Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin lahjaksi matkat -- mies veti kilarit

Vierailija
20.01.2015 |

Ostin Norwegianin alesta miehelleni ja minulle lennot Pariisin, kun 39 eurolla sai suuntaansa. Ex-poikaystäväni (ranskalainen) asuu Pariisissa ja vaihdoin hänen kanssaan Facebookissa muutaman viestin (pyysin ravintolasuosituksia ja kyselin vähän tilanteesta kaupungissa, kun siellä oli ne kauheat terroristi-iskut.

Minulla oli sitten Facebook auki ja exältäni tuli viesti, sellainen puhekupla joka aukeaa siihen ikkunan alaosaan. Mieheni sattui huomaamaan viestin ja veti hirveät pinnat, että kuulemma suunnittelen lemmenlomaa exäni kanssa. Jouduin sitten paljastamaan, että olin ihan meille kahdelle lomamatkan hankkinut, mutta se ei enää auttanut. Mies kieltäytyi lähtemästä ja oli ihan raivona. Hän ei kuulemma siihen kaupunkiin jalallakaan astu.

Nyt mulla on ongelma, kun en ottanut mitään peruutusvakuutusta tai sellaista. Yksin en voi lähteä, sillä siitä vasta tulisi ihan hirveä haloo. Harmittaa kun menevät liput hukkaan. Hotellia en sentään ehtinyt varata.

Auttokaa mua. Kuinka saan selitettyä miehelleni, että Pariisi on suurkaupunki, eikä se, että exäni siellä asustelee vaikuta mitenkään meidän lomaan. Mä en ollut edes tajunnut, että mieheni on noin mustis exästäni. En ole paljoa hänestä puhunut, ja aikaakin on mennyt yli kymmenen vuotta siitä kun yhdessä olimme opiskellessani Pariisissa. 

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 - jos ex on hyvä tyyppi, niin miksi olet sitten eronnut hänestä?

Vierailija
82/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään salattavaa. Copy-pastesin sen hetki sitten ja lähetin sähköpostilla miehelleni. Keskustelu on englanniksi, kun noista opiskeluajoista on sen verran aikaa kulunut, ettei ranskan kirjoittaminen suju enää kuin ennen.

Ja toiselle kysyjälle: varmaan olisi mahdollista ehdottaa jotain muuta kaupunkia, mutta mies on nyt niin vihanen, että koko maa on ihan hanurista. Ei halua kuullakaan edes puhuttavan Ranskasta.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vastaa vietiketjun näyttämiseen.... Eli asiassa on jotain salattavaa, jos sitä ei voi miehelle näyttää...

Vierailija
84/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eroavat monista syistä. Aina homma ei vain toimi. Ja onhan minussakin saattanut olla vikaa. En ymmärrä, miksi entisiä pitää jotenkin automaattisesti inhota tai vähintään katkaista kaikki välit.

Vierailija
85/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte kyllä naurettavia. Pistätte kokonaisia suurkaupunkeja jollekin mustalle listalle sillä perusteella, että kumppani on siellä joskus käynyt eksänsä kanssa? Mites Tukholma ja Tallinna, onko nekin pois laskuista kun niissäkin ovat varmasti käyneet vai onko tässä joku kilometrikriteeri? Entäs Rovaniemi, voiko siellä pysähtyä matkalla Lappiin jos eksä on sieltä kotoisin? Entä Padasjoen abc, voiko siellä käydä tankkaamassa jos eksänkin kanssa on käyty?

Vierailija
86/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:59"]

Herra Isä porukaa osaa olla mustasukkaista, ja turhasta. Juuri eilen keskustelimme vaimoni kanssa siitä, että lähtisimme moikaamaan ulkomailla asuvaa exääni, jota en ole pariin vuoteen nähnyt. Asuisimme luonnollisesti hänen luonaan, koska hänellä on kalliissa kaupungissa suuri asunto. 

[/quote]

en suostuisi. Ajattelisin vain heidän animistaan tai jotain. Ehkä tämä liittyy siihe, että itselläni on näin 45 v ollut vain kaksi miestä, siis sängyssäni. Sänkykumppaneita ei osaa ottaa kevyesti, koska ne ovat itselleni niin vakavia.

Vierailija
87/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:04"]

Ihmiset eroavat monista syistä. Aina homma ei vain toimi. Ja onhan minussakin saattanut olla vikaa. En ymmärrä, miksi entisiä pitää jotenkin automaattisesti inhota tai vähintään katkaista kaikki välit.

[/quote]

ei, en tarkoittanut sitä, että pitää inhota. Mutta en minä hyvästä tyypistä irti päästäisi.

Vierailija
88/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä toimisin täsmälleen samalla tavalla kuin miehesi toimii.

Ei kannata ärsyttää toista pitämällä yhteyttä exiinsä. Pätee muuten ihan samoin miehiin kuin naisiinkin. Eikä ole mikään itsetuntokysymys vaan se osoittaa kunnioitusta nykyistä kumppania kohtaan.

Exien paikka ei ole facebook, eikä niiltä kysellä ohjeita matkoja varten.

Vierailija
89/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä siitä keskustelusta: se oli melko tavanomainen tyyliin "hei mitä kuuluu, olen tulossa mieheni kanssa Pariisiin silloin ja silloin. Osaisitko suositella jotain kivoja paikkoja, jne". Ei siinä ollut mitään salattavaa, mutta se oli henkilökohtainen keskustelu, joten en pidä ajatuksesta, että minun on oltava todistelemassa miehelleni yhtään mitään. Koska exäni on tanssiopettaja, tuntee hän Pariisin kivat baarit ja klubit kuin omat taskunsa, niin ajattelin kääntyä hänen puoleensa. Mieheni ei puhu sanaakaan ranskaa, joten helposti menisi matkaoppaan kanssa tankkaamiseksi, jos hänen vastuulleen menomestojen löytämisen jättäisin.

Selvensikö tämä yhtään asiaa?

AP

Vierailija
90/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
91/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:08"]

Miehenä toimisin täsmälleen samalla tavalla kuin miehesi toimii.

Ei kannata ärsyttää toista pitämällä yhteyttä exiinsä. Pätee muuten ihan samoin miehiin kuin naisiinkin. Eikä ole mikään itsetuntokysymys vaan se osoittaa kunnioitusta nykyistä kumppania kohtaan.

Exien paikka ei ole facebook, eikä niiltä kysellä ohjeita matkoja varten.

[/quote]

Oli pakko tsekata omasta Facebookista. Kahta lukuunottamatta olen kaikkien exieni kanssa ystävä ja usean heistä kanssa viestittelen aina silloin tällöin.

Oon varmaan hirvee lutka?

Vierailija
92/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tilanteita, jolloin parisuhteessa pitää todistella, halusi tai ei...

Vierailija
93/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:59"]

Herra Isä porukaa osaa olla mustasukkaista, ja turhasta. Juuri eilen keskustelimme vaimoni kanssa siitä, että lähtisimme moikaamaan ulkomailla asuvaa exääni, jota en ole pariin vuoteen nähnyt. Asuisimme luonnollisesti hänen luonaan, koska hänellä on kalliissa kaupungissa suuri asunto. 

[/quote]

Tyttöystäväni oli kaverinsa kanssa Moskovassa käymässä ja he asuivat koko ajan hänen exänsä luona, koska Moskovassa on niin kalliit hotellit. Asia ei hermostuttanut minua tippaakaan. Pikemminkin olin tyytyväinen, että tyttöystävälläni oli luotettava suomalainen kontakti vieraassa suurkaupungissa. Venäjällähän voi sattua ja tapahtua ihan mitä vain. Kiitokseksi tarjosin illallisen tälle exälle hänen tullessaan käymään Helsingissä. Oli hauska ilta. 

Vierailija
94/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
95/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:12"]

On tilanteita, jolloin parisuhteessa pitää todistella, halusi tai ei...

[/quote]

Anteeksi kuinka? Minkä vuoksi APn pitäisi antaa miehensä lukea omia yksityisviestejään, jos ei kerran mitään väärää ole tehnyt? Se, että jos APn ex-miesystävä on pariisilainen on mielestäni aika helkkarin hyvä syy tiedustella ravintolasuosituksia. Paremmin se ne paikat varmaan tuntee kuin Vauva.fi 

Vierailija
96/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän kyllä, että oikein minkään asian suhteen mieltä ei ylennä miettiä, että mies on tehnyt sitä ennen exänsä kanssa. Pidän kuitenkin aika älyttömänä sitä, ettei tästä tunteesta pääse yli ja pysty reissaamaan samoihin kohteisiin, jos vastaavat kohteet kuitenkin kiinnostavat. 

Vierailija
97/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koeta huomenna puhua uudestaan, Tai viikonloppuna.

Vierailija
98/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu2

Vierailija
99/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n miestä. Sekä minun että poikaystäväni exät asuvat Helsingissä. Siksi emme voikaan tavata kuin Vantaalla :'( Helsingissä liian paljon muistoja :( Jos meille tulee ero pitää varmaan etsiä seuraava mies Espoosta.

Vierailija
100/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:16"]

Myönnän kyllä, että oikein minkään asian suhteen mieltä ei ylennä miettiä, että mies on tehnyt sitä ennen exänsä kanssa. Pidän kuitenkin aika älyttömänä sitä, ettei tästä tunteesta pääse yli ja pysty reissaamaan samoihin kohteisiin, jos vastaavat kohteet kuitenkin kiinnostavat. 

[/quote]

- Meillä oli Jorman kanssa tapana käyttää kolmosen ratikkaa kun Töölössä asuttiin.

- Jaahas, minähän en sitten jalallanikaan siihen kulkupeliin sitten astu.

- Samoin me käytiin välillä Stockalla.

- Juu, Stocka on nyt pannassa.

- Tampereellakin kerran käytiin.

- Tampere meni juuri mustalle listalle. 

- Kerran käytiin kalastamassa.

- Vavat ja vieheet lentävät nyt juhannuskokkoon.

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän