Rv 6. Tajuttomat alaselkäkivut
olen ekaa kertaa raskaana. Raskausviikkoja on nyt 6. Pari päivää sitten minulla alkoi ns vihlontaa oikealla puolella alaselkää. Kuulukoon asiaan? Lisäksi minulla on lisääntynyt valovuotoa ja pieni pelko koko ajan että alkaa tulla verta:(
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:20"]
Älä stressaa.
[/quote]
hah mikä neuvo, kai av tajuaa ilman neuvoasikin olla stressaamatta. Tuollaisessa tilanteessa stressi tulee väkisin
Jään seuraamaan. Itsellä samaisia oireita
Kuuluu asiaan ns. Liitoskipuja, valkovuoto asiaan en osaa neuvoa
Kai noihin auttaa ihan kävelyllä käyminen.
kaikki on normaalia, valkovuoto lisääntyy, lisäksi huomasin raskauden noista selkäkivuista. Ei hätää.
Onko kyse nyt oikeasti kovista selkäkivuista vai ajoittaisesta vihlonnasta? Yritä rentoutua ja lepäile. Mitään muuta ei oikein noilla viikoilla voi tehdä.
Todennäköisesti normaalia, mutta itselläni alkoi keskenmenot noin ..
Onko varmistettu että alkio kasvaa kohdussa eikä sen ulkopuolella? Kovissa kivuissa kannattaa tarkistuttaa ultralla. Jotain pientä menkkamaista kipuilua voi olla, mutta "tajuttomat" kivut eivät ole normaaleja. Etenkin jos kipu vihloo tietyssä kohdassa niin lääkäriin menisin.
tuttu homma, yritä olla huolehtimatta liikaa jos menee ihan mahdottomaksi ni sit lääkäriin.
itsellä alko selkäkivut suurinpiirtein samoihin aikoihin, 2 tuntia seisoit töissä ja itku siitä kivusta silti tuli , mutta asiakaspalvelutyö niin piti vaan hymyillä
ja valkovuoto lisääntyi myös tuossa alussa paljon, mutta onnea matkaan se helpottaa kyllä nyt viikolla 29 menossa ja monta viikkoa mennyt jo helpommin
Minulla alkoi keskenmeno tuolla tavalla. Ensin selkäkipuja ja myöhemmin vuoto
Älä stressaa.