Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ensivaikutelma ei pidäkään paikkansa...

Vierailija
09.12.2014 |

Olen siis vähän alle 30-vuotias mies ja eräs 19-vuotias naisenalku kantaa lastani. Juttu on siinä että naisen vanhemmat ei hyväksy suhdettamme. Perhe on vähän parempi niin sanoakseni (englanninopettaja-historianopettaja-pariskunta, jotka sukkuloi vieläkin sijaisuudesta toiseen), enkä ole ollut omista taustoista täysin rehellinen. Olen antanut ymmärtää olevani "vähän niinkuin kandi", ja olen puhunut amk:sta ja etten koskaan valmistunut sieltä ja olen sanonut etten käy töissä.

Todellisuudessa otin opiskelupaikan AMK:sta vastaan ennen inttiä, mutta vaihdoin sen yliopistoon heti intin jälkeen enkä siksi valmistunut sieltä. Lisäksi kandini on todellisuudessa Venäjällä Moskovan yliopistossa tehty väitöskirja. Kaiken lisäksi omistan tilan johon liittyy yli 700 hehtaaria metsää ja 260 hehtaaria peltoa, kaikki velattomana.

Mahtaa olla appivanhemmilla miettimistä kun todellisuus valkenee. Nythän ne luulee että olen työtön, vajaamielinen amis, vaikka totuus on jotain aivan muuta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin?

Vierailija
2/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt olet vajaamielinen akateemisesti koulutettu. Kovin luotettavaa kuvaa et itsestäsi pysty antamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:40"]

Miksi näin?

[/quote]

Ne lähti heti ensimmäisellä tapaamisella tenttaamaan kaikenlaista. Ymmärsin nopeasti yskän ja johdatin ne harhaan puolitotuuksilla.

Vierailija
4/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:38"]

Olen siis vähän alle 30-vuotias mies ja eräs 19-vuotias naisenalku kantaa lastani. Juttu on siinä että naisen vanhemmat ei hyväksy suhdettamme. Perhe on vähän parempi niin sanoakseni (englanninopettaja-historianopettaja-pariskunta, jotka sukkuloi vieläkin sijaisuudesta toiseen), enkä ole ollut omista taustoista täysin rehellinen. Olen antanut ymmärtää olevani "vähän niinkuin kandi", ja olen puhunut amk:sta ja etten koskaan valmistunut sieltä ja olen sanonut etten käy töissä.

Todellisuudessa otin opiskelupaikan AMK:sta vastaan ennen inttiä, mutta vaihdoin sen yliopistoon heti intin jälkeen enkä siksi valmistunut sieltä. Lisäksi kandini on todellisuudessa Venäjällä Moskovan yliopistossa tehty väitöskirja. Kaiken lisäksi omistan tilan johon liittyy yli 700 hehtaaria metsää ja 260 hehtaaria peltoa, kaikki velattomana.

Mahtaa olla appivanhemmilla miettimistä kun todellisuus valkenee. Nythän ne luulee että olen työtön, vajaamielinen amis, vaikka totuus on jotain aivan muuta.

[/quote]Monen mielestä opettaja/kielikoulutukset kuuluisivat AMK:hon. Joku täällä palstalla sanoi joskus, että hänellä on tuttu, jonka ÄO oli muistaakseni 80 ja valmistui maisteriksi historia pääaineena. Noihin tutkintoihin pääsee keskivertojärjellä varustettu ihminen ja eivät ole yhtään amista huonompia; kestävät vain pitempään ja vaativat tiettyä erityiskiinnostusta- ja paloa noita aiheita kohtaan. 

Vierailija
5/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kuvottavalta.

Vierailija
6/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hauskempaa kun yrittää flirttailla jonkun tamman kanssa. Niillä menee naama aivan jäykäksi ja sitten ne siirtää katseensa muualle :D

Vierailija
7/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paskoin just housuun :D

Vierailija
8/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:54"]

Vaikutat kuvottavalta.

[/quote]

Vaikutan kuvottavalta nimenomaan. Huom aloitusviestin otsikko.

Vierailija
9/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan väikkäri se oli? Joku pilipali-kekkosslovakia-YYA-väikkäri? Fiksusti teit kun et kertonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme