Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkkakivut ilman menkkoja - voiko olla muuta kuin raskausoire?

Vierailija
23.01.2015 |

Nyt kolme päivää vihlonut alavatsassa/häpyluun kohdalla ihan samalla tavalla kuin menkkojen aikana, vaikka niiden pitäisi tulla vasta 9 päivän päästä. Raskaus on mahdollinen, mutta olen aika epäluuloinen. Ovulaatio oli viime lauantaina, ja menkatkin tuli tuossa kuun alussa ihan normaalisti. Vaikka tokihan ne voi tulla, vaikka raskaana olisikin.

Mistä muusta nuo kivut voisivat johtua? Googlettamalla löytyi vain raskauteen liittyviä keskusteluja. Ja te, joilla on ollut raskausoire, millä viikolla teillä tätä oli?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up vielä. Kokemuksia lisää kellään? :)

-ap

Vierailija
2/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoupitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:07"]

Epätoivoupitus

[/quote]

Vierailija
4/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet raskaana. Ei ne menkkajuilimiset tule vielä tosssa vaiheessa, kun on raskaana.
Mutta suosittelen todellakin tulemaan ihan kunnolla sisään tai sitten ehkäisemään oikeasti. Parastahan se on kun yhdessä sitoudutaan ja päätetään joko sitten ehkäistä tai ei.

Olette vielä kovin nuoria, joten jos on vielä sellainen epävarma olo niin odottakaa rauhassa vaikka edes vuosi.

Vierailija
5/57 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut jatkuu edelleen. Tänään on koko päivän tullut ruskeaa vuotoa, mutta menkat ei oo alkaneet ja yleensä ne alkaa muutenkin ihan kunnon vuodolla. Huolestuttaa kieltämättä vähän mitä mun kehossa tapahtuu..

-ap

Vierailija
6/57 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:09"]Mulla ainakin on joissain kierroissa vaan tuollaista vihlontaa ja menkkamaista kipua jo viikkoa tai jopa 10 päivää ennen oletettuja menkkoja.
Kyselin gyneltäkin tätä ja se sanoi, että erittäin normaalia.

Mitä ehkäisyä olette käyttäneet vai oletteko käyttäneet mitään AP?

[/quote]

Sama täällä.

Vierailija
7/57 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:58"]Kivut jatkuu edelleen. Tänään on koko päivän tullut ruskeaa vuotoa, mutta menkat ei oo alkaneet ja yleensä ne alkaa muutenkin ihan kunnon vuodolla. Huolestuttaa kieltämättä vähän mitä mun kehossa tapahtuu..

-ap
[/quote]

Mikset menisi lääkäriin?

Vierailija
8/57 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:58"]Kivut jatkuu edelleen. Tänään on koko päivän tullut ruskeaa vuotoa, mutta menkat ei oo alkaneet ja yleensä ne alkaa muutenkin ihan kunnon vuodolla. Huolestuttaa kieltämättä vähän mitä mun kehossa tapahtuu..

-ap
[/quote]

Mikset menisi lääkäriin?
[/quote]

Kai se on mentävä. Joku täällä rauhoitteli, että olisi normaalia, niin odotin että jotain tapahtuisi (kivut loppuu, menkat alkaa tms). Pitäisi se testi varmaan tehdä vielä ensin..
-ap

Vierailija
9/57 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kp sulla on nyt?

Vierailija
10/57 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:12"]Mikä kp sulla on nyt?
[/quote]

28/32.
-ap

Vierailija
11/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up :)

Vierailija
12/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tuo nimenomainen oire vain viikko yhdynnästä, josta paksuksi pamahdin. :)

Vierailija
13/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on joissain kierroissa vaan tuollaista vihlontaa ja menkkamaista kipua jo viikkoa tai jopa 10 päivää ennen oletettuja menkkoja.

Vierailija
14/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi kuule johtua ihan mistä vaan. Minulla ainakin vaihtelevasti kaiken maailman kipuja eri aikoihin eri kierrosissa, välillä ei kuukauteen mitään ja välillä koko ajan. Aina on minulla ollut mahis raskauteen mutta vieläkään en raskaana ole. Oli jopa yllättävää pahoinvointia monta viikkoa ja menkat reilusti muöhässä enkä silti raskaana.

Vierailija
15/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis viesti #4 ja mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa tullut menkkamaista jomotusta mutta vasta sitten kun menkkojen olis pitänyt oikeasti alkaa ja sitä on kestänyt pari päivää.
Mut kun olen ollut raskaana niin ei ole ennen menkkoja ollut menkkamaisia jomotuksia tai mitään.
Ainoa mitä oli niin rinnat turpos ja oli tosi arkoina jo ennen kuin menkat jäi pois

Vierailija
16/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi

Vierailija
17/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kehitytään niin varhain, raskausoireetkin tulee viisi päivää hedelmöityksen jälkeen, kun jakautuva, mikroskoopilla nähtävissä oleva solurykelma on juuri saapumaisillaan munanjohtimesta kohdun puolelle! Onnea vaan, on ilmiselvä raskausoire.

Vierailija
18/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:09"]

Mulla ainakin on joissain kierroissa vaan tuollaista vihlontaa ja menkkamaista kipua jo viikkoa tai jopa 10 päivää ennen oletettuja menkkoja.

[/quote]

Oolrait! 

Ei olla käytetty mitään ehkäisyä. Mennään "tulee jos on tullakseen" -menetelmällä, nyt kyllä (oletetun) ovulaatioviikon aikaan ei harrastettu seksiä ja yleensä muutenkin mennään keskeytetyllä aina. Jätin pillerit marras-joulukuun vaihteessa, eli voi hyvin olla ihan normaaleja tuntemuksia, olen nimittäin 5 vuotta syönyt pillereitä eikä enää mitään hajua näistä "luomutuntemuksista", haha.

Raskaus olisi siis oikeastaan toivottu, mutta ei yhtään tunnu siltä, että olisin raskaana, niin en viitsi tehdä testiä vielä ennen menkkoja :-)

Vierailija
19/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:10"]

Se voi kuule johtua ihan mistä vaan. Minulla ainakin vaihtelevasti kaiken maailman kipuja eri aikoihin eri kierrosissa, välillä ei kuukauteen mitään ja välillä koko ajan. Aina on minulla ollut mahis raskauteen mutta vieläkään en raskaana ole. Oli jopa yllättävää pahoinvointia monta viikkoa ja menkat reilusti muöhässä enkä silti raskaana.

[/quote]

Höh, inhottavaa tollanen :( aina saa olla epäluuloisena että onko nyt vai ei.

Vierailija
20/57 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:12"]

Endometrioosi

[/quote]

Tätä mä pelkään! Oon käyttänyt tosiaan pillereitä 5 vuotta, eli voiko olla, ettei sen takia olisi tullut aiemmin ilmi? Mitään oireita ei koskaan aiemmin ole ollut. 

Nää kivut ei oo kauheen kovia. Ihan pieniä vihlaisuja, välillä vähän kovempia, mutta ei kamalan häiritseviä tai sellaisia, että tekisi mieli ottaa heti särkylääkettä.