Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tulet kertomaan minulle että puolisoni pettää

Vierailija
21.01.2015 |

Onko tullut mieleen että tiedän kyllä siitä, mutta yritän olla ajattelematta asiaa, ja toivon ettei siitä kerrottaisi kun tulee niin paha mieli?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus että kiittäisivät kauniisti tiedosta eivätkä ampuisi viestintuojaa.

Ei viestintuojan ampumista ole se jos kyselee miksi hän toimii kuten toimii tai se että on epäuskoinen paljastajalle jos hän ei kerro asioita jotka herättävät luottamusta.

No minua ei kyllä kiinnostaisi kertojan motiivit, jos saisin tietää todisteiden kera, että mies on pettänyt. Keskittyisin suhteen päättämiseen ja omaan toipumiseeni.

Ja tietenkään ei pidä uskoa epämääräisiä väitteitä, mutta ei pidä myöskään kieltäytyä tarkoista tiedoista, jos niitä tarjotaan. Joskus petetty haluaa sulkea juuri näiltä silmät ja korvat, eikä halua kuulla enempää, koska luulee, ettei kestä tietää enempää. Kuitenkin myöhemmin on helpompi uskotella itselleen, ettei mitään oikeasti tapahtunutkaan ja että väitteet olivat vain ulkopuolisten pahuutta, kun on kieltäytynyt vastaanottamasta todisteita (kellonaikoja, paikkoja, valokuvia, tekstiviestejä, sähköposteja jne.).

Vierailija
62/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska todennäköisesti kertoja toivoo, että teille tulisi ero ja hän saisi miehen "itselleen". Sano vaan, että kiitos tiedosta, tiedän jo ja hymyile. Mikään ei ärsytä toista naista niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikissa pettämisissä ole niin, että miehellä on vaimo ja sitten on toinen nainen, joka tietää miehen olevan naimisissa. Moni mies pyörittää kahta tai useampaa toisistaan tietämätöntä naisystävää. Kun sitten yksi nainen saa tietää tulleensa petetyksi, hän ottaa yhteyttä vähintään siihen toiseenkin, josta mies jäi kiinni.

Kyllä pettäjän kanssa saa aina suhteen pidettyä ennallaan, jos ei puutu pettämiseen vaan nielee sen. Ei kukaan kuvittele "saavansa" pettäjän kokonaan itselleen (eikä edes halua) siten, että menee paljastamaan tämän. Kertoo kaiken tarpeellisen ihmisen itsetunnosta ja älyllisestä tasosta, jos hän petetyn tai paljastajan roolissa kuvittelee, että paljastamisen motiivi olisi pettäjän omaksi saaminen.

Vierailija
64/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viestintuojan ampumista ole se jos kyselee miksi hän toimii kuten toimii tai se että on epäuskoinen paljastajalle jos hän ei kerro asioita jotka herättävät luottamusta.

No minua ei kyllä kiinnostaisi kertojan motiivit, jos saisin tietää todisteiden kera, että mies on pettänyt. Keskittyisin suhteen päättämiseen ja omaan toipumiseeni.

Ja tietenkään ei pidä uskoa epämääräisiä väitteitä, mutta ei pidä myöskään kieltäytyä tarkoista tiedoista, jos niitä tarjotaan. Joskus petetty haluaa sulkea juuri näiltä silmät ja korvat, eikä halua kuulla enempää, koska luulee, ettei kestä tietää enempää. Kuitenkin myöhemmin on helpompi uskotella itselleen, ettei mitään oikeasti tapahtunutkaan ja että väitteet olivat vain ulkopuolisten pahuutta, kun on kieltäytynyt vastaanottamasta todisteita (kellonaikoja, paikkoja, valokuvia, tekstiviestejä, sähköposteja jne.).

Miksi ihmisellä ei olisi lupa kieltää asioita niin halutessaan. Miksi se että hän ei usko todisteita liikuttaisi viestintuojaa. Jos motiivi on se että hän vain haluaa paljastaa tietonsa sillä ei ole merkitystä uskooko vastaanottaja niitä vai ei, hän on tietonsa kuitenkin kertonut.

Vierailija
65/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisellä ei olisi lupa kieltää asioita niin halutessaan. Miksi se että hän ei usko todisteita liikuttaisi viestintuojaa. Jos motiivi on se että hän vain haluaa paljastaa tietonsa sillä ei ole merkitystä uskooko vastaanottaja niitä vai ei, hän on tietonsa kuitenkin kertonut.

Totta kai on lupa kieltäytyä tiedoista. Ei kai kukaan ole niin väittänytkään, ettei olisi.

Vierailija
66/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä "miehes pettää" -tyyppejä riittää minullakin. Ärsyttää, kun tulee mulle siitä infoomaan. Meillä on kummallakin lupa käydä toisen naisen/ miehen kanssa viettää seksinmerkeissä aikaa, mutta en minä sitä koko kyläkle halua mainostaa. Meistä vaan ihminen ei ole yksiavioinen. Kaikki on ok, kun tauteja ei lähde mukaan reissuilta.

Vierailija
67/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällasten naisten takia häpeän sukupuoltani.

Kuule on niitä tuollaisia miehiäkin, joten voit samantien yleistää koko ihmiskuntaan ja sanoa häpeäväsi ihmisyyttäsi. Oot nolo.

Vierailija
68/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näitä "miehes pettää" -tyyppejä riittää minullakin. Ärsyttää, kun tulee mulle siitä infoomaan. Meillä on kummallakin lupa käydä toisen naisen/ miehen kanssa viettää seksinmerkeissä aikaa, mutta en minä sitä koko kyläkle halua mainostaa. Meistä vaan ihminen ei ole yksiavioinen. Kaikki on ok, kun tauteja ei lähde mukaan reissuilta.

Harvalla kuitenkaan on tällaisia sopimuksia! Yleisesti ottaen ihmiset haluavat puolisoltaan kunnioitusta ja uskollisuutta parisuhteessaan.

Vierailija
69/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olet tuollaiseen suhteeseen ryhtynyt, miehesi vika (ei niiden tyyppien jotka kertoo sulle) jos tieto leviää pitkin kyliä :D Käske äijäs hoitaa hommansa hitusen tyylikkäämmin!

Vierailija
70/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kerro sinulle. Kunnioitan yksityisyyttäsi enkä sekaannu elämääsi. En oo niin naivi, että kuvittelisin tietäväni miten kenenkin kuuluu elää. Kiitos, että sinäkin AP osaat pitää suusi kiinni, etkä tule " juoruamaan" minulle tietojasi.

Vierailija
71/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään jo tautiriski velvoittaa informoimaan - siis jos on tiedossa, että ilman kondomia on pantu. Pahimmassa tapauksessa voi joutua itsekin edesvastuuseen tai ainakin kuultavaksi, jos vaikuttaa siltä, että pettäjä on tartuttanut tahallaan.

Vierailija
72/105 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut mieleen että tiedän kyllä siitä, mutta yritän olla ajattelematta asiaa, ja toivon ettei siitä kerrottaisi kun tulee niin paha mieli?

No eipä tosiaan juolahtanut mieleeni, että kukaan haluaisi vapaaehtoisesti elää pettäjän kanssa tietämättä siitä. Aika monelle on ollut pettämisessä pahinta se, että jopa hyvät ystävät ovat tienneet siitä itse on ollut ainoa tietämätön.

Eikö sinulle ollenkaan pettämisestä paha mieli tule, vaan vasta sitten, kun siitä kerrotaan sinulle?

Vierailija
73/105 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
74/105 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat miehet eivät ole kovin yksiavioisia olleet vielä koko ihmiskunnan historiassa niin se vain on.

Vierailija
75/105 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällasten naisten takia häpeän sukupuoltani.

Häpeäisit enemmin niiden varattuja vokottolevien takia...

Vierailija
76/105 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat miehet eivät ole kovin yksiavioisia olleet vielä koko ihmiskunnan historiassa niin se vain on.

Paras mies ei ole se, joka kiertää kaikki sängyt läpi :)

Vierailija
77/105 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras mies ei ole se, joka kiertää kaikki sängyt läpi :)

Ovat ainakin levittäneet geenejään tehokkaasti, biologiaa puhtaimmillaan.

Vierailija
78/105 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos moisesta pahoittaa mielensä, niin kannattaa hankkia mies, joka ei petä. Jos miehesi pettää, et voi määrätä sitä, että tuleeko joku sinulle siitä kertomaan vai ei. Itse kertoisin petetylle, toimisin vain oman moraalini mukaan, tiedon saaja tehköön tiedolla mitä haluaa, se ei enää kuulu minulle.

Katsot sitten kuitenkin, että se pettäminen kuuluu sulle? Millä perusteella vedit rajan juuri siihen kohtaan?

Vierailija
79/105 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri toisessa ketjussa joku kertoi ilmoittaneensa koulussa häntä kiusanneen henkilön puolisolle, että tämä pettää häntä. Tämä tietysti väärällä nimellä. Kosto onnistui hyvin ja ero tuli, vaimo lähti vauvan kanssa alta puolen vuoden, mutta eipä ollut lassukka ja kynnysmatto, eikä läheisriippuvainenkaan.

Vierailija
80/105 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme