Squid Gamen innoittamana: Mitä muita hyviä korealaisia sarjoja / elokuvia on?
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Squid Gamen innoittamana: Mitä muita hyviä korealaisia sarjoja / elokuvia on?
Onkos toi joku naisten ejakulointi leffa?
Vai millanen?
Toi on jo kulahtanut vitsi.
En ymmärrä miten joku tykkää tuosta väkivaltaisesta synkistelysarjasta. Tehtäisiimpä vielä kunnon humotistisia poliisisarjoja kuten miami vice ja CSI Miami sekä Columbo ja Kojak.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku tykkää tuosta väkivaltaisesta synkistelysarjasta. Tehtäisiimpä vielä kunnon humotistisia poliisisarjoja kuten miami vice ja CSI Miami sekä Columbo ja Kojak.
Totta, en käsitä miten se on niin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Oot väärässä ketjussa. Ap pyysi suosituksia korealaisista elokuvista ja sarjoista. Eikä se ole mitenkään synkistely sarja, kun on niin värikkäästi toteutettu.
Vierailija kirjoitti:
nost
En enempää tiedä hyvistä mitä olen jo maininnut, mutta netflixistä olin katsonut
The School Nurse Files -sarjan. Se on hämmentävä ja erikoinen. Osaa olla tylsäkin.
Mä tykkäsin siinä olevista erikoisuuksista, mutta siihen ne mielenkiintoni sarjaan kohtaan jäi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää scifi elokuvista niin luulisi Space Sweepers:n olevan mieluinen. Se on netflix elokuva.
Tätä olin itsekin tulossa ehdottamaan. Pidin kovasti.
Sisyphus ja Space Sweepers oli just ihkua scifisaippuaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää scifi elokuvista niin luulisi Space Sweepers:n olevan mieluinen. Se on netflix elokuva.
Tätä olin itsekin tulossa ehdottamaan. Pidin kovasti.
Olen tuon viestin laittaja johon kommentoit ja tuo Space Sweepers on itselleni yksi parhaimmista näkemistäni scifi elokuvista. Pidin erityisesti sen leffan visuaalisesta ilmeestä. Se on kuin karkkia silmille.
Mä katsoin I saw the Devil elokuvan ja oli aika sadistinen elokuva ja kukas siinä olikaan pääosassa...
Front man Squid gamesta!
Joint Security Area on elokuva, joka kannattaa ehdottomasti katsoa. Se kertoo joidenkin etelä- ja pohjoiskorealaisten sotilaiden välisestä kielletystä ystävyydestä ja sen traagisista seurauksista. Se teki muhun lähtemättömän vaikutuksen, kun näin sen ensimmäistä kertaa n. 15 vuotta sitten, ja olen sen jälkeen katsonut sen monta kertaa. Joka kerta se nostaa tunteet pintaan ja pistää miettimään.
Memories of Murder. Paras. Upea loppukohtaus.
Itse seuraan tätä sivua korealaisten elokuvien ja sarjojen saralta: https://www.hancinema.net/
Korealaiset tekevät erittäin hyvää kauhua, psykologita trilleriä ja toisaalta sitten vastapainoksi ihanan hömppää romantic dramaa!
Taitaa olla japanilainen, mutta Alice in Borderland on todella hyvä! Idealtaan saman tyyline kuin Squit Game mutta synkempi ja raaempi.
Sellainen sotilassarja kuin DP on aika intensiivistä katsottavaa.
Parasite. Yhteistä Squid gamen kanssa kyseisellä elokuvalla on yhteiskuntakritiikki. Molemmissa päähenkilöt ajautuvat vaihtoehtojen puutteessa epätoivoisiin tekoihin.
Vierailija kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Vengeance_Trilogy
1.1 Sympathy for Mr. Vengeance (2002)
1.2 Oldboy (2003)
1.3 Lady Vengeance (2005)
Olin juuri tulossa kehumaan näitä Park Chan-Wookin elokuvia! Aivan parhaita.
Netflixissä on Svaha: The Sixth Finger elokuva ja Squid gamen päähahmo on siinä. En ole vielä nähnyt sitä, mutta tänään ajattelin katsoa sen.
Arthdal