Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tulet kertomaan minulle että puolisoni pettää

Vierailija
21.01.2015 |

Onko tullut mieleen että tiedän kyllä siitä, mutta yritän olla ajattelematta asiaa, ja toivon ettei siitä kerrottaisi kun tulee niin paha mieli?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
42/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas ihmettelen kun mieheni edesottamuksista supatellaan selän takana, mutta kukaan ei tule minulle puhumaan. Voisin silloin supattelijoille kertoa, että olen täysin tietoinen mieheni touhuista ja ihan yhdessä sovittiin ennen kuin mitään tapahtui, että tällainen toiminta on nyt ok. Eikä mieheni ole ainoa joka jotain on tehnyt :) Sain tietää näistä selän takana puhujista kun eräs päätti asiasta jututtaa miestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

21.01.2015 klo 19:26

Koska normaalit ihmiset haluaa tietää, jotta voivat erota pettäjästä. Onko sinulla esim. läheisriippuvuus?

Oletko koskaan ajatellut että jollakin saattaa olla rikas ja vaikutusvaltainen mies, ja silloin täytyy ehkä punnita monia etuja ennenkuin eroaa.

Huoriksi meillä päin tuollaisia sanotaan.

Vierailija
44/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ne kertovat juuri siinä toivossa, että jättäisit miehesi ja he saisivat sen. Jos siis miehen kakkosnaiset tästä pettämisestä sinulle tiedottavat.

Tätä teoriaa viljellään paljon, mutta se ei taida pitää paikkaansa. Kuka haluaisi pettävän miehen? Harva. Olen itse kertonut eräälle vaimolle miehensä pettävän häntä. Arvelin silloin, että vaimo tiesikin pettämisestä. Motiivini oli se, että halusin tehdä sen kaikkien niiden naisten puolesta, jotka mies oli huijannut suhteeseen kanssaan. Tässä tapauksessa vaimon välinpitämätön asenne oli mielestäni yksi edellytys sille, että mies niin suuressa mittakaavassa tapaili vieraita naisia. Ja tosiaan kyseessä erittäin hyvin toimeentuleva mies, joten nainen ei varmaan halunnut siksikään erota. Tämä pariskunta Mansessa. 

Vierailija
45/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin ehdottomasti tietää jos mieheni pettää! Asumme isolla paikkakunnalla, joten pettäminenkin helppoa :(

Vierailija
46/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos moisesta pahoittaa mielensä, niin kannattaa hankkia mies, joka ei petä. Jos miehesi pettää, et voi määrätä sitä, että tuleeko joku sinulle siitä kertomaan vai ei. Itse kertoisin petetylle, toimisin vain oman moraalini mukaan, tiedon saaja tehköön tiedolla mitä haluaa, se ei enää kuulu minulle.

Ei se sulle kuulunut alunperinkään. Sä sait vain rauhan omalle sielullesi.

Vierailija
47/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisi, koska olisin toivonut, että minullekin olisi kerrottu.

Eli ajattelet että muiden on ajateltava kuten sinä vai että he vain ajattelevat kuten sinä vai itsekkäistä syistä koska sinä nyt vain haluat niin?

Vierailija
48/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin eräälle naiselle jokin aika sitten. Syyt juuri ne, jotka ketjussa on mainittukin, koska haluaisin itsekin tietää ja koska yleensäkin uskon rehellisyyteen näissä asioissa.

Ensin nainen kiittikin tiedosta todella sydämestään. Mutta sitten alkoi tyhmyys ja heikkous. Ensimmäisiä huolia, joita hän ilmaisi, oli se, tietävätkö monet muutkin, ovatko ihmiset nauraneet hänelle?

Sitten alkoivat syytökset. Miksi kerroin hänelle? Haluanko miehen itselleni? Halusinko vain satuttaa häntä? Siinä vaiheessa meni minulta hermo - en olisi oikeasti kuvitellut, että joku on niin kiinni valheessa ja itsepetoksessa. Kerroin, että en todellakaan huolisi pettäjää omakseni, vaikka olisi viimeinen mies maan kamaralla. Sanoin, että kerroin koska itsekin haluaisin tietää ja koska valheessa eläminen ei ole terveellistä kenellekään, ja koska hänellä on riski saada sukupuolitauti, sillä mies on patologinen pettäjä. Petetty loukkaantui niin, että sanoi ettei halua olla enää missään yhteydessä. Sen sijaan miehen kanssa hän jatkaa suhdetta edelleen - entistä tiiviimmin, jotta miehelle ei jäisi tilaisuuksia pettää. Läheisriippuvuutta veikkaan, ja huonoa itsetuntoa.

Tuo itsepetoksen valitseminen on psykologisesti kiinnostavaa. Kun kerta toisensa jälkeen valitsee pettäjän, niin eikö silloin juuri halua tulla petetyksi? Vihaako tällainen ihminen siis itseään, ja millainen esimerkki on lapselle, kun äiti vihaa itseään?

Uskon, että kenelle tahansa on tuhoisaa elää haavemaailmassa ja kieltää totuus. Itse varmasti sairastuisin ennen pitkään fyysisesti.

Vierailija
49/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan kannattaisi tehdä kirjallinen sopimus tyyliin:"Minä en halua tietää, jos mieheni on pettänyt minua" Nämä toiset naiset sitten jättäisivät sinut rauhaan, kun lukevat sen.

Vierailija
50/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ne kertovat juuri siinä toivossa, että jättäisit miehesi ja he saisivat sen. Jos siis miehen kakkosnaiset tästä pettämisestä sinulle tiedottavat.

Tätä teoriaa viljellään paljon, mutta se ei taida pitää paikkaansa. Kuka haluaisi pettävän miehen? Harva. Olen itse kertonut eräälle vaimolle miehensä pettävän häntä. Arvelin silloin, että vaimo tiesikin pettämisestä. Motiivini oli se, että halusin tehdä sen kaikkien niiden naisten puolesta, jotka mies oli huijannut suhteeseen kanssaan. Tässä tapauksessa vaimon välinpitämätön asenne oli mielestäni yksi edellytys sille, että mies niin suuressa mittakaavassa tapaili vieraita naisia. Ja tosiaan kyseessä erittäin hyvin toimeentuleva mies, joten nainen ei varmaan halunnut siksikään erota. Tämä pariskunta Mansessa. 

Mäkään en usko, että tuossa olisi kyse miehen itselleen haluamisesta. Itse olen ollut kakkosnaisena, enkä suurin surminkaan ottaisi tuota sankaria nurkkiini pyörimäään.

Vierailija
51/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuostahan kannattaisi tehdä kirjallinen sopimus tyyliin:"Minä en halua tietää, jos mieheni on pettänyt minua" Nämä toiset naiset sitten jättäisivät sinut rauhaan, kun lukevat sen.

Mä olen jotenkin käsittänyt ettei ne paljastajat läheskään aina ole "toisia" naisia.

Jos on onko heidän motiivinsa saada pettäjä itselleen vai kostaa etteivät ole ensimmäisiä.

Vierailija
52/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on klassinen projektio, että se viha, jonka pettäjä olisi ansainnut, kohdistetaankin henkilöön, joka tulee ilmoittamaan pettämisestä (ja joka voi olla se kolmas osapuoli, jonka kanssa mies on pettänyt).

Onkohan näillä ihmisillä ollut sellainen lapsuudenkoti, jossa ei ole ollut lupa perheen kesken ilmaista mitään negatiivisia tunteita? Vai mistä tuo kyvyttömyys kohdistaa viha siihen, joka on tehnyt väärin ja loukannut, johtuu?

Jos naiselle on oikeasti ihan sama, käykö mies vieraissa, niin ei hyväätarkoittavat ilmoittajat häntä saa loukkaantumaan tai vihaiseksi. Asiahan on sillä kuitattu, kun toteaa heille, että kiitos ilmoituksesta, mutta olen jo tietoinen asiasta eikä se haittaa. Suuttumus tai suoranainen viha kuitenkin paljastaa, ettei asian kanssa olla sujut.

Vierailija
53/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos moisesta pahoittaa mielensä, niin kannattaa hankkia mies, joka ei petä. Jos miehesi pettää, et voi määrätä sitä, että tuleeko joku sinulle siitä kertomaan vai ei. Itse kertoisin petetylle, toimisin vain oman moraalini mukaan, tiedon saaja tehköön tiedolla mitä haluaa, se ei enää kuulu minulle.

Ei se sulle kuulunut alunperinkään. Sä sait vain rauhan omalle sielullesi.

Tuon kommentin voi tulkita niin, että sanoja itse ei ole saanut rauhaa omalle sielulleen. Mutta ei se rauha valheen perustalle synny.

Vierailija
54/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies M. P on pettäjä, niin tietoa vaan mulle ;)

Vierailija
55/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se... Paljastuksen jälkeen joudut tosin miettimään laotatko mieluummin häneen vai minuun.

Vierailija
56/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se... Paljastuksen jälkeen joudut tosin miettimään laotatko mieluummin häneen vai minuun.

Missä asuu, ollaanko naimisissa, onko meillä lapsia, jos niin monta, ikä?

Vierailija
57/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä usko - tässä(kin) ketjussa on taas joku, joka haluaa vain toisille pahaa oloa.

Mutta yleisesti toivoisi, että naiset oikeasti viitsisivät olla edes sen verran lojaaleja toisilleen, että kertoisivat aina puolisolle, jos tietävän jonkun miehen pettävän. Plus että kiittäisivät kauniisti tiedosta eivätkä ampuisi viestintuojaa.

Vierailija
58/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullekaan noita asioita kukaan kertonut. Itseasiassa osoitetiedot oli kortissa päin persettä. Ei ollut edes motiivia miksi kortti oli lähetetty, senkin perusteella olisi voinut miettiä jotkin lähteen luotettavuudesta.

Vierailija
59/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muuten en luota yhtään enempää henkilöihin jotka tietää olenko naimissa, montako lasta ja mikä ikäisiä he ovat verrattuna heihin jotka eivät tiedä noita asioita.

Vierailija
60/105 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus että kiittäisivät kauniisti tiedosta eivätkä ampuisi viestintuojaa.

Ei viestintuojan ampumista ole se jos kyselee miksi hän toimii kuten toimii tai se että on epäuskoinen paljastajalle jos hän ei kerro asioita jotka herättävät luottamusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan