Onko normaalia, että mies kysyy naiselta, mitä nainen haluaisi tehdä esim. treffeillä?
Minulle se viestii mielenkiinnon puutteesta naista kohtaan. Olen aina ihmetellyt miehiä, jotka kysyvät naisilta, mitä nämä haluavat tehdä tai minne mennä jne. Jos esim. sovittaisiin treffejä ja mies kysyy naiselta ravintolaa tai kahvilaa. Miksi?
Jos mies olisi aktiivinen ja kiinnostunut, hän keksisi itse valmiiksi jonkun menopaikan ja aktiviteettia, eikä naisen tarvitsisi alkaa miettiä sellaista. Onko kokemuksia tai näkemyksiä aiheesta?
Kommentit (105)
No onhan se kohteliasta kysyä. Henkilö, joka ei juo alkoholia tuskin haluaisi viiniravintolaan tai kasvissyöjä pihviravintolaan.
Normaalia mutta virhe.
Se kertoo miehen itsevarmuuden puutteesta + naiset (ainakin useimmat mitä minä olen tavannut) rakastavat positiivisia yllätyksiä. Tässä on mahdollisuus mennä vikaankin ja nainen yllättyy negativiisesti. Sitähän miehet pyrkivät välttämään kysymällä naiselta "mihin sä haluisit" tai "onks ok". Ei mitään tommosta, riski mieluummin.
En lähtis treffeille sellaisen miehen kanssa, joka ei kysy, mitä haluaisin. En viettäis sellaisen kanssa uutenkaan aikaani.
Aapeen on pakko olla joku inprovocel.
On tietysti mukavaa ehdottaa paria vaihtoehtoa eikä sanoa vain, ettei itselle ole yhtään mitään väliä, minne mennään.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia ja ihan fiksuakin.
Ok, olen aina ajatellut, että sellainen mies on liian passiivinen, eikä ole kiinnostunut naisesta juuri lainkaan. Tosin exäni olivatkin juuri toista ääripäätä ja vielä ns. överiksi vietynä eli en saanut päättää juurikaan yhtään mitään (pahimmillaan edes kodin sisustuksesta, asumismuodosta tai ruokaostoksista). Ehkä pitää vain "nöyrtyä" siihen, että joutuisinkin päättämään itsekin jotain, vaikka olenkin nainen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En lähtis treffeille sellaisen miehen kanssa, joka ei kysy, mitä haluaisin. En viettäis sellaisen kanssa uutenkaan aikaani.
Aapeen on pakko olla joku inprovocel.
Mua oikeasti vähän ärsyttää liian tasa-arvoiset miehet. Mielestäni liiallinen tasa-arvoisuus miehen puolelta on epämiehekästä. Mutta toisaalta ehkä sellaisten kanssa on kuitenkin pidemmän päälle miellyttävämpää olla.
T. Ap
Siinähän mies ulkoistaa päätöksenteon naiselle.
Kyllä tuollakin strategialla voi menestyä jos on löytänyt jonkun justiinan. Näitähän näkee ihan Prismassakin edistyneempiä pareja jo missä emäntä polleana vetää säikyn näköistä ukkoraasuaan narussa perässä. Nämä ovat niitä naisia jotka vastaavat jos mieheltä kysytään.
Ei tuossa mitään vikaa ole, ei siis sillä. Enemmänhän tuollaisia naisia pitäisi olla, koska miehissä on yleistä käsitystä enemmän passiivisia johdettavia. Ei kaikki miehet todellakaan ole mitään alfoja, jotka haluavat olla ohjaksissa.
Vierailija kirjoitti:
Otan tämänkin paskaprovon tosissani, koska olen aivovammainen mamma.
Ei ole provo. Olen käynyt erittäin vähän muutenkin treffeillä elämäni aikana, joten siksi kysyn asiaa. Jotkut viattomat kahvilatapailututtavuudet kuivuivat kasaan vuosia sitten, kun ihmettelin niiden miesten varovaisuutta ja ylikohteliaisuutta.
Odotin aina, että mies runttaa mielipiteensä läpi, mutta koskaan sitä ei tapahtunut. Jos miehet olisivat olleet vähän aggressiivisempia ja päättäneet asioita puolestani, olisin ehkä päätynyt parisuhteeseen jonkun heistä kanssa. Jälkikäteen kuulin, että nämä henkilöt olivat ihastuneita minuun, mitä en oikein edelleenkään ymmärrä. Ei naisen tarvitse miettiä mitään hienovaraisia vihjauksia tai päättää tuollaisia asioita. Fakta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollakin strategialla voi menestyä jos on löytänyt jonkun justiinan. Näitähän näkee ihan Prismassakin edistyneempiä pareja jo missä emäntä polleana vetää säikyn näköistä ukkoraasuaan narussa perässä. Nämä ovat niitä naisia jotka vastaavat jos mieheltä kysytään.
Ei tuossa mitään vikaa ole, ei siis sillä. Enemmänhän tuollaisia naisia pitäisi olla, koska miehissä on yleistä käsitystä enemmän passiivisia johdettavia. Ei kaikki miehet todellakaan ole mitään alfoja, jotka haluavat olla ohjaksissa.
Mä haluaisin sellaisen miehen, joka päättää asiat ja ikäänkuin johtaa naista koko ajan. Taitavat sellaiset olla harvassa Suomessa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin sellaisen miehen, joka päättää asiat ja ikäänkuin johtaa naista koko ajan. Taitavat sellaiset olla harvassa Suomessa.
T. Ap
Suu kiinni naaras.
Paikkasi on keittiössä.
Treffit ovat Keravan ABC:lla, tulet sinne tasan 17:00. Minä päätän mitä syödään, mistä puhutaan, minne mennään jatkoille ja missä asennossa pannaan.
Sytyitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Siirry suoraan Texasiin. Parhaimmillaan saat lennot paikanpäälle ja pääsyn ylelliseen hotelliin. Olethan muuten naisellinen nainen? Eivät huvikseen ala alfailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Suu kiinni naaras.
Paikkasi on keittiössä.
Treffit ovat Keravan ABC:lla, tulet sinne tasan 17:00. Minä päätän mitä syödään, mistä puhutaan, minne mennään jatkoille ja missä asennossa pannaan.
Sytyitkö?
Jossain määrin kyllä. En tosin ehdi Keravalle tuohon kellonaikaan mennessä. 🙂
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Siirry suoraan Texasiin. Parhaimmillaan saat lennot paikanpäälle ja pääsyn ylelliseen hotelliin. Olethan muuten naisellinen nainen? Eivät huvikseen ala alfailemaan.
Miten määritellään naisellinen? Omasta mielestäni en ole riittävän naisellinen, mutta oon hoikka, sopusuhtainen ja pitkähiuksinen sekä luonteeltani vähän ujo ja kiltti. Pukeudin siististi ja ihan feminiinisesti. Haluaisin muuttaa ulkonäköäni paremmaksi (säästän rahaa plastiikkakirurgiaa varten). Mielenkiinnonkohteiltani olen tosin aika maskuliininen, kun tekniikka ja politiikka kiinnostavat. Harrastan salitreeniä, juoksua ja lukemista sekä kuvataiteita.
T. Ap
Naine syttyy eniten kun hän on matkustaja mies on matkanjärjestäjä.
Mies johtaa naisen kohti elämyksiä ja kokemuksia.
Miksi nämä vaatijat eivät ikinä edusta sitä kärkikastia? Oikeasti nätin ei tarvitse erikseen pyytää.
Tietysti on. Kohteliasta kysyä toiseltakin eikä päättää vaan itse.