Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikälaisia (kohtuuttomia) vaatimuksia teillä on, joita ette paljasta muille?

Vierailija
26.01.2015 |

Paljastetaan tässä ketjussa kohtuuttomimmat vaatimukset. Sellaiset, joita aika monilla ihmisillä on, mutta joita ei voi paljastaa, koska se "ei ole soveliasta".

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suomalaiset olisivat yhteisöllisiä, epäitsekkäitä, positiivisia, optimistisia eikä aina pelkäämässä pahinta, ettei aina hävettäisi kaikkea ja tunnettaisi alemmuuskompleksia suhteessa muihin maihin tai mentäisi kipsiin raykaisevissa tilanteissa (vrt. Ruotsi), että pidettäisiin kaikista heikommista ilolla huolta ja oltaisiin solidaarisia ja oikeudenmukaisia kaikille, ettei tarvitsisi ansaita omaa ihmisarvoa työtä tekemällä. 

Anteeksi, tiedän että loukkaa, mutta olen nyt vain tätä mieltä - ennen en ollut. 

Vierailija
22/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää saada matkustella ja shoppailla merkkituotteita samalla tavalla kuin varakkaiden tuttujeni vaikka itse tienaan n. 300 € kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jokaisen (poislukien sairaat tai muut oikeasti työkyvyttömät) ovat oman onnensa seppiä ja heidän tulisi pystyä elättämään itsenäisesti itsensä ja lapsensa. Siis ilman mitään tukia.

Minusta naisella pitää olla kurvikas, mutta hoikahko vartalo ja lihaksikkuus on miehekästä.

Vierailija
24/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaadin itseäni osaamaan enemmän kuin mihin kyvyt riittävät. 

Vierailija
25/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni masennus tai ahdistus ei oikeuta luistamaan velvollisuuksista. Kyllä minuakin ahdistaa välillä niin paljon, että en pysty nukkumaan, mutta en itke saikkua. 

Tiedän, että masennus on oikea tauti ja kamala sellainen...mutta silti minusta kaikkien pitäisi hoitaa velvoitteensa. En kuitenkaan sano tätä ääneen.

Vierailija
26/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:55"]Ajattelen, että jokaisen (poislukien sairaat tai muut oikeasti työkyvyttömät) ovat oman onnensa seppiä ja heidän tulisi pystyä elättämään itsenäisesti itsensä ja lapsensa. Siis ilman mitään tukia.

Minusta naisella pitää olla kurvikas, mutta hoikahko vartalo ja lihaksikkuus on miehekästä.
[/quote]

Miten voit olla hoikka kurveilla? Littana vatsa, ei ylimääräistä, mutta taialla saanut vain tisseihin ja peppuun "kurvia"?

Vierailija
27/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuuton vaatimukseni on, että jos joku haluaa pidempään ja vakavaan suhteeseen kanssani, niin minä olen sitten pomo. Minua totellaan, minun ehdoilla mennään ja minulle alistutaan. Ei nalkutusta, ei kitinää, ei oman pään mukaan menoa. Minua ei myöskään saa ärsyttää, komennella tai yrittää muuttaa minua.

Vierailija
28/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni seuraavat ihmiset pitäisi toimittaa Siperiaan asumaan:

- vittu- tai vituttaa-kiroilijat

- tupakoijat

- juopot

- väkivaltaiset

- roskaajat

- narkomaanit

- pettäjät

Vierailija
29/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on mielen heikkoutta.
Masennus on heikkoutta eikä oikeuta luistamaan velvollisuuksista.
Olen hyvin itsenäinen, mutta oikeasti olisin mielelläni vain kotona ja shoppailisin päivät pitkät kun mieheni toisi leivän pöytään. Tämä olisi mahdollista, mutta en halua täysin luopua "omasta rahasta".
Ja se ettei töitä muka löydy. Puhelinmyyntiin pääsee aina ja siinä pärjääkin jos tahtoo. Ei jaksa yhtään kuunnella sitä valittamista. Jos on sellaisessa tilanteessa ettei lääkärinä löytäisi lääkärin töitä niin se on otettava se puhelinmyyjän paikka, jossa voi tienata enemmänkin. Kokemusta itsellänikin tästä ;)
Sosiaalipummit jotka vaativat hienoa asuntoa ja eivät ota vastaan mitään heille muka liian huonoa. Sori mut ei ole vara valita jos olet siinä jamassa :)

Vierailija
30/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:26"]Tämä klassinen: "masentuneet voisivat ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä töihin". :D.

Mielestäni siinä on vain paljon perää. Itse olen sairastanut kaksi vakavaa masennusta ja itkenyt sängyn reunalla aamulla monen kuukauden ajan, mutta saanut aina itseni raahattua töihin. Mielestäni se auttoi. Olisin varmasti mielenterveyskuntoutuja edelleen, jos olisin jäänyt kotiin makaamaan.
[/quote]

Minulla lähinnä sitä masennusta aiheuttaa nimenomaan juuri se, kun niitä töitä ei ole, vaikka niitä haluaisin tehdä ^^ Ei vaan yksinkertaisesti ole töitä,vaikka kaikkeni olen yrittänyt ja asian eteen tehnyt...

Vierailija
31/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:26"]Tämä klassinen: "masentuneet voisivat ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä töihin". :D.

Mielestäni siinä on vain paljon perää. Itse olen sairastanut kaksi vakavaa masennusta ja itkenyt sängyn reunalla aamulla monen kuukauden ajan, mutta saanut aina itseni raahattua töihin. Mielestäni se auttoi. Olisin varmasti mielenterveyskuntoutuja edelleen, jos olisin jäänyt kotiin makaamaan.
[/quote]

Olisipa se työpaikka minne mennä. Aivan varmasti piristyisin ja saisin motivaatiota muuhunkin, näin työttömänä vaan makaan päivät sohvalla tekemättä mitään. Mikään ei kiinnosta ja mitään en jaksa enää edes yrittää.

Vierailija
32/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:23"]

Että mies olisi yhtä vahva kuin minä. Tiedän, aivan kohtuuton vaatimus.

[/quote]Paljonko penkki?

-Mies 29v-
[/quote]

Tai mave tai kyykky? Ei Se penkki kaikkea meinaa aina :) t.yks vaimoke

Vierailija
33/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siskoni kysyisi välillä mitä minulle kuuluu. Tai soittaisi edes kerran ilman että tarvitsee minulta mitään. Jos nyt pikkusisko satut lukemaan tämän, myös kaikki veljesi ja molemmat vanhenpasi toivovat samaa.

Vierailija
34/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt isoäitini neuvoi, että mustasukkaisia ja päihderiippuvaisia miehiä tuleee välttää viimeiseen saakka. Hyvä neuvo, olen onneksi vain muutama kuukauden pyörinyt elämässäni kummankin tyypin kanssa ja tajunnut ajoissa nostaa kytkintä. Vaikka eipähän noita piirteitä välttämättä ensi tapaamisella havaitse. 

Jos puhun "normaalista" parisuhteesta, ei mielestäni ole edes liioiteltua että mies tuntee etikettisäännöt jottei tarvitse hävetä maailmalla.

Vierailija
35/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:23"]

Että mies olisi yhtä vahva kuin minä. Tiedän, aivan kohtuuton vaatimus.

[/quote]Paljonko penkki?

-Mies 29v-
[/quote]

Tai mave tai kyykky? Ei Se penkki kaikkea meinaa aina :) t.yks vaimoke
[/quote]

Ei maximipainokaan kaikkea kerro.. nöharvat tekee liikkeet väärin. Itse nainen ja syväkyykkyä teen 50kg:lla mutta silti isommat lihakset kuin kaverills joka treenaa 80kg:lla ja on mies

Vierailija
36/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

noharvat? Siis useat

Vierailija
37/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:33"]odotan naisten olevan hoikkia, en vain sano sitä yleensä kellekään. en vain kiinnostu yleensä ei-hoikkiin, muutama poikkeus on  [/quote] Naisen ei kuulu olla luonnollisesti hoikka.. riippuu mitä hoikalla tarkoitat. Jos tarkoitat normipainon alarajaa niin sen vielä ymmärrän.

[/quote]

kaikkien ihmisten kuuluu olla luonnostaan hoikkia. Ylimääräinen läski on sairautta.

Vierailija
38/80 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:02"]

Kohtuuton vaatimukseni on, että jos joku haluaa pidempään ja vakavaan suhteeseen kanssani, niin minä olen sitten pomo. Minua totellaan, minun ehdoilla mennään ja minulle alistutaan. Ei nalkutusta, ei kitinää, ei oman pään mukaan menoa. Minua ei myöskään saa ärsyttää, komennella tai yrittää muuttaa minua.

[/quote]

Kumma juttu, ettei kukaan ole halunnut. Miksi itse edes haluaisit?

Vierailija
39/80 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kerrostalonaapurit eläisi niin, ettei mun tarvis kuulla ikinä yhtään ylimääräistä meteliä omassa kodissani

Vierailija
40/80 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä ei ole kohtuutonta, mutta oikeuslaitoksen mielestä on; Kaikki sarjaraiskaajat, -pedofiilit ja -murhaajat pitäisi ampua heti, kun syyllisyys on varmistettu ja kaikki jatkuvasti rikoksiin sekaantuneet maahanmuuttajat pitäisi palauttaa kotimaihinsa elinikäisellä porttikiellolla Suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä