Mikälaisia (kohtuuttomia) vaatimuksia teillä on, joita ette paljasta muille?
Paljastetaan tässä ketjussa kohtuuttomimmat vaatimukset. Sellaiset, joita aika monilla ihmisillä on, mutta joita ei voi paljastaa, koska se "ei ole soveliasta".
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:32"]Mielestäni lapsilisät pitäisi lakkauttaa, ja ihmisten pitäisi oppia itse elättämään lapsensa, niin tulisi vähän vastuunottoa. Ei voi aina vain luottaa yhteiskunnan varaan.
[/quote]Epäreilua koska ne lapset maksavat myös lapsettomien eläkkeet ja hoitavat laitoksissa heitä, samalla kun hoivaavat iäkkäitä vanhempiaan. Suostun tähän jos lapsettomat hoidattavat itsensä ystävillään, ei meidän lapsillamme.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:55"]Ajattelen, että jokaisen (poislukien sairaat tai muut oikeasti työkyvyttömät) ovat oman onnensa seppiä ja heidän tulisi pystyä elättämään itsenäisesti itsensä ja lapsensa. Siis ilman mitään tukia.
Minusta naisella pitää olla kurvikas, mutta hoikahko vartalo ja lihaksikkuus on miehekästä.
[/quote]
Miten voit olla hoikka kurveilla? Littana vatsa, ei ylimääräistä, mutta taialla saanut vain tisseihin ja peppuun "kurvia"?
[/quote]
Kaikenlisäksi tiimalasivartalo on harvinaisin kroppa malli. Se kurvi tulee joko ylös tai alas :D
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:55"]Ajattelen, että jokaisen (poislukien sairaat tai muut oikeasti työkyvyttömät) ovat oman onnensa seppiä ja heidän tulisi pystyä elättämään itsenäisesti itsensä ja lapsensa. Siis ilman mitään tukia.
Minusta naisella pitää olla kurvikas, mutta hoikahko vartalo ja lihaksikkuus on miehekästä.
[/quote]
Miten voit olla hoikka kurveilla? Littana vatsa, ei ylimääräistä, mutta taialla saanut vain tisseihin ja peppuun "kurvia"?
[/quote]
Tarkoitan sellaista Marilyn-tyyppistä vartaloa. Ei siis mikään nykypäivän rasvaprosentti nolla ja armoton sixpäkki.
[/quote]
Joo no selvensi.. marilyn tosin ei oo kovin hoikka.. jos mietitään nykypäivän hoikkuutta
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:19"]Abortista pitäisi maksaa minimissään 10000 euron palkkio.
Lapsia hankkiville kaikki maksullisiksi, ilman mitään helpotuksia (neuvola ja sairaalakäynnit maksullisiksi). Samoin koulut maksullisiksi.
[/quote]Mistä sinulle löytyy kodinhoitaja?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:19"]Abortista pitäisi maksaa minimissään 10000 euron palkkio.
Lapsia hankkiville kaikki maksullisiksi, ilman mitään helpotuksia (neuvola ja sairaalakäynnit maksullisiksi). Samoin koulut maksullisiksi.
[/quote]Mistä sinulle löytyy kodinhoitaja?
[/quote]
:D
Mites se menikää...ootas....se koira älähtää....ja...jotai ;)
Kun ollaan töissä niin siellä tehdään töitä. Myös klo 15.50. Ei ole kohtuutonta mulle mutta työkavereille näyttää olevan.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:55"]Ajattelen, että jokaisen (poislukien sairaat tai muut oikeasti työkyvyttömät) ovat oman onnensa seppiä ja heidän tulisi pystyä elättämään itsenäisesti itsensä ja lapsensa. Siis ilman mitään tukia.
[/quote]
[/quote]
Tarkoitan sellaista Marilyn-tyyppistä vartaloa. Ei siis mikään nykypäivän rasvaprosentti nolla ja armoton sixpäkki.
[/quote]
Joo no selvensi.. marilyn tosin ei oo kovin hoikka.. jos mietitään nykypäivän hoikkuutta
[/quote]
Sitä juuri tarkoitin. En juuri pidä nykyisestä kauneusihanteesta.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:51"]Että suomalaiset olisivat yhteisöllisiä, epäitsekkäitä, positiivisia, optimistisia eikä aina pelkäämässä pahinta, ettei aina hävettäisi kaikkea ja tunnettaisi alemmuuskompleksia suhteessa muihin maihin tai mentäisi kipsiin raykaisevissa tilanteissa (vrt. Ruotsi), että pidettäisiin kaikista heikommista ilolla huolta ja oltaisiin solidaarisia ja oikeudenmukaisia kaikille, ettei tarvitsisi ansaita omaa ihmisarvoa työtä tekemällä.
Anteeksi, tiedän että loukkaa, mutta olen nyt vain tätä mieltä - ennen en ollut.
[/quote]Elät eri maailmassa kuin minä. Minulle suomalaiset ovat tuota.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:02"]
Kohtuuton vaatimukseni on, että jos joku haluaa pidempään ja vakavaan suhteeseen kanssani, niin minä olen sitten pomo. Minua totellaan, minun ehdoilla mennään ja minulle alistutaan. Ei nalkutusta, ei kitinää, ei oman pään mukaan menoa. Minua ei myöskään saa ärsyttää, komennella tai yrittää muuttaa minua.
[/quote]
Kumma juttu, ettei kukaan ole halunnut. Miksi itse edes haluaisit?
[/quote]
Olen ollut pitkissä parisuhteissa. Yksinkin on leppoisaa, mutta ei minulla ole mitään vakituista seksin, seuran ja kotityöpalveluiden tarjoajaa vastaan.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:08"]Alkoholismi on mielen heikkoutta.
Masennus on heikkoutta eikä oikeuta luistamaan velvollisuuksista.
Olen hyvin itsenäinen, mutta oikeasti olisin mielelläni vain kotona ja shoppailisin päivät pitkät kun mieheni toisi leivän pöytään. Tämä olisi mahdollista, mutta en halua täysin luopua "omasta rahasta".
Ja se ettei töitä muka löydy. Puhelinmyyntiin pääsee aina ja siinä pärjääkin jos tahtoo. Ei jaksa yhtään kuunnella sitä valittamista. Jos on sellaisessa tilanteessa ettei lääkärinä löytäisi lääkärin töitä niin se on otettava se puhelinmyyjän paikka, jossa voi tienata enemmänkin. Kokemusta itsellänikin tästä ;)
Sosiaalipummit jotka vaativat hienoa asuntoa ja eivät ota vastaan mitään heille muka liian huonoa. Sori mut ei ole vara valita jos olet siinä jamassa :)
[/quote]
Olet siis tienannut puhelinmyyjänä yli 8000 euroa kuussa? Mitähän oot mahtanukaa myydä, tuskin pelkkiä me naisia ja aku ankkaa. ;)
Puhelinmyyntiin en ite esim suostu enää ikinä. En todellakaan arvosta sitä työtä tekeviä ja säälin heitä, jotka sitä paskaa joutuvat tekemään. Mäkin yritin, lopetin viikon päästä.
Että saisin omaa koulutustani vastaavan työn. Säännöllisen ja ihan ajallaan maksetun TES:in mukaisen palkan. Ja ettei työkkäri kyykyttäisi minulle täysin vieraisiin (ei ammatillista osaamista/koulutusta) ja ei mielenkiintoisihn työkokeiluihin, vaikka niitäkin takana jo 11 kk parin vuoden sisään.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:51"]Että suomalaiset olisivat yhteisöllisiä, epäitsekkäitä, positiivisia, optimistisia eikä aina pelkäämässä pahinta, ettei aina hävettäisi kaikkea ja tunnettaisi alemmuuskompleksia suhteessa muihin maihin tai mentäisi kipsiin raykaisevissa tilanteissa (vrt. Ruotsi), että pidettäisiin kaikista heikommista ilolla huolta ja oltaisiin solidaarisia ja oikeudenmukaisia kaikille, ettei tarvitsisi ansaita omaa ihmisarvoa työtä tekemällä. Anteeksi, tiedän että loukkaa, mutta olen nyt vain tätä mieltä - ennen en ollut. [/quote]Elät eri maailmassa kuin minä. Minulle suomalaiset ovat tuota.
[/quote]
Jaa ettei ihmisarvoa tarvitse ansaita työtä tekemällä, olemalla tuottava? Ne ajat ovat kaukana takanapäin.
Mä vaadin kans tätä samaa + sitä, että käytetään niitä annettuja aivoja työnteossa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:32"]
Kun ollaan töissä niin siellä tehdään töitä. Myös klo 15.50. Ei ole kohtuutonta mulle mutta työkavereille näyttää olevan.
[/quote]
Minä en halua miestä, jolla ei ole sävelkorvaa. En kestä kuunnella nuottikorvattoman hyräilyä. Ulkonäön suhteen olen paljon joustavampi ja mua miellyttää usein ei- perinteisesti komeat miehet.
Hahaa haluaisin nähdä nämä "miehet", jotka kirjoittelee vauvapalstalle. Jos saisin tietää, että joku tapailemani mies kävisi täällä lukemassa ja kirjoittelemassa, kuolisin myötähäpeästä ja nauraisin miehen ulos elämästäni. Tämä on vinksahtaneiden naisten palsta!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:57"]Mielestäni masennus tai ahdistus ei oikeuta luistamaan velvollisuuksista. Kyllä minuakin ahdistaa välillä niin paljon, että en pysty nukkumaan, mutta en itke saikkua.
Tiedän, että masennus on oikea tauti ja kamala sellainen...mutta silti minusta kaikkien pitäisi hoitaa velvoitteensa. En kuitenkaan sano tätä ääneen.
[/quote]
Kärsi kärsi kirkkaimman kruunun saat?
Kuulosti ehkä vähän siltä "60", en oikeasti halua kenenkään kärsivän, en edes itseni...olen vain tietyllä tavalla vähän katkera, valitettavasti. Koen, että minun on täytynyt aina jaksaa mutta monet tuntemistani ovat vain heittäytyneet tuskaansa ja marisevat, kun sairaspäiväraha on niin pieni tai jättävät saapumatta töihin, jolloin koko homma kaatuu minun niskaani.
No täältä pesee: alle kymmenen viikkotunnin osa-aikaisiin ja nollasopimuksiin pitää tulla loppu! Alkaa olla näemmä liian vakiintunut käytäntö, että tarjolla on lähinnä tunteja sieltä, toinen täältä, taikka sitten roikotetaan nollasopimuksilla ja siirretään yrittämisen riski työntekijälle. Ihmisen pitäisi elääkin sillä tekemällään työllä, pelkkä työntekemisen arvokkuus ei yksinkertaisesti riitä.
Ehkäpä opiskelijalle kiva lisä opintojen oheen, mutta työttömän tällaisia ei yksinkertaisesti kannata ottaa vastaan.
toivoisin ettei rikkaita verotettaisi niin paljoa, jokaisella on kuitenkin samat mahdollisuudet menestyä jos sitä oikeasti haluaa