Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin lahjaksi matkat -- mies veti kilarit

Vierailija
20.01.2015 |

Ostin Norwegianin alesta miehelleni ja minulle lennot Pariisin, kun 39 eurolla sai suuntaansa. Ex-poikaystäväni (ranskalainen) asuu Pariisissa ja vaihdoin hänen kanssaan Facebookissa muutaman viestin (pyysin ravintolasuosituksia ja kyselin vähän tilanteesta kaupungissa, kun siellä oli ne kauheat terroristi-iskut.

Minulla oli sitten Facebook auki ja exältäni tuli viesti, sellainen puhekupla joka aukeaa siihen ikkunan alaosaan. Mieheni sattui huomaamaan viestin ja veti hirveät pinnat, että kuulemma suunnittelen lemmenlomaa exäni kanssa. Jouduin sitten paljastamaan, että olin ihan meille kahdelle lomamatkan hankkinut, mutta se ei enää auttanut. Mies kieltäytyi lähtemästä ja oli ihan raivona. Hän ei kuulemma siihen kaupunkiin jalallakaan astu.

Nyt mulla on ongelma, kun en ottanut mitään peruutusvakuutusta tai sellaista. Yksin en voi lähteä, sillä siitä vasta tulisi ihan hirveä haloo. Harmittaa kun menevät liput hukkaan. Hotellia en sentään ehtinyt varata.

Auttokaa mua. Kuinka saan selitettyä miehelleni, että Pariisi on suurkaupunki, eikä se, että exäni siellä asustelee vaikuta mitenkään meidän lomaan. Mä en ollut edes tajunnut, että mieheni on noin mustis exästäni. En ole paljoa hänestä puhunut, ja aikaakin on mennyt yli kymmenen vuotta siitä kun yhdessä olimme opiskellessani Pariisissa. 

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se näkynyt, mutta tämä nyt jotenkin tuli niin voimalla päin näköä, että pysäytti. Kuinka joku voi olla noin pikkumainen?

Ap

Vierailija
42/170 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla sit jotain muutakin patoumaa sitten samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on ukko sulla :D Sanoisin sille et ihan meitä kahta varten nää on ja jos ei kelpaa ni ettisin toisen kaverin mukaan. Kauheen lapsellista kerta kyseessä aikuinen mies..?

Vierailija
44/170 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut mustasukkainen. Minusta tuli mustasukkainen exäni myötä. Hänen tapansa puhua exästään teki niin hallaa, ei suostunut kertomaan että on minun kanssani yhdessä, vaati oikeuden pitää exänsä tavaroita, halusi pitää yhteyttä exäänsä ehdottomasti, jne jne. Exänsä oli hänet jättänyt. Oli suremassa asiaa, kun hänet tapasin. Että pitikin siihen sitten sekaantua. Eivät palanneet yhteen (tästä jo joitakin vuosia), juttu oli ohi, mutta tapa jolla exä piti omasta exästään kiinni teki vuosien varrella suhteesta mahdottoman. Ei suostunut koskaan ymmärtämään ettei tuo ole normaalia. 

Nyt olen yhä epävarma siitä, olenko minä nykyisellenikään tarpeeksi hyvä. Hän onneksi laittaa minut etusijalle, ei tarvitse ihmetellä että kumpi on tärkeämpi. 

Joskus tämä mustasukkaisuus tulee muualta kuin siitä mustasukkaisesta ihmisestä. 

Vierailija
45/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin yksin, ja jättäisin mörököllin kiehumaan kiukkuunsa.

Vierailija
46/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano silli itsetunnottomalle pellelle että koettaa kasvaa aikuiseksi, matka on tilattu ja maksettu, jos et lähde niin voit vaihtaa osoitetta silläaikaa kun minä olen Pariisissa.

Vierailija
47/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei jostain syystä taida kiinnostaa Pariisiin matkustaminen ja siksi hän pitää kiinni vihastuksestaan.

Vierailija
48/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykännyt, kun mieheni olisi kysynyt samansuuntaista neuvoa ulkolaisellta eksältään. Mies kysyi minulta lupaa kysyä, en vastannut, ja hän jätti kysymättä. Joo, mustis olen 10 vuoden takaisista asioista...jos ex suosittelee jotain, niin yhdistän suosituksen heidän yhteiseen elämään. En halua, että teemme jotain, mikä on eksän mieleen.

sinun tilanteessa miehesi on kuitenkin kohtuuton. Anna hänelle aikaa leppyä ja selitä asia sitten. 

Vierailija
49/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun vaimoni lähtisi yksin Pariisiin exäänsä moikkaamaan, niin saisi jäädä sinne. Takaisin en huolisi.

- Mies, 39

Vierailija
50/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku muu kaupunki lyhyen junamatkan päässä mihin voisitte mennä lomaileen? Jos se riittäisi ettette ole Pariisissa.

Vierailija
51/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt päivän selvää, ettei miehesi halua lähteä kanssasi sellaiseen kaupunkiin, josta sinulla on paljon muistoja entisen heilasi kanssa. Varsinkaan kun olet niin törppö, että menet kyselemään siltä vielä neuvoja tyyliin "vieläkö siellä on se ihana puisto jossa aikoinaan pussailtiin, hihihi?"...

Mieti vähän ennen kun toimit.

Vierailija
52/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jos oot noin pikkumainen pentu, niin jää sitten kotiin. Mä en ainakaan jättäisi hyviä lippuja käyttämättä. Voithan sä kysyä voiko lipun vaihtaa toiselle nimelle jos otat jonkun kaverin mukaan.

Vierailija
53/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat niin halvat alennusliput, että nimeä ei voi vaihtaa. Eli käyttämättä taitaa jäädä. 

AP

Vierailija
54/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:32"]Jos minun vaimoni lähtisi yksin Pariisiin exäänsä moikkaamaan, niin saisi jäädä sinne. Takaisin en huolisi.

- Mies, 39
[/quote]
Eihän ap ole lähdössä yksin, mies vain käyttäytyy lapsellisesti.

Tottakai käytät ne liput. Ota kaveri mukaan, jos miehesi käyttäytyy kuin idiootti.

Vierailija
55/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manna nyt miehelle aikaa sulatella! Ja näytä ne viestit - jos niiss ei mitään salattavaa ole - niin hän näkee, miks olet ottanut yhteyttä.

pystytkö nÄyttämään viestit?

Vierailija
56/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:33"]

Oisko joku muu kaupunki lyhyen junamatkan päässä mihin voisitte mennä lomaileen? Jos se riittäisi ettette ole Pariisissa.

[/quote]

TGV:llä lähes koko Ranska on lyhyen junamatkan ulottuvilla. :) Liput kannattaa tosin varata ajoissa, tai maksaa maltaita.

Vierailija
57/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:36"]Ne ovat niin halvat alennusliput, että nimeä ei voi vaihtaa. Eli käyttämättä taitaa jäädä. 

AP
[/quote]
Kukaan ei edes ehdottanut nimenvaihtoa?

Vierailija
58/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että haluat uusia muistoja hänen kanssaan. Hänen joka on sinulle rakkain.

Vierailija
59/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille sitten omat liput ja reissuun vaan :) mies voi sitten jäädä kotiin murjottamaan omaa kiittämättömyyttään jos ei lähde mukaan vaikka liput on.

Vierailija
60/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:33"]

[/quote]

TGV:llä lähes koko Ranska on lyhyen junamatkan ulottuvilla. :) Liput kannattaa tosin varata ajoissa, tai maksaa maltaita.

[/quote]

Ihanko tosissaan ehdotatte, että AP lähtisi johonkin toiseen kaupunkiin, kun mies on naurettavan mustasukkainen jostain vuosien takaisesta heilasta? Sivistynyt mies pyytäisi anteeksi, lentäisi lomalle Pariisiin ja tarjoaisi illallisen exälle jossain kivassa ravintolassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi