Mikälaisia (kohtuuttomia) vaatimuksia teillä on, joita ette paljasta muille?
Paljastetaan tässä ketjussa kohtuuttomimmat vaatimukset. Sellaiset, joita aika monilla ihmisillä on, mutta joita ei voi paljastaa, koska se "ei ole soveliasta".
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:33"]odotan naisten olevan hoikkia, en vain sano sitä yleensä kellekään. en vain kiinnostu yleensä ei-hoikkiin, muutama poikkeus on [/quote] Naisen ei kuulu olla luonnollisesti hoikka.. riippuu mitä hoikalla tarkoitat. Jos tarkoitat normipainon alarajaa niin sen vielä ymmärrän.
[/quote]
kaikkien ihmisten kuuluu olla luonnostaan hoikkia. Ylimääräinen läski on sairautta.
[/quote]
Ehkä ylimääräinen on mutta naisilla oleva vatsan "vauvarasva" on luonnostaan normaalia.
[/quote]
Mikä helvetin vauvarasva :DDDD Voi elämä että repesin kahtia tuosta :DDDD Kaikella ne ihmiset läskinsä selittää... Läski on läskiä ja sillä selvä, on sitä ylimääräistä tai ei. Mulla ei ainakaan ole mitään erityistä vatsan vauvarasvaa :D Ihan normaali ohut rasvakerros. Eli läskiä. Vaikkei ylimääräistä. Mutta samaa läskiä kuin kaikilla muillakin.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:23"]
Että mies olisi yhtä vahva kuin minä. Tiedän, aivan kohtuuton vaatimus.
[/quote] Totta, tuo tosiaan on kohtuuton vaatimus. Jo sekin, että sanoo "kylläpä toi roskis haisee" ja olettaa että mies ymmärtää lähteä viemään roska...sekin on ihan kohtuuton vaatimus ja kaikki vastaavanlaiset.
[/quote]
Eikö sitä voi suoraan sanoa? Naisissa ärsyttää eniten kun pitäisi pystyä lukemaan ajatuksia. Parisuhde on 50:50 eikä mitään orjuuttamista.
Lihavat ihmiset aiheuttavat minussa vastenmielisyyttä, en voi sille mitään koska mielestäni se kertoo laiskuudesta (harvalla on sellainen sairaus joka kilot selittäisi). Varsinkin kotiäidit ja heidän tapansa selittää se mussuttaminen sillä kun "elämä on kotona rankkaa" vähän jurppii. Ja kyllä, itsekin olin kotona 4 vuotta mutta liikuin ja pidin huolta itsestäni. Ja kirsikkana kakun päällä ovat nämä jotka tekevät lapsistaan samanlaisia pullamössöjä. En tajua enkä arvosta. Mutta olenpa hiljaa mielipiteeni kanssa.
muna on liian lyhyt jos se on alle 16cm.
Mun vaatimukseni on, että ihmiset hoitaisivat enimmäkseen itse pienet lapsensa, ja olisivat todella onnellisia, jos isovanhemmat auttavat. Meillä ei hoida, eikä valiteta, neljä lasta haluttiin silti. Mutta rasittaa, kun ystävillä on kahden kanssa niiiin rankkaa, vaikka mummot hoitavat minkä ehtii. Ja sitten päiväkotiin, kun tarvitaan virikkeitä.
Juu juu, järjellä ymmärrän kaikki perustelut ja sen, että ihmiset ovat erilaisia, mutta tämä onkin salainen, kohtuuton vaatimukseni, jota en koskaan seurassa paljasta.
Kun Nelonen ilmoittaa, että elokuva alkaa klo 21.00, sen pitäisi alkaa silloin eikä vuodesta toiseen klo 21.07 tai 21.08. Vaadin liikoja.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:26"]Tämä klassinen: "masentuneet voisivat ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä töihin". :D.
Mielestäni siinä on vain paljon perää. Itse olen sairastanut kaksi vakavaa masennusta ja itkenyt sängyn reunalla aamulla monen kuukauden ajan, mutta saanut aina itseni raahattua töihin. Mielestäni se auttoi. Olisin varmasti mielenterveyskuntoutuja edelleen, jos olisin jäänyt kotiin makaamaan.
[/quote]
News flash: älä käytä termiä vakava masennus kun et selvästikään tiedä sen sisältöä. Häpeäisit. Nimim Kaksi vuotta suljetulla, sittemmin täysin kuntoutunut ja työkykyinen.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:43"]Että miehen pitää olla pitkä ja sillä täytyy olla isot (mielellään vähän kärsineen näköiset) kourat ja iso nokka :D Ja nää ei liity nyt mihinkään mielikuviin isosta elimestä! Mulle miehen ulkonäössä ei ole mikään pahempaa, kuin pienet sirot kädet ja nykerönenä... Tunnen tästä päähänpinttymästä kyllä syyllisyyttä.
[/quote]
Itse olen taas huomannut että iso nenä miehillä joita katselen sillä silmällä häiritsee jotenkin ihan älyttömästi ja tuntuu olevan jopa deal breaker. :D Olen ihan miettinyt että mikä tämä juttu on, hauska kuulla että on muitakin joilla on nenäongelmia. Jokaiselle siis jotain. :D
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:55"]
Minusta naisella pitää olla kurvikas, mutta hoikahko vartalo ja lihaksikkuus on miehekästä.
[/quote]
Miten voit olla hoikka kurveilla? Littana vatsa, ei ylimääräistä, mutta taialla saanut vain tisseihin ja peppuun "kurvia"?
[/quote]
Tuohan on kiinni geeneistä, hormonitasapainosta ja treenistä. Joillekin siis saavutettavampaa kun toisille.
Esim. E-pillerit saattaa uusimpien tutkimusten mukaan lisätä keskivartalolihavuutta ja moni muukin asia sotkee hormonitasapainoa niin että naisillakin rasvaa kertyy epätyypillisti epätyypillisinä paikkoihin.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:55"]Ajattelen, että jokaisen (poislukien sairaat tai muut oikeasti työkyvyttömät) ovat oman onnensa seppiä ja heidän tulisi pystyä elättämään itsenäisesti itsensä ja lapsensa. Siis ilman mitään tukia.
Minusta naisella pitää olla kurvikas, mutta hoikahko vartalo ja lihaksikkuus on miehekästä.
[/quote]
Miten voit olla hoikka kurveilla? Littana vatsa, ei ylimääräistä, mutta taialla saanut vain tisseihin ja peppuun "kurvia"?
[/quote]
Tarkoitan sellaista Marilyn-tyyppistä vartaloa. Ei siis mikään nykypäivän rasvaprosentti nolla ja armoton sixpäkki.
[/quote]
Joo no selvensi.. marilyn tosin ei oo kovin hoikka.. jos mietitään nykypäivän hoikkuutta
[/quote]
http://funmozar.com/wp-content/uploads/2014/12/Full-body-pictures-of-Marilyn-Monroe-09.jpg
Sanoisitko että kuvan nainen ei ole hoikka? Hän nimenomaan on hoikka ja kurvikas. Mistä tämä nykyajan harhaluulo oikein tulee ettei Marilyn olisi ollut hoikka? Kyllä hän oli vaikkei niin luuranko kuin nykyajan huippumallit. Maria Sid sanoi kerran erään lehden haastattelussa olevansa Marilynin mitoissa, melkoista itsepetosta :D
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:02"]
Kohtuuton vaatimukseni on, että jos joku haluaa pidempään ja vakavaan suhteeseen kanssani, niin minä olen sitten pomo. Minua totellaan, minun ehdoilla mennään ja minulle alistutaan. Ei nalkutusta, ei kitinää, ei oman pään mukaan menoa. Minua ei myöskään saa ärsyttää, komennella tai yrittää muuttaa minua.
[/quote]
Kumma juttu, ettei kukaan ole halunnut. Miksi itse edes haluaisit?
[/quote]
Olen ollut pitkissä parisuhteissa. Yksinkin on leppoisaa, mutta ei minulla ole mitään vakituista seksin, seuran ja kotityöpalveluiden tarjoajaa vastaan.
[/quote]
Olet kuvottava.
Toivon että olet provo. Mutta jos olet tosissasi, haluat siis parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka on käytännössä alamaisesi. Iljettävä ajatus.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:33"]
odotan naisten olevan hoikkia, en vain sano sitä yleensä kellekään. en vain kiinnostu yleensä ei-hoikkiin, muutama poikkeus on
[/quote]
Minulla hieman vastaava vaatimus. Miehen pitää tienata yli 6000 e/kk, että kiinnostun pidemmän päälle. En ikinä sanoisi tätä ääneen, mutta sellaiset 2000 e tienavat ovat mielestäni surkeita elättäjiä. Vaikka käyn töissä ja tienaan itse 3000-4000 e välillä kuusta riippuen, koen, että mies on perheen pääelättäjä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:55"]Ajattelen, että jokaisen (poislukien sairaat tai muut oikeasti työkyvyttömät) ovat oman onnensa seppiä ja heidän tulisi pystyä elättämään itsenäisesti itsensä ja lapsensa. Siis ilman mitään tukia. Minusta naisella pitää olla kurvikas, mutta hoikahko vartalo ja lihaksikkuus on miehekästä. [/quote] Miten voit olla hoikka kurveilla? Littana vatsa, ei ylimääräistä, mutta taialla saanut vain tisseihin ja peppuun "kurvia"?
[/quote]
Tottakai voi olla hoikka kurveilla. Ei kurvit ole se kymmensenttinen koko kroppaa kauttaaltaan ympäröivä läskikerros, kurvit muodostuu lihaksista, ja sopivasta määrästä niitä peittävää rasvaa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:27"]Ei ole mun mutta tuttuni. Miehellä pitää olla naistenmiehen maine, mutta nyt on rauhoittumassa ja etsimässä vaimomateriaalia. Haaveilee että tuleva miehensä olisi menneisyydessään kaatanut mm. julkkiksia.
[/quote]
Ei tarvitse itkeä sitten kun se mies pettää. Samasta syystä miehet eivät halua vakavaan suhteeseen naista, jonka "luku" on kaksinumeroinen. Paras tapa ennustaa tulevaa on katsoa menneisyyteen!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:33"]odotan naisten olevan hoikkia, en vain sano sitä yleensä kellekään. en vain kiinnostu yleensä ei-hoikkiin, muutama poikkeus on [/quote] Naisen ei kuulu olla luonnollisesti hoikka.. riippuu mitä hoikalla tarkoitat. Jos tarkoitat normipainon alarajaa niin sen vielä ymmärrän.
[/quote]
kaikkien ihmisten kuuluu olla luonnostaan hoikkia. Ylimääräinen läski on sairautta.
[/quote]
Ehkä ylimääräinen on mutta naisilla oleva vatsan "vauvarasva" on luonnostaan normaalia.
Abortista pitäisi maksaa minimissään 10000 euron palkkio.
Lapsia hankkiville kaikki maksullisiksi, ilman mitään helpotuksia (neuvola ja sairaalakäynnit maksullisiksi). Samoin koulut maksullisiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:07"]Mielestäni seuraavat ihmiset pitäisi toimittaa Siperiaan asumaan:
- vittu- tai vituttaa-kiroilijat
- tupakoijat
- juopot
- väkivaltaiset
- roskaajat
- narkomaanit
- pettäjät
[/quote]
Mielestäni sinut pitäisi pistää Siperiaan asumaan ikuisesti.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:55"]Ajattelen, että jokaisen (poislukien sairaat tai muut oikeasti työkyvyttömät) ovat oman onnensa seppiä ja heidän tulisi pystyä elättämään itsenäisesti itsensä ja lapsensa. Siis ilman mitään tukia.
[/quote]
[/quote]
Tarkoitan sellaista Marilyn-tyyppistä vartaloa. Ei siis mikään nykypäivän rasvaprosentti nolla ja armoton sixpäkki.
Voin hyväksyä kumppanikseni vain raittiin tai ainakin lähes raittiin miehen. Varallisuus, ulkonäkö ja koulutuskaan eivät ole niin ensisijaisia kriteerejä.
tuleva mies ei saa olla ollut naimisissa tai lapsia toisen kanssa, mielellään ei edes avoliitossa. ei käynyt huorissa eikä muutenkaan mikään 200 naisen pleijjeri. ja hänellä tulee olla tarpeeks ronkeli naismaku. ettei mikää reikä se on rinkelissäkin -pertti.