen seksistä.

-eri

Ehdit ensin - kirjoitin samaan aikaan ihan samansuuntaista viestiä :D Mutta näinhän se tosiaan tuntuu noilla olevan..

Vierailija
539/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei voi muutamaa kuukautta olla ilman. Jos on vahva henkinen yhteys ja kemia, niin seksikin sujuu. Ja mitä sitten jos ei sujuisi jos ei nyt vuotta ole tarvinnut odottaa. Seksuaalinen jännite vaan kasvaa ja itselle seksuaalisuus nimenomaan on erittäin tärkeä osa parisuhdetta , kun siihen on päästy on lakanoita heilutettu tosissaan. Miksi nykyään niin vaikea käsittää, että jos ei heti köyri lakanoissa on lähes aseksuaali. Vastatkaa toki mihin tämä järjettömyys perustuu.

Vierailija
540/697 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö että ihminen on oppivainen? Jos on jo tutustunut toiseen ja hänestä välittää, niin ei luulisi olevan vaikea opastaa toista mistä itse tykkäät. Jos odotat ensikertalaiselta tajunnan räjäyttävää kokemusta ilman mitään ohjeita, olet narsku joka vaatii täydellisyyttä, muuten vaihtuu kumppani?

Jokainen yksilö on myös erilainen, joten ihmiset pitävät erilaisista asioista, mutta jos rakkaus on jo olemassa, niin into oppia toisesta uutta on valtava.

Kannattaa tottua olemaan yksin jos odotat tulevan kumppanisi osaavan 7 kierteen temput, 10 eri nopeudella tahti vaihtuen minuutin välein, samalla kun lelu pärisee pebulis ja suussa. Eräs kokenut tuttava nainen löysi ihanan miehen joka oli kokematon. Ei siinä mennyt montaa kuukautta niin oli jo kerinnyt opettamaan lelujen käytön joita hän vaati saadakseen, ja mies oppi nopeasti temput.

Ei se vaadi muuta kuin suun avaamista, keskustelua, opastusta mistä tykkää ja miten. Mykkäkoululla ei kukaan opi tuntemaan mistä toinen tykkää, kysy ja opasta. Älä oleta toisen tietävän mikä saa sinut kehräämään, vaan opeta jos hän ei vaikuta osaavan ja ole avoin ehdotuksille. Ainoastaan teini narsistit olettavat jokaisen silmää miellyttävän osaavan kaikki parhaat temput ja laittaa kiertoon heti jos jää pari kertaa oma O saamatta.

Täällä lukenut monesti miten mies pystyy helposti tyytymään omaan käteen jos naista ei haluta, koska kaikki toimii muuten hyvin. Mutta miehiä syytetään jatkuvasti huonoista taidoista syynä erolle. Onko miehet vaatimattomampia seksin suhteen kuin naiset, koska miehet voivat elää ilman sitä, mutta naisille jotka eivät ole valmiita opettamaan muuten unelma miestään, se on eron ehto?

Seksuaalinen yhteensopivuus on paljon, paljon muutakin kuin sitä, osaako joku "oikeat temput". Itse asiassa seksuaalinen yhteensopivuus on pääosin kaikkea muuta - teknistä puolta voi tosiaan opetella. Tosin jotkut eivät silti opi, vaikka kuinka opastaisi - tai eivät haluakaan oppia. Mutta tosiaan, seksissä on paljon muitakin puolia kuin vain tekninen osaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi