Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin lahjaksi matkat -- mies veti kilarit

Vierailija
20.01.2015 |

Ostin Norwegianin alesta miehelleni ja minulle lennot Pariisin, kun 39 eurolla sai suuntaansa. Ex-poikaystäväni (ranskalainen) asuu Pariisissa ja vaihdoin hänen kanssaan Facebookissa muutaman viestin (pyysin ravintolasuosituksia ja kyselin vähän tilanteesta kaupungissa, kun siellä oli ne kauheat terroristi-iskut.

Minulla oli sitten Facebook auki ja exältäni tuli viesti, sellainen puhekupla joka aukeaa siihen ikkunan alaosaan. Mieheni sattui huomaamaan viestin ja veti hirveät pinnat, että kuulemma suunnittelen lemmenlomaa exäni kanssa. Jouduin sitten paljastamaan, että olin ihan meille kahdelle lomamatkan hankkinut, mutta se ei enää auttanut. Mies kieltäytyi lähtemästä ja oli ihan raivona. Hän ei kuulemma siihen kaupunkiin jalallakaan astu.

Nyt mulla on ongelma, kun en ottanut mitään peruutusvakuutusta tai sellaista. Yksin en voi lähteä, sillä siitä vasta tulisi ihan hirveä haloo. Harmittaa kun menevät liput hukkaan. Hotellia en sentään ehtinyt varata.

Auttokaa mua. Kuinka saan selitettyä miehelleni, että Pariisi on suurkaupunki, eikä se, että exäni siellä asustelee vaikuta mitenkään meidän lomaan. Mä en ollut edes tajunnut, että mieheni on noin mustis exästäni. En ole paljoa hänestä puhunut, ja aikaakin on mennyt yli kymmenen vuotta siitä kun yhdessä olimme opiskellessani Pariisissa. 

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta mun edellisestä postauksesta olin poistanut tarkat päivänmäärät, jolloin olisimme olleet Pariisissa. Muuten 1/1 keskustelumme.

AP

Vierailija
162/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. :)

Ilmeisesti sulle toi olisi ok, mutta miten hyvin (huonosti?) sä tunnet miestäsi, jos meinasit että tuo viestiketju jotenkin pehmentäisi tilannetta? Eli sun exä varaa sulle ja kullallesi pöydän jostain raflasta, varmaan nannaa siitä miehestäsi. Miksi sä olet sen kanssa, jos sä et halua kunnioittaa toiselle vaikeita asioita? Tai vaihtoehtoisesti, jos tiedät että toi ei miehellesi käy, niin miksi haluat sitä enää kiusata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä 98! Asia menee juuri näin. Kunpa useampi oivaltaisi tämän. terv. Se, jonka täällä arveltiin olevan häpeäksi naissukukunnalle ; )

Vierailija
164/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:09"]

ja onhan se imartelevaa, että on mustis. Mutta miks niitten eksien kanssa pitää kaveerata?

[/quote]

Sekin on varmaan imartelevaa kuin aiheettomasti sairaalloisen mustasukkainen mies hakkaa sulta tajun kankaalle? "Kun se rakastaa niin paljon, ja pyysihän se sitten anteeksi".

Vierailija
165/170 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, kuka sen pöydän varaa? Vaikka olisi Paavi? Tärkeintähän on kuitenkin, että noi olisivat menneet kahdestaan Pariisiin. Tuskin se exä siellä pöydässä olisi istunut kolmantena pyöränä...

Mä olisin ainakin tosi otettu, jos mun ukko veisi mut yllätyksenä Pariisiin. Toissa kesänä käytiin Tuurissa. Siinä meidän kaukomatkat.

Mulle kelpaisi.

Vierailija
166/170 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Se oli sitten siinä. Yritin puhua järkevästi, mutta huutamiseksi se meni heti miehen puolelta (ja kai vähän munkin). Tuli sitten sanottua aika rumasti ja varmaan osuin arkaan paikkaan, mutta lopputulemana kuitenkin se, että olen nyt ystävän luona juomassa viiniä ja miettimässä tulevaisuuttani. Sinkkuna.

AP

Vierailija
167/170 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! Ja ihan vitunmoinen sellanen! Ei kukaan voi erota tällaisen asian takia?

Vierailija
168/170 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käyn jeesaaamassa vieläkin exiä vaikkapa muutoissa (paku löytyy duunin puolesta) tai kasaamassa ikean kalusteita. En ole talkkari wnkä mielestäni säälittävä. Musta on vain kiva olla avuksi. Välillä tytöt sitten kutsuvat syömään tai tuovat vastaleivottua pullaa. En mäkään ymmärrä, miksi entiset pitäisi heti sulkea elämästä pois. Ainoan kerran kun olen mustasukkainen ollut, niin syystä vetäisin yhden kaverin nenän poskelle.

Vierailija
169/170 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pöpi mies. Hullu suorastaan. Varmaa jostain salkkareista karannut.

Vierailija
170/170 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep, ja matkalaukuista vielä siihen päälle. On aika iso raha meille. Ei varmaan kaikille mikään mieletön menetys. Eniten kuitenkin ärsyttää miehen asenne, kun olin vähistä rahoistani halunnut yllättää.

AP

Ei tullut mieleen, että kaikki ei tykkää ylläreistä. Tai ehkä miehesi ei vain tykkää Pariisista.

itsellä ei ainakaan ole sinne toiste mitään hinkua. Ruoka oli kallista eikä mitenkään erityistä, palvelu kehnoa. Tekniikankin kanssa vaikeuksia (ei wifiä juuri missään ja korttimaksaminenkaan ei onnistu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi