Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin hautajaiset oli tänään.

Vierailija
23.01.2015 |

On niin tyhjä olo, huomenna pitäs olla iloisena töissä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto!

Vierailija
22/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa! Hae sairaslomaa, saat tehdä sen hyvällä omallatunnolla ja surra äitiäsi kotona - ja kerätä voimia uuteen työviikkoon ja elämänvaiheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miten ikävää sinulla. Ota ihmeessä sairaslomaa, jos et tunne työhön pystyväsi. Mieheni oli kuukausien sairaslomalla,.kun järkyttyi niin paljon. Söi myös unilääkkeitä vuoden verran.

Vierailija
24/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Mutta miten ihmiset voivat kannustaa hakemaan sairaslomaa suruun? Lääkäri ei saa edes määrätä saikkua suruun, sellaista diagnoosia ei ole. Jos ei kykene töihin, haetaan palkatonta vapaata.

Vierailija
25/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:54"]Otan osaa. Mutta miten ihmiset voivat kannustaa hakemaan sairaslomaa suruun? Lääkäri ei saa edes määrätä saikkua suruun, sellaista diagnoosia ei ole. Jos ei kykene töihin, haetaan palkatonta vapaata.
[/quote]
Kyllä mä sain saikkua kun pappa kuoli... Itkevä kassa ei olisi ollut kellekkään hyväksi.

Vierailija
26/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sai ihan sairaslomaa siis. Hän olu niin suruissaan, ettei työstä vaan tullut.mitään, eli työkyvytön.

Vierailija
27/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi. Ja kannattaa hakea sairauslomaa. Nyt ei ole pakko jaksaa. Snna itsellesi aikaa surra ja itkeä pahimmat tuskasi ja ikäväsi pois. Toivon voimia ja jaksamisia❤️

Vierailija
28/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lääkäri voi kirjoittaa sairaslomaa suruun?

Vierailija
29/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuka vain lääkäri. Äitini kuoli sairaalassa ja häntä hoitanut lääkäri kirjoitti mulle sairaslomaa.

Vierailija
30/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kuoli kuoli kuukausi sitten ja viikon ajan olin saikulla. Hautajaisten jälkeen oli pari vapaapäivää. Olen mennyt päivä kerrallaan eteenpäin ja aion ottaa lisää saikkua jos siltä tuntuu. Unirytmit mulla on ihan sekaisin, kun iltaisin uskee pahin ahdistus. Sit valvon yöllä ja nukun töiden jälkeen.

Vierailija
31/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surusta ei voi saada sairaslomaa. Suruun iittyvistä oireista kuten shokista, ahdistuksesta ja unettomuudesta voi saada saiaslomaa.

aapeella saoisin silti, että töihin meno voi olla hyväksikin. Ei siellä iloinen tarvitse olla mutta kun menet vaan snne, humaat, että elämä kuitenkin kaikesta huolimatta jatkuu.

Vierailija
32/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi. 

Minun äitini sydän pysähtyi mutta saatiin elvytettyä. Mutta surun ja pelon tunne pysyy edelleen. 

Valitettavaa on se, että lääkäri ei voi määrätä sairaslomaa suruun. Mutta siihen löytyy myös muita diagnooseja, masennus tmv. 

Vierailija
33/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia.

Vierailija
34/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen termi tuo "otan sairaslomaa". Käsittämätön työmoraali Ja käsittämättömiä lääkäreitä.

Vierailija
35/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa <3 Mutta tuohon saikku juttuun. Meillä kuoli vauva kohtuun. Mieheni sai sairaslomaa koska ei kyennyt töihin. Lääkäri kirjoitti viikon kerralla ja käski hakea lisää jos tarvii. Nimikkeenä akuutti stressireaktio. Jos suree ja on siksi puolikuntoinen, voi työntekijästä olla vaaraa muille ja itselleen. Riippuen toki työstä.

Vierailija
36/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:07"]Surusta ei voi saada sairaslomaa. Suruun iittyvistä oireista kuten shokista, ahdistuksesta ja unettomuudesta voi saada saiaslomaa.

aapeella saoisin silti, että töihin meno voi olla hyväksikin. Ei siellä iloinen tarvitse olla mutta kun menet vaan snne, humaat, että elämä kuitenkin kaikesta huolimatta jatkuu.
[/quote] ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ainakin mulla oli sillon ku mun äiti kuoli, niin hirveä, järkyttävä olo että tuntuu että en saa nieltyä, itku vain tulee kokoajan ja on heikko olo. Sain kahen viikon sairausloman. Ap, jaksamisia, ota saikkua ihmeessä. :)

Vierailija
37/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surun medikalisointia. Suruun ei voi saada sairaslomaa. Toimintakyvyn heikkenemiseen voi saada, mutta se on eettisesti epäilyttävää.

Vierailija
38/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:54"]Otan osaa. Mutta miten ihmiset voivat kannustaa hakemaan sairaslomaa suruun? Lääkäri ei saa edes määrätä saikkua suruun, sellaista diagnoosia ei ole. Jos ei kykene töihin, haetaan palkatonta vapaata.
[/quote] mutta akuuttiin stressireaktioon määrää kyllä, kun tuossa tilanteessa hakee.Osanotto ap.

Vierailija
39/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:50"]

Otan osaa! Hae sairaslomaa, saat tehdä sen hyvällä omallatunnolla ja surra äitiäsi kotona - ja kerätä voimia uuteen työviikkoon ja elämänvaiheeseen.

[/quote]

Anteeksi vaan, mutta suru ei ole sairaus. Yhtään vähätelemättä kirjoittajan tilannetta.

Vierailija
40/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:05"]

Ihan kuka vain lääkäri. Äitini kuoli sairaalassa ja häntä hoitanut lääkäri kirjoitti mulle sairaslomaa.

[/quote]

Kuten myös. Todistuksessa luki suomeksi surureaktio ja palkka juoksi sairausloman ajan. En muista mikä koodi oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan