Montako Heidiä linjoilla?
Tässä luin tuota vitutus-keskustelua ja Heidejä oli aika paljon :D eli kuinka monta Heidiä täällä nyt on "linjoilla"?
Kommentit (384)
Mua taas itkettää jo ton nimen kuuleminen. Vois haudata tän ketjun. Oksettaa :(
Ainoa ongelma on se, että te kaipaatte Heidiä mutta ette itse voi kertoa nimeänne. Ei Heidit enää jaksa. Heidi on avoin mutta toivoo sitä muiltakin.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:33"]Ainoa ongelma on se, että te kaipaatte Heidiä mutta ette itse voi kertoa nimeänne. Ei Heidit enää jaksa. Heidi on avoin mutta toivoo sitä muiltakin.
[/quote]
Täällä ei oo kukaan heidi ollut avoin. Kaipaaja sentään kertoo kaipaavansa heidiä mutta yksikään heidi ei näytä kaipaavan ketään nimeltä. Se siitä avoimuudesta ;)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:33"]Ainoa ongelma on se, että te kaipaatte Heidiä mutta ette itse voi kertoa nimeänne. Ei Heidit enää jaksa. Heidi on avoin mutta toivoo sitä muiltakin. [/quote] Täällä ei oo kukaan heidi ollut avoin. Kaipaaja sentään kertoo kaipaavansa heidiä mutta yksikään heidi ei näytä kaipaavan ketään nimeltä. Se siitä avoimuudesta ;)
[/quote]
Minä en kaipaakaan ketään. Enkä usko että täällä kukaan kaipaa minua.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:33"]Ainoa ongelma on se, että te kaipaatte Heidiä mutta ette itse voi kertoa nimeänne. Ei Heidit enää jaksa. Heidi on avoin mutta toivoo sitä muiltakin.
[/quote]
Täällä ei oo kukaan heidi ollut avoin. Kaipaaja sentään kertoo kaipaavansa heidiä mutta yksikään heidi ei näytä kaipaavan ketään nimeltä. Se siitä avoimuudesta ;)
[/quote]
Et sä täältä ketään löydä. :)) HERÄTYS!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:33"]Ainoa ongelma on se, että te kaipaatte Heidiä mutta ette itse voi kertoa nimeänne. Ei Heidit enää jaksa. Heidi on avoin mutta toivoo sitä muiltakin.
[/quote]
[/quote]
Et sä täältä ketään löydä. :)) HERÄTYS!
[/quote]
Se onkin jo löydetty muualta ;)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:33"]Ainoa ongelma on se, että te kaipaatte Heidiä mutta ette itse voi kertoa nimeänne. Ei Heidit enää jaksa. Heidi on avoin mutta toivoo sitä muiltakin. [/quote] Täällä ei oo kukaan heidi ollut avoin. Kaipaaja sentään kertoo kaipaavansa heidiä mutta yksikään heidi ei näytä kaipaavan ketään nimeltä. Se siitä avoimuudesta ;)
[/quote]
[/quote[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:36"]
[/quote]
[/quote]
Minä kaipaan :)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:01"]
Täällä kanssa yksi Heinrich! Ilmoittaudun palvelukseen.
[/quote]
Oletko siis mieheksi itsesi tunteva Heidi? :D Ehkä sellaisellekin olisi kysyntää...
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:47"]Mitkä käsityöt? Olen onneksi rumemmalle puolelle sijoittuva, joten Heidi potkisi minut varmasti pois :D [/quote] Oletko ruma vai susiruma? Pelkääkö lapset?
[/quote]
Lapset tykkää, omat ja muiden. Aikuiset zoomaa aina friend zonelle ja viimeisin seurustelukumppani sanoi mun olevan epäseksikkäin ihminen jonka hän on tavannut, joten tästäkin voi jotain päätellä. En ehkä itkettävän ruma, mutta itkettävän epä-hot :D
[/quote] Tiedätkö että naiset osaavat loukata tosi pahasti varsinkin erotilanteissa, eli älä ota loukkausta osaksi persoonaasi. T, yks Heidi
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:47"]Mitkä käsityöt? Olen onneksi rumemmalle puolelle sijoittuva, joten Heidi potkisi minut varmasti pois :D [/quote] Oletko ruma vai susiruma? Pelkääkö lapset?
[/quote]
Lapset tykkää, omat ja muiden. Aikuiset zoomaa aina friend zonelle ja viimeisin seurustelukumppani sanoi mun olevan epäseksikkäin ihminen jonka hän on tavannut, joten tästäkin voi jotain päätellä. En ehkä itkettävän ruma, mutta itkettävän epä-hot :D
[/quote] Tiedätkö että naiset osaavat loukata tosi pahasti varsinkin erotilanteissa, eli älä ota loukkausta osaksi persoonaasi. T, yks Heidi
[/quote] Olen itsekin sanonut eksälläni hyvinkin pahasti erottuamme ja vasta myöhemmin tajusin miten se vaikutti varmasti itsetuntoon :( t, sama Heidi
Minulle on sanottu myös erotilanteessa (ja vähän sitä ennenkin) tosi pahasti, mikä sai ihmettelemään silloin, että miksi se toinen on ikinä edes halunnut saada minut kertaakaan kanssaan treffeille ja vielä ryhtynyt tapailemaan pidemmällekin, jos kerran olen niin epäseksikäs, ruma ja kauhea ihminen. Sen pahasti sanomisen osaavat yhtä hyvin kyllä naiset ja miehet. Itsetunto on aika huono muutenkin, niin ei se siitä ainakaan parantunut. Nykyisin ei enää edes huvita aloittaa mitään kenenkään kanssa, koska sitä paskaa sataa laariin jossain vaiheessa kuitenkin ja yritän mieluummin pitää itseni kasassa ja jonkinlaisen illuusion siitä, että saatan olla jonkun mielestä ihan nättikin. Se ei taida onnistua suhteessa. Itse jättäminen on todella paljon kivempaa kuin jätetyksi tuleminen. Viimeiset pari suhdetta päättyivätkin minun aloitteestani. Vallantunnetta edes siinä vaiheessa, jos sitä ei suhteen aikana ollutkaan. Yksi noista existä oli ilmiselvä narsisti joka yritti muuttaa koko ajan toisenlaiseksi sekä ulkoisesti että sisäisesti eikä mitään saanut päättää itse. Meitä on moneen junaan ja jotkut reppanat jäävät jo asemalle.
Eli jättäkää toisenne nätisti, jpliis, os sellainen tilanne tulee eteen.
t. bi-nainen, ei kuitenkaan Heidi
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:55"]Minulle on sanottu myös erotilanteessa (ja vähän sitä ennenkin) tosi pahasti, mikä sai ihmettelemään silloin, että miksi se toinen on ikinä edes halunnut saada minut kertaakaan kanssaan treffeille ja vielä ryhtynyt tapailemaan pidemmällekin, jos kerran olen niin epäseksikäs, ruma ja kauhea ihminen. Sen pahasti sanomisen osaavat yhtä hyvin kyllä naiset ja miehet. Itsetunto on aika huono muutenkin, niin ei se siitä ainakaan parantunut. Nykyisin ei enää edes huvita aloittaa mitään kenenkään kanssa, koska sitä paskaa sataa laariin jossain vaiheessa kuitenkin ja yritän mieluummin pitää itseni kasassa ja jonkinlaisen illuusion siitä, että saatan olla jonkun mielestä ihan nättikin. Se ei taida onnistua suhteessa. Itse jättäminen on todella paljon kivempaa kuin jätetyksi tuleminen. Viimeiset pari suhdetta päättyivätkin minun aloitteestani. Vallantunnetta edes siinä vaiheessa, jos sitä ei suhteen aikana ollutkaan. Yksi noista existä oli ilmiselvä narsisti joka yritti muuttaa koko ajan toisenlaiseksi sekä ulkoisesti että sisäisesti eikä mitään saanut päättää itse. Meitä on moneen junaan ja jotkut reppanat jäävät jo asemalle.
Eli jättäkää toisenne nätisti, jpliis, os sellainen tilanne tulee eteen.
t. bi-nainen, ei kuitenkaan Heidi
[/quote] Mä olen mielestäni tosi kiltti ihminen ja siltikin osasin iskeä arkaan paikkaan. Kadun. T,Heidi
Heidit kai saivat liikaa suitsutusta, se kohosi nuppiin ja he leijuivat pois kuin heliumpallot :D
Minä näin tänään yhden Heidin. En kuitenkaan täällä. Enkä ole itse Heidi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 01:22"]Heidit kai saivat liikaa suitsutusta, se kohosi nuppiin ja he leijuivat pois kuin heliumpallot :D
Minä näin tänään yhden Heidin. En kuitenkaan täällä. Enkä ole itse Heidi.
[/quote]
Minä taas en näe Heidiäni pitkään aikaan, paitsi jos nyt unessa näen :)
Montako Heidiä linjoilla? :D Täällä yksi!