Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikälaisia (kohtuuttomia) vaatimuksia teillä on, joita ette paljasta muille?

Vierailija
26.01.2015 |

Paljastetaan tässä ketjussa kohtuuttomimmat vaatimukset. Sellaiset, joita aika monilla ihmisillä on, mutta joita ei voi paljastaa, koska se "ei ole soveliasta".

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohtuuton vaatimukseni muille ihmisille on tilannetaju ja käytöstavat. Se on kohtuutonta koska kaikilla sitä vain ei ole ja minä tiedän sen. Mutta on niin turhauttavaa olla sellaisessa työ- tai opiskeluympäristössä, jossa on mukana yksi töksäyttelijä, yksi niin hiljainen että häntä pitää repiä mukaan (en repisi, ellei olisi pakko) ja yksi lusmu. Puhumattakaan, että sukulaisissa on niitä, jotka lompsii kengät jalassa sisälle eivätkä koskaan sano mihinkään kiitos. Samat tavat opettavat lapsilleenkin. 

Ja sitten oikeasti kohtuuton vaatimus minulta muille on, että he ymmärtäisivät minua paremmin. 

Vierailija
2/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies olisi yhtä vahva kuin minä. Tiedän, aivan kohtuuton vaatimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä klassinen: "masentuneet voisivat ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä töihin". :D.

Mielestäni siinä on vain paljon perää. Itse olen sairastanut kaksi vakavaa masennusta ja itkenyt sängyn reunalla aamulla monen kuukauden ajan, mutta saanut aina itseni raahattua töihin. Mielestäni se auttoi. Olisin varmasti mielenterveyskuntoutuja edelleen, jos olisin jäänyt kotiin makaamaan.

Vierailija
4/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun mutta tuttuni. Miehellä pitää olla naistenmiehen maine, mutta nyt on rauhoittumassa ja etsimässä vaimomateriaalia. Haaveilee että tuleva miehensä olisi menneisyydessään kaatanut mm. julkkiksia.

Vierailija
5/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:23"]

[/quote]Paljonko penkki?

-Mies 29v-

Vierailija
6/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pomo pitäisi aikatauluista kiinni. 

Vierailija
7/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lapsilisät pitäisi lakkauttaa, ja ihmisten pitäisi oppia itse elättämään lapsensa, niin tulisi vähän vastuunottoa. Ei voi aina vain luottaa yhteiskunnan varaan.

Vierailija
8/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan naisten olevan hoikkia, en vain sano sitä yleensä kellekään. en vain kiinnostu yleensä ei-hoikkiin, muutama poikkeus on 

Vierailija
9/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]   Totta, tuo tosiaan on kohtuuton vaatimus. Jo sekin, että sanoo "kylläpä toi roskis haisee" ja olettaa että mies ymmärtää lähteä viemään roska...sekin on ihan kohtuuton vaatimus ja kaikki  vastaavanlaiset.

Vierailija
10/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies pitää kunnostaan yhtä hyvää huolta kuin minä omastani. Onneksi tämän vaatimuksen ansiosta löysin mieheni :) ja olen 100 % varma, että hänellä on sama vaatimus naisten suhteen

Vierailija
11/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei riitä "ihan ok" kroppa kumppanilla, vaan haluan, että mieheni on iso ja lihaksikas ja kääntää katseita. Olen itse niin kaukana siiderivalaasta kuin olla ja voi joten tämä on mielestäni kuitenkin vielä tervejärkinen vaatimus.

Vierailija
12/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:29"]

[/quote]Paljonko penkki?

-Mies 29v-

[/quote]

En tiedä tuosta, mutta haluaisin, että mies ei hengästy kun kävelemme pari kilometriä. Ja lapioimme multaa kottikärryllisen. Minulle se on pikku juttu. Että hän ei lankeaisi välittömästi ranskanperunoihin ja olueen, vaikka yrittää mukamas laihduttaa (itse olen hoikka). Että hän etenisi urallaan (kuten minä). Että hän ylipäätään osoittaisi hieman selkärankaa (kuten minä). Aivan liikaa pyydetty. 

Vierailija
13/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehen pitää olla pitkä ja sillä täytyy olla isot (mielellään vähän kärsineen näköiset) kourat ja iso nokka :D Ja nää ei liity nyt mihinkään mielikuviin isosta elimestä! Mulle miehen ulkonäössä ei ole mikään pahempaa, kuin pienet sirot kädet ja nykerönenä... Tunnen tästä päähänpinttymästä kyllä syyllisyyttä.

Vierailija
14/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:43"]Että miehen pitää olla pitkä ja sillä täytyy olla isot (mielellään vähän kärsineen näköiset) kourat ja iso nokka :D Ja nää ei liity nyt mihinkään mielikuviin isosta elimestä! Mulle miehen ulkonäössä ei ole mikään pahempaa, kuin pienet sirot kädet ja nykerönenä... Tunnen tästä päähänpinttymästä kyllä syyllisyyttä.
[/quote]
Oon sulle sopiva :D

Vierailija
15/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja ajattelen naisen olevan hyväkroppainen ainoastaan silloin kun pyöreää lihasta on kunnolla ja rasvaprosentti niin alhainen sixpack erottuu. En voi käsittää miten jonkun mielestä löllömaha, törröttävät luut tai riippuvat jättihinkit on kaunista. Tämä vaatimus koskee itseäni myös

Vierailija
16/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:33"]odotan naisten olevan hoikkia, en vain sano sitä yleensä kellekään. en vain kiinnostu yleensä ei-hoikkiin, muutama poikkeus on 
[/quote]

Naisen ei kuulu olla luonnollisesti hoikka.. riippuu mitä hoikalla tarkoitat. Jos tarkoitat normipainon alarajaa niin sen vielä ymmärrän.

Vierailija
17/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nykyään on kohtuuton vaatimus se, että lasten pitäisi aina käyttäytyä hyvin koulussa. Tämä on meillä EHDOTON vaatimus. En hyväksy opettajille vittuilua, kiusaamista tai häiriköimistä. Jos saisin joskus kuulla, että minun lapseni on kiusannut jotakuta, tulisi kyllä tuperapinat eikä mitään "Meidän Nico on vaan vähän vilkas poika/Ei meidän Emilia sellaista tekisi" lässytystä.

Vierailija
18/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuutonta on vaatia, että joku nainen vielä kiinnostuisi minusta. Olen kuullut, että minua pidetään pelimiehenä, johtuen siitä, että olen hyvässä kunnossa fyysisesti, se ilmeisesti tarkoittaa naisten silmissä pelimiestä.

Vierailija
19/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, mun oma kun ei kestä sitä jos seurustelen jonkun kanssa joka tietää olevansa hyvä saalis. Haluan myös että kokee olevansa jollain tapaa musta riippuvainen, koska saan siitä jotain sairasta tyydytystä, jos koen itse jääväni "huonomman" asemaan niin aivot hajoaa.

Vierailija
20/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään mitä ominaisuuksia arvostan naisessa, vastaan aina älyä, huumorintajua, sivistystä, rehellisyyttä, terveitä elämäntapoja ym scheissea. Onhan nuokin hyviä juttuja, ei siinä mitään. 

Mutta totuus on kuitenkin se, että tärkeintä naisessa on kaunis pyöreä perse ja tiimalasikroppa. Jos ei doggystyle kiihota ni vaihtoon menee...

(Joo tiedän, olen pinnallinen kusipää. Mutta biologialle en voi mitään...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi