Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päin seinää-leffa

Vierailija
04.01.2015 |

Onko joku nähnyt? Suositteletko? Herättikö ajatuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa. Kuvittelin meneväni katsomaan kevyttä komediapätkää. Yllätyin, miten rankka tarina se lopulta oli. Oli siis tosi vaikuttava ja ajatuksia herättävä. Sai nauraa ja itkeä. Tykkäsin ja suosittelen.

Vierailija
2/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ehkä niin hyvä. Oon draamaelokuvien ystävä ollut aina, mut tää ehkä suomalaisuutensa vuoks ei vaan iskeny niin kunnolla. Ennalta-arvaamaton juoni, hauska ja koskettava mutta ehkä liian tutut näyttelijät.. (Putouksesta tutut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Taidan käytä katsomassa :) ap

Vierailija
4/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi vaivaamaan sen lopun ranskankelisen biisin nimi. Ei löydy mistään. Olen myös noilta samoilta nurkilta kotoisin, joten oli hauska seurata paikkoja. Tietenkin oli hämäävää, että he asuivat havukoskella ja junaan noustiin malminkartanosta ja koulua käytiin kans jossain muualla. Mutta siinä varmaan olikin haettu mahdollisimman ankeita paikkoja ja ei pyritty esittämään varsinaisesti mitään tiettyä ksupunginosaa.

Vierailija
5/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvan toinen koulu on Roihuvuoren ala-aste ja se biisi, mitä jäit miettimään, on MARCIA DE SACCO E VANZETTI, Ennio Morriconen biisi. 

Vierailija
6/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 11:30"]

Elokuvan toinen koulu on Roihuvuoren ala-aste ja se biisi, mitä jäit miettimään, on MARCIA DE SACCO E VANZETTI, Ennio Morriconen biisi. 

[/quote] Kiitos!!! AV tietää aina ja tää on kyllä ihan sattumaa että nyt näin tämän viestin :) Roihuvuorikin on aika kaukana näistä itäisen Vantaan maisemista, mutta hyvin sopi kokonaisuuteen tässä ankeuden kuvastossa.

Vierailija
7/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:32"]

Mun mielestä ei ehkä niin hyvä. Oon draamaelokuvien ystävä ollut aina, mut tää ehkä suomalaisuutensa vuoks ei vaan iskeny niin kunnolla. Ennalta-arvaamaton juoni, hauska ja koskettava mutta ehkä liian tutut näyttelijät.. (Putouksesta tutut)

[/quote]

Totta on, että suomalaisissa tuotannoissa on aina samat naamat, kuka milloinkin sattuu olemaan pinnalla. Naamat kulutetaan nopeasti loppuun. 

Tässä leffassa kuitenkin Takkua esittävä Minosa Willamo oli uusi tuttavuus ja esitti roolinsa pirun hyvin.

Vierailija
8/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja paikkoja mäkin bongailin. Mutta missä on se koulu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan