Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavaperheen naurettava ulkomaanmatka.

Vierailija
21.01.2015 |

Lähtivät kanarialle 4 lapsensa kanssa ja hehkuttivat lomaa kovin mutta näköjään asuvat jossain hostellissa ja laittavat aamupalansa ja ruokansa huoneistossa itse. Ei sitten riittänyt kunnon hotellilomaan rahat.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuoneeseen ei sovi tuon kokoinen porukka, vaihtoehtoisesti voisivat varmaan ottaa kaksi erillistä huonetta, jotka voivat sijaita eri kerroksessakin. Aina ei ole vapaana vierekkäisiä huoneita väliovella... tuossa saa koko perhe olla samassa ' huoneessa"

Vierailija
22/28 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkat ovat todella kalliita, varsinkin tähän vuodenaikaan. Tuo kertoo sen että eivät ainakaa velaksi matkusta ja esitä rikkaampaa mitä on. En tiedä mitään niin säälittävää kun esittää rikkaampaa kun on mutta todellisuudessa kulissin takana odottaa 500 000 € velat että siihe mallii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn hotellissa vain nukkumassa, muuten reissaan vuokrautolla tai yleisillä pitkin lomakohdetta

Vierailija
24/28 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Itselleni AI on ihan painajainen, pari kertaa koettu eikä koskaan enää.

Vierailija
25/28 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu sekä hotelleissa että huoneistoissa/taloissa. Hotelli on kivempi kun reissataan miehen kanssa kahdestaan: hotellissa lähinnä nukutaan peseydytään, muutoin kierrellään kohdetta, syödään kahviloissa ja ravintoloissa tai eväitä puistossa. Huoneisto/talo on mukavampi kun lapsi on mukana tai reissataan isommalla porukalla, silloin voi helpommin istuskella iltaa vaikka lapsen on pitänyt mennä jo nukkumaa.

Vierailija
26/28 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt muutaman äkkilähdön, todella halvalla, menopaluulippuja muutamia, pakettimatkoja muutamia. Kaikissa ollut kivaa. Tarkastelen aina matkaa mitä näen ja koen en sitä että mun täytyy olla viiden tähden hotellissa. Hotellissa tulee nukkua yöt jos sitäkään. 

Vierailija
27/28 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme käyneet kaikenlaisilla lomilla, ja meillä on vain kaksi lasta. Ymmärrän hyvin, miksi joku valitsee all inclusiven, joku vuokraa asunnon/talon ja kokkaa itse ja kaikenlaiset muutkin tavat. Kaikella on aikansa ja paikkansa. Seuraavalla lomalla kokkaisin kyllä, mutta en jaksa siivota, ts. emme vuokraa loma-asuntoa vaan menemme johonkin hotelliin. Neljän lapsen kanssa huoneistohotelli on varmasti erittäin hyvä vaihtoehto.

Vierailija
28/28 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan parhautta. Ostaa itse tuoreet raaka-aineet toreilta ja markkinoilta. Itse kun kokkailee, tietää mitä suuhunsa laittaa ja säästyy turisti ripuleilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi