Oletko itsekkäästi itsekäs?
Minä olen. En osta mitään ekotuotteita. Ainoa mitä kierrätän on mainoslehdet koska pihalla on paperinkeräyslaatikko.
Ostan usein ketjuliikkeistä vaatteita. Käytän niitä vähän aikaa ja heitän roskiin. En viitsi viedä kirppikselle. En jaksa välittää missä oloissa vaatteet tuotetaan. En käytä energiansäästölamppuja. Kun hehkulamppujen maahantuonti lopetettiin, ostin kerralla monen vuoden edestä lamppuja. Lomilla en yövy perhemajoituksessa vaan ketjuliikkeissä. En boikotoi mitään tuotteita mistään syystä...
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:10"]Tuotako itsekkyys sinulle tarkoittaa?
Minulle itsekkyys tarkoittaa sitä, etten uhraudu kenenkään puolesta vaan asetan omat tarpeeni etusijalle.
Se ei silti estä minua huolehtimasta ympäristöstä.
[/quote]
En ajatellut muuta kuin luontoa mutta jatketaan listaa: asetan oman hyvinvointini etusijalle, en aio hankkia lapsia laskemaan elämäntasoani, en aio huolehtia taloudellisesti äidistäni kun se on vanha (Se oli paska äiti ja isä onkin jo kuollut).
Tuotako itsekkyys sinulle tarkoittaa?
Minulle itsekkyys tarkoittaa sitä, etten uhraudu kenenkään puolesta vaan asetan omat tarpeeni etusijalle.
Se ei silti estä minua huolehtimasta ympäristöstä.