Montako Heidiä linjoilla?
Tässä luin tuota vitutus-keskustelua ja Heidejä oli aika paljon :D eli kuinka monta Heidiä täällä nyt on "linjoilla"?
Kommentit (384)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:15"]
Hei
Terkuin Heidi
[/quote]
Lisätietona tähän vielä että olen uusi Heidi tässä ketjussa ja 30:n hujakoilla minäkin. :)
[/quote]
Tervetuloa, moneskos olet? Olisko tässä jotain 30 Heidiä. Onko kukaan laskenut?
Voisimmeko kaikki Suomen Heidit tehdä sellaisen ketjun, jossa ongimme ihailijoistamme tietoja ja ihailijamme saavat myös kertoa meistä jotakin, mutta toki niin että yksityisyys säilyy. Aika vänkää olis, jos mulla olis joku ihailija josta itsekin pitäisin...
Täällä myös yksi Heidi lisää :) Olisi kiva tietää, minkälaiseen Heidiin nämä ihastujat ovat iskeneet silmänsä...
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:15"]No kiva, minä vapisevin sormin uskalsin kertoa vitutusketjuun että vituttaa kun oon ihastunut Heidiin. Arvelin että kyllä se oikea Heidi sen nyt tajuaa ja tässä sitä nyt ollaan näitten kaikkien Heidien kanssa :/
[/quote] Kyllä mä tajusin. Moni juttu täsmäs ja olihan tässä sellaista jännitettä.
[/quote]Siis onko joillakin ollut jo jotain säpinää ja nyt jatkavat sitten täällä netissä? Vaadimme jatkoa tälle jännityskertomukselle!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:15"]No kiva, minä vapisevin sormin uskalsin kertoa vitutusketjuun että vituttaa kun oon ihastunut Heidiin. Arvelin että kyllä se oikea Heidi sen nyt tajuaa ja tässä sitä nyt ollaan näitten kaikkien Heidien kanssa :/ [/quote] Kyllä mä tajusin. Moni juttu täsmäs ja olihan tässä sellaista jännitettä. [/quote]Siis onko joillakin ollut jo jotain säpinää ja nyt jatkavat sitten täällä netissä? Vaadimme jatkoa tälle jännityskertomukselle!
[/quote]
Tuskin ne joilla on ollut säpinää haluaa tehdä siitä teille julkisen jännityskertomuksen. Ostakaa kioskipokkari tai jtn.
Olisi kiva tietää millaisiin Heidiin miehet ovat iskeneet silmänsä...minkälainen ulkonäkö, luonne...miksi siis ihastuit Heidiin? :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:32"]Nyt alko muakin jännittää että ketä tässä etitään.. Olen nimittäin tunnistavinani itseni jo aika monesta viestistä :I
- yksilapsinen, varattu Heidi-
[/quote]
Sekö jonka kännykkä ui wc-pöntössä? :D
[/quote] Ei. Minä olen se jonka känny pääsi uimaan ; D
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:15"]No kiva, minä vapisevin sormin uskalsin kertoa vitutusketjuun että vituttaa kun oon ihastunut Heidiin. Arvelin että kyllä se oikea Heidi sen nyt tajuaa ja tässä sitä nyt ollaan näitten kaikkien Heidien kanssa :/ [/quote] Kyllä mä tajusin. Moni juttu täsmäs ja olihan tässä sellaista jännitettä. [/quote]Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, että mitkä jutut täsmäs? Joku meistä Heidin ihailijoista näyttäis nyt kärähtäneen nolosti.. :)
[/quote]
Eikun juuri päinvastoin, jos jotain epäilin, niin sen pointsit vain nousi. Niin kauniisti kirjoitti että teki vaikutuksen :)
Ääh, kuka säädytöntä huolisi? Kyllä joku sääty pitää olla, herrasmies tai ei. Minä en ole mies. Minä olen Heidi.
Kokoomussääty eli porvari? Mies 32
Hei hei Heidi, elämäni neiti.
Missä sinä kuljet, kenen luoma oven suljet?
Mulla on vain känni loiva, mutta siitä tuli voima
kirjoittaa tää runo, johon soljui sanapuro.
Olet aivan ihana etkä yhtään lihava.
Hymysi on kaunis vaikka naama ei ole ollenkaan nauris.
Sinulla on komea loikka ja olet ihan todella hoikka.
Kaikkea hyvää elämääsi ja ehkä saat vielä joskus hääsi :)
t. runopässi
^_^ --------------------> ~~~~~~
???????????????????????????????????????
----------> ~~~~~~ ~ ~ ~~~
:-)
The Fuck, kuvasta päätellen. Self fuck.
Bää, sanoi pässi ennen kuin se hässi. Huono runo. Buuuuuuuu!
AV-mammanen
Lopettakaa jo. Kaikki Heidit nukkuu jo. Ne tarvitsee kauneusunensa, jotta lumous ei petä huomennakaan :)
Mutta sitä ennen av-äitimammanen antaa vielä miehensä nylkyttää ilman kumia ja toivoo vahinkoa?
Minä en ole Heidi.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:05"]Lopettakaa jo. Kaikki Heidit nukkuu jo. Ne tarvitsee kauneusunensa, jotta lumous ei petä huomennakaan :)
[/quote]
Lähetän Heidilleni ajatuksia unimaailmaan. Aamulla hän on sitten lumoutunut minusta. Näin se menee ;)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:20"] [quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:10"] [quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:57"] Ei ollut petkutus, mutta mä ainakin kuulemma kärysin jo, joten ei ole tarvetta antaa enempää infoakaan. :) Muista Heideistä ja ihailijoista en osaa sanoa. [/quote] No, ei täällä nyt voi kärytä silleen. Facessa vois. Täällä on aika riskitöntä kuitenkin ;-) t, Heidi [/quote]No niin tuolla joku ainakin kovasti vakuutteli, että jutut täsmää ja on jännitettä jne.. Mun osaltani siis game over ja katotaan mitä elämä tuo tullessaan! ;) [/quote] What? Game over tarkoittaa, että peli on päättynyt. Mikä peli? [/quote]Tää "Herra X flirttailee Vauva-palstalla EHKÄ oikealle Heidille" -peli. ;D [/quote] Ehkä, mutta siinäpä se onkin, ettei sekään voi olla varma kuka on kuka. Joten peli jatkukoon... [/quote]Vai niin, no jatketaan sitten.. ;D
[/quote]
Ehkä pitäis kuitenkin pitää hieman matalampaa profiilia. Vähän liian jännää.