Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvataiteilija Iiris Rusi myy seksiä vanhemmille miehille, koska taiteella ei elä – ”Voisin siivota vessoja, mutta seksin myyminen on mielekkäämpää”

Vierailija
06.11.2021 |

Iiris Rusi tarjoaa miehille ”tyttöystäväkokemusta”. Varatut tuntuvat turvallisimmilta asiakkailta. – Jos asiakkaan kanssa tulee ongelmia, voin käyttää sitä korttia, että kerron vaimolle.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000008384644.html

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäkö Iiriksen vaihtoehdot: seksin myyminen vanhoille miehille vai vessojen siivoaminen?

Niin.

Onhan sitä puhelinmyyjän työtäkin.

Tai vaikkapa joku 'konsultti'.

Vierailija
82/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mietityttää se että miksi ihmisillä on aina vastakkain rahanansaitsemisessa joko prostituutio tai vessojen pesu? Muita töitäkö ei ole?

Olen itse kouluttautunut taidealalle ja huomasin ettei se kata perheellisen kuluja ja että alalla on vaikea tulla toimeen osaksi koska niin paljon toimitaan suhteilla. Opiskelin sitten myös toisen ammatin. Nyt voin tehdä taidetta ja samalla tienata ihan hyvin. Ärsyttää monissa näissä taidealan ulostuloissa se että oletetaan että kaiken taiteilun tulee elättää. Jos se ei elätä, se ei elätä, ja silloin ei tarvitse vinkua että valtion kuuluu elättää, vaan harkita vaihtoehtonsa uudelleen. Että myisikö joku muu tapa tehdä taidetta paremmin vai pitäisikö harkita osaamisen laajentamista taidetyön mahdollistamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella, olen ollut ilman naista 10 vuotta, mutten kyllä maksaisi siitä, että tämä Iiris esittäisi tyttöystävääni. 

Voikohan nämä oikeasti olla ihan totta. Kun näissä itsensä myymis -jutuissa nykyään aina se nainen on keskivertoa reilusti vaatimattomamman näköinen. 

Niin, voihan tämä olla lavastettu provokaatiokin. En jaksaisi enää ihmetellä sitäkään.

Nyt on tärkeintä kääntää kaikki sorto ja seksismi päälaelleen: hutsu käyttääkin asiakkaita hyväkseen ja halveksii päälle. Katsos se voimauttaa.

Nyt kaikki vaan halveksimaan toisianne!

Eikö helpotakin?!

Vierailija
84/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin sitten siinä jos tuota korttia heiluttelee jollekin naimisissa olevalle Michael Penttilälle.

Surullista jos joutuu noin tekemään. Miksi ei mene Kelan luukulle?

Vihervassarien mantra on aina tuo Kelan luukulle.

Ei tartte työllistää keinotekoisesti  valtionvelalla ainakaan jos on kelan kirjoilla.

Vierailija
85/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstailu on kivempaa kun siivoaminen?

Vierailija
86/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että normalisoidaan naimisissa olevien miesten touhut muiden naisten kanssa vaimolta salassa. Se on tänä päivänä jopa ihailtavaa, kun varatut paneskelee maksullisia. Maksullisetkin saavat hyvällä omallatunnolla olla ylpeitä siitä, että vaimoja petetään heidän kanssaan. On niin voimaannuttavaa saada kokea olevansa haluttavampi kuin ne vaimot.

Vierailija
87/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiris on vessa, miesten vessa. Sperma ämpäri. Nykyään ihmisiä ylistetään siitä kun alistuvat muiden hyväksikäytettäväksi.

Vierailija
88/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä on aina kynittyhiuksisia, naamalävistettyjä ja tatuoituja?

Vierailija
89/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta rahasta on iso punainen vaate naisille koska se on heille vallankäytön väline.

Vierailija
90/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua mietityttää se että miksi ihmisillä on aina vastakkain rahanansaitsemisessa joko prostituutio tai vessojen pesu? Muita töitäkö ei ole?

Olen itse kouluttautunut taidealalle ja huomasin ettei se kata perheellisen kuluja ja että alalla on vaikea tulla toimeen osaksi koska niin paljon toimitaan suhteilla. Opiskelin sitten myös toisen ammatin. Nyt voin tehdä taidetta ja samalla tienata ihan hyvin. Ärsyttää monissa näissä taidealan ulostuloissa se että oletetaan että kaiken taiteilun tulee elättää. Jos se ei elätä, se ei elätä, ja silloin ei tarvitse vinkua että valtion kuuluu elättää, vaan harkita vaihtoehtonsa uudelleen. Että myisikö joku muu tapa tehdä taidetta paremmin vai pitäisikö harkita osaamisen laajentamista taidetyön mahdollistamiseksi.

Sepä se. Nuorille pitäisi kertoa totuus että taiteella tienaa vain todella pieni piiri eikä siitä ole työksi vaikka loistava harrastus onkin.

Vierailija
91/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että on niin kallis 250€.

Markkina tuesta menisi puolet, mitä käteen jää...

10€ voisi maksaa...

Vierailija
92/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että on niin kallis 250€.

Markkina tuesta menisi puolet, mitä käteen jää...

10€ voisi maksaa...

"Annaks markalla?"

Vierailija
93/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen henkilö kertoo "ettei voisi ajatellakaan tekevänsä mitään muuta työtä", ja siten toimii näin miten nyt. Eihän hän suinkaan valita, että valtion kuuluu elättää. Muut tekevät kai niin.

Ja hienoa, että joistain on useampaan ammattiin, kaikki eivät ole niin lahjakkaita. Esim. aspan työt vaativat extroverttiä luonnetta, sisäänpäinkääntyneet, hiljaiset ja pelokkaat eivät onnistu. Hoitolalle taas sitten vain siihen sopivat, kiitos! Lasten kanssa pitää olla tietynlainen, lehmänhermoinen ja omata kutsumus. Jne.

Vierailija
94/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että normalisoidaan naimisissa olevien miesten touhut muiden naisten kanssa vaimolta salassa. Se on tänä päivänä jopa ihailtavaa, kun varatut paneskelee maksullisia. Maksullisetkin saavat hyvällä omallatunnolla olla ylpeitä siitä, että vaimoja petetään heidän kanssaan. On niin voimaannuttavaa saada kokea olevansa haluttavampi kuin ne vaimot.

Osa näistä "voimaantujahuo*ista" kehuskelee haluavansa hajottaa koko avioliittoinstituution. Eli vihaavat naimisissa olevia naisia ja todennäköisesti niitä asiakkaana käyviä miehiäkin. Liekö oma perhetausta ollut rikkonainen, mistä tarttunut viha normaaleja perheitä kohtaan. Useimmilla vaikuttaa myös olevan joku hoitamaton nepsy tai persoonallisuushäiriö taustalla, kun oikein uhkuvat ihmisvihaa ja haluavat tahallaan rikkoa normeja.

Vierailija
95/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen henkilö kertoo "ettei voisi ajatellakaan tekevänsä mitään muuta työtä", ja siten toimii näin miten nyt. Eihän hän suinkaan valita, että valtion kuuluu elättää. Muut tekevät kai niin.

Ja hienoa, että joistain on useampaan ammattiin, kaikki eivät ole niin lahjakkaita. Esim. aspan työt vaativat extroverttiä luonnetta, sisäänpäinkääntyneet, hiljaiset ja pelokkaat eivät onnistu. Hoitolalle taas sitten vain siihen sopivat, kiitos! Lasten kanssa pitää olla tietynlainen, lehmänhermoinen ja omata kutsumus. Jne.

Itsetuntemus pitäisi olla itse kullakin kohdallaan, jotta ylipäänsä voisi realistisesti katsoa korttinsa läpi, että mihin kykenee ja mihin ei. Itsetuntemukseen vaan voi vaikuttaa niin moni juttu tai jopa pirstoa sen niin, ettei ihminen enää tiedä, mitä on ja mihin kykenee.

Vierailija
96/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivoaisin mielummin vessoja.

Vierailija
97/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siivoaisin mielummin vessoja.

Hanki koulutus ensin.

Vierailija
98/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

F e m i n i s m i ä! Olen entistä vakuuttuneempi, että f e m i n i s m i on joku miesten keksimä läppä.

Vierailija
99/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni ukkomies sillä seudulla esiityy julkisesti maksetun "tyttöystävänsä" kanssa. Etenkään nyt kun lehdessä ihan palvelua mainostetaan.

Mikä näitä nykynaisia vaivaa? Itse näkisin, että naisella ei ole riittävää itsetuntoa, kun tarvitsee kaupitella itseään ja tuntea itsensä halutuksi.

Tuskin kukaan alentaa itseään pelkän rahan takia, tai sitten täytyy olla tunne-elämältään rikki.

Vierailija
100/179 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni ukkomies sillä seudulla esiityy julkisesti maksetun "tyttöystävänsä" kanssa. Etenkään nyt kun lehdessä ihan palvelua mainostetaan.

Mikä näitä nykynaisia vaivaa? Itse näkisin, että naisella ei ole riittävää itsetuntoa, kun tarvitsee kaupitella itseään ja tuntea itsensä halutuksi.

Tuskin kukaan alentaa itseään pelkän rahan takia, tai sitten täytyy olla tunne-elämältään rikki.

Et ole koskaan kokemut asunnottomuuta, mikä yleisimmin johtuu - yllätys yllätys - rahan puutteesta.

Elinajan odotteen tipahdus on ihan aiheellinen pelko.