Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Squid Gamen innoittamana: Mitä muita hyviä korealaisia sarjoja / elokuvia on?

Vierailija
06.11.2021 |

Suosituksia?

Kommentit (330)

Vierailija
61/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8-vuotias tykkäsi Okja-elokuvasta. Ei liian lapsellinen, mutta ei liian pelottavakaan. 

Vierailija
62/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin I saw the Devil elokuvan ja oli aika sadistinen elokuva ja kukas siinä olikaan pääosassa...

Front man Squid gamesta!

Heh, Frontmanin näyttelijä on Etelä-Korean suosituin näyttelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Näillä pääsee alkuun.

ap

Vierailija
64/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oldboy on paras näkemäni Korealainen elokuva, toinen hyvä on Snowpiercer.

Kim Ki-Dukin elokuvat ovat myös usein varsin mielenkiintoisia, hiukan tasoltaan vaihtelevia, mutta ehdottomasti katsomisen arvoisia.

Vierailija
65/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweet Home on mun suosikki

Vierailija
67/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Old Boy

Vierailija
68/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

조선민주주의인민공화국

Vierailija
69/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Memories of Murder. Paras. Upea loppukohtaus.

Suosittelen samalta ohjaajalta eli Bong Joon-Ho:lta Mother elokuvaa. Mä pidin sitä vielä parempana elokuvana, kuin tuota Memories of murder leffaa. Varsinkin juonen kulku oli erinomainen 👌 Tykkäsin minäkin tuosta Memories of murder leffasta paljon. Se oli tosi visuaalinen ja loppu oli tosi hämmentävä 😂

Vierailija
70/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteor Rain

Vierailija
71/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita Netflixin hakuun Korea, niin johan alkaa tulemaan leffaa ja sarjaa.

Vierailija
72/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin I saw the Devil elokuvan ja oli aika sadistinen elokuva ja kukas siinä olikaan pääosassa...

Front man Squid gamesta!

Heh, Frontmanin näyttelijä on Etelä-Korean suosituin näyttelijä.

Kyllähän mäkin viisastuin tuosta näyttelijästä Squid gamen myötä, että hän on hyvin suosittu näyttelijä Koreassa. Mä oon myös paljon kuunnellut PSY:n I luv it -kappalettakin (vuosia sitten) ja eilen pitkästä aikaa katsottuani sen musiikkivideon vasta hoksasin (kun luin kommentteja), että hän on siinä musiikkivideossa. Aina ennen Lee Byung-hun on ollut mitään sanomaton tyyppi itselleni. Squid game:n ja I saw the devil:n myötä mä sain vähän henkilökuvaa hänestä ja sen takia aloin kiinnostua tästäkin näyttelijästä. Front man oli kaikista siisteimmän näköinen hahmo Squid game:ssa (mielestäni).

Vierailija
73/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Drug King leffan olin joskus katsonut netflixistä ja pidin kovasti. Upean visuaalinen elokuva, jossa on osassa huume bisnes. Parasiten köyhän perheen isän näyttelijä on tuossa leffassa pääosassa.

Vierailija
74/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memories of murder, Mother, Parasite.. Lista on pitkä. Teemalla alkaa myös pian elokuvafestari, jossa on kattava kokoelma tulossa korealaisia elokuvia!

Vierailija
75/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixissä on Svaha: The Sixth Finger elokuva ja Squid gamen päähahmo on siinä. En ole vielä nähnyt sitä, mutta tänään ajattelin katsoa sen.

Katsoin tuon, ihan vaan näyttelijän takia. Tykkäsin. Sama näyttelijä on myös Chief of Staff -sarjassa, sekin oli hyvä.

Memories of the Alhambra ja Vincenzo olivat myös hyviä.

Viimeksi katsoin Start-up -sarjan, sopii niille jotka tykkäävät hieman lapsellisesta romanttisesta hömpästä.

Vierailija
76/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fangirl kirjoitti:

Memories of murder, Mother, Parasite.. Lista on pitkä. Teemalla alkaa myös pian elokuvafestari, jossa on kattava kokoelma tulossa korealaisia elokuvia!

Kävin katsomassa ylen sivuilla festari ohjelmistoa ja yhden Korealaisen elokuvan bongasin ja se on Burning. On mysteeri/draama elokuva. Harmikseni olen jo nähnyt tuon elokuvan, sillä omistan sen dvd:n :(

17.11.2021 vasta tuo elokuva tulee yle areenaan.

Vierailija
77/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netflixissä on Svaha: The Sixth Finger elokuva ja Squid gamen päähahmo on siinä. En ole vielä nähnyt sitä, mutta tänään ajattelin katsoa sen.

Katsoin tuon, ihan vaan näyttelijän takia. Tykkäsin. Sama näyttelijä on myös Chief of Staff -sarjassa, sekin oli hyvä.

Viimeksi katsoin Start-up -sarjan, sopii niille jotka tykkäävät hieman lapsellisesta romanttisesta hömpästä.

:D

Kiitti maininnasta! Mä laitoin tuon Chief of Staff

-sarjan omalle netflix listalleni. Lee Jung-jae alkoi itseäni innostaa. Pakkohan tuo sarja on mun katsoa!

Vierailija
78/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Kiitti maininnasta! Mä laitoin tuon Chief of Staff

-sarjan omalle netflix listalleni. Lee Jung-jae alkoi itseäni innostaa. Pakkohan tuo sarja on mun katsoa!

Jos olet instassa niin seuraa sieltä, itse olen nykyään täysin fani, vaikka yleensä en mitään julkisuuden henkilöitä seuraa!

Vierailija
79/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiin on tulossa sellainen korealainen sarja kuin Hellbound. Mä oon ihan täpinöissäni, kunhan pääsen katsomaan sen. Se vaikuttaa olevan vielä rankempi sarja, kuin Squad game.

Luulisi Sweet home -sarjan fanien pitävän tästäkin sarjasta, kun hirviö meiningillä mennään.

https://www.voice.fi/viihde/a-211016

Vierailija
80/330 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä squid gamen hehkutusta, olen katsonut pari jaksoa, huonoja näyttelijöitä ja erittäin pitkävetinen, ensimmäistä jaksoa kun katsoin niin nukahdin tylsyyteen.

Sama täällä, se sarjahan on aivan sairas. Ihmisen ahneudesta ja riskinotosta olisi voinut tehdä paljon paremmankin sarjan, eikä tuollaista verellä ja kuolemalla mässäilyä. Veetuttaa erityisesti, kun se vetoaa nuorisoon ja nuoret katsovat sitä silmät tapilla. Katsoohan ne muutakin shittiä, mutta tuo aasialainen jäyhä tarinankerronta tekee tästä poikkeuksellisen kuvottavan.

Ei jatkoon!

Äänen voisin antaa seikkailullisille kiinalaisille ninja-elokuville, joissa myöskin on paljon väkivaltaa ja kuolemaa, mutta sentään viihdyttäviä elementtejä. Squid game on pelkästään ahdistava.