Kuinka väärin olisi tehdä valeprofiili naamakirjaan?
Tarkoitukseni olisi jotenkin ujuttautua yhden henkilön kaveriksi ja selvittää vähän sen kautta exäni tekemisiä. Kyse on lasten tapaamisista ja siitä että luulen hänen jatkuvasti valehtelevan. Peruu tapaamisia muka hyvistä syistä, mutta luulen että syy on biletys yms. Aina on joku muka "hyvä" selitys. Ex ei myönnä mitään, ennenkuin minulla on todisteita. Se saa vaan mielihyvää siitä että saa pompottaa minua menojensa mukaan ja siirtää tapaamisia miten lystää. Ymmärrän jos on kipeä tai auto hajosi, mutta se on nyt jatkuvaa ja epäilyttävästi osunut esim. hänen lempibändinsä keikkapäivänä, kaverin 30-v. synttäreinä jne. Tarvitsen todisteita, koska hän ei tosiaan myönnä mitään.
Jos siis perustan naamakirjaan keksityn profiilin, ja hankkiudun hänen kaverinsa kaveriksi. Se kaveri on isossa työpaikassa, jossa ei 100% varmasti tunne kaikkia sukunimeltä. Hän postaa kaiken seinälleen, tiedän koska olin ennen eroa myös hänen kaverinsa (ei olisi pitänyt poistaa, poistin raivonpuuskassa koska hän valehteli minulle mieheni suhteesta toiseen naiseen)). Joten ajattelin jos sieltä selviäisi onko ollut exäni kanssa jossain. Exä ei postaa seinälleen mitään, tai ainakaan se ei minulle näy. Hänen kaverinsa olen vielä.
Siis sanokaa vaan stalkkeriksi, mutta tekisinkö tuolla teolla mitään muuta laitonta kuin valeprofiilin luominen? En siis väittäisi olevani kukaan toinen, vaan keksitty henkilö, vaikka Minna Virtanen. Poistaisin profiilin heti kun olisin tarkistanut joitakin päivämääriä tämän kaverin seinältä.
Kommentit (7)
Vinkkejä uskottavan profiilin luomiseen?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:55"]
Vinkkejä uskottavan profiilin luomiseen?
[/quote]
Laita etunimeksi Usko.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:04"]
Entäs sitten kun kusetus selviää?
[/quote]
En ajatellut kertoa mistä tiedän. Voin vaikka keksiä että joku näki sen.
Minulle riittää että tiedän totuuden. En suostu tapaamispäivän muutoksiin enää tai menen lastenvalvojan juttusille. Mitä sekään sille kuitenkaan voi....
Tuskin kusetus edes paljastuisi. Sillä kaverilla on yli 500 kaveria, tuskin huomaisi yhtä Minnaa siellä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:51"]
Peruu tapaamisia muka hyvistä syistä, mutta luulen että syy on biletys yms. Aina on joku muka "hyvä" selitys.
[/quote]
Nyt selkärankaa hieman itsellesi. On ihan sama onko syy "hyvä" vai "huono". Jos tyyppi ei pysty pitämään kiinni ajoista (minkä jo tiedätkin), niin menet sinne lastenvalvojan luo ja määrittelette päivät uudestaan jotenkin muuten.
Sitten ryhdyt elämään tavalla, joka ei vaadi idiootin stalkkausta.
Tarkoitukseltaan teet väärin. Mene metsään ja nauti olostasi. jätä joutavat omaan arvoonsa.
Siitä vaan!