Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että mies kysyy naiselta, mitä nainen haluaisi tehdä esim. treffeillä?

Vierailija
06.11.2021 |

Minulle se viestii mielenkiinnon puutteesta naista kohtaan. Olen aina ihmetellyt miehiä, jotka kysyvät naisilta, mitä nämä haluavat tehdä tai minne mennä jne. Jos esim. sovittaisiin treffejä ja mies kysyy naiselta ravintolaa tai kahvilaa. Miksi?

Jos mies olisi aktiivinen ja kiinnostunut, hän keksisi itse valmiiksi jonkun menopaikan ja aktiviteettia, eikä naisen tarvitsisi alkaa miettiä sellaista. Onko kokemuksia tai näkemyksiä aiheesta?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän mies ulkoistaa päätöksenteon naiselle. 

Kyllä tuollakin strategialla voi menestyä jos on löytänyt jonkun justiinan. Näitähän näkee ihan Prismassakin edistyneempiä pareja jo missä emäntä polleana vetää säikyn näköistä ukkoraasuaan narussa perässä. Nämä ovat niitä naisia jotka vastaavat jos mieheltä kysytään. 

Ei tuossa mitään vikaa ole, ei siis sillä. Enemmänhän tuollaisia naisia pitäisi olla, koska miehissä on yleistä käsitystä enemmän passiivisia johdettavia. Ei kaikki miehet todellakaan ole mitään alfoja, jotka haluavat olla ohjaksissa. 

Mä haluaisin sellaisen miehen, joka päättää asiat ja ikäänkuin johtaa naista koko ajan. Taitavat sellaiset olla harvassa Suomessa.

T. Ap

Suu kiinni naaras.

Paikkasi on keittiössä.

Treffit ovat Keravan ABC:lla, tulet sinne tasan 17:00. Minä päätän mitä syödään, mistä puhutaan, minne mennään jatkoille ja missä asennossa pannaan.

Sytyitkö?

Lisäys: vielä muuten kuulostaa kivalta, mutta en ole koskaan harrastanut irtosuhteita. Haluaisin tuota fyysisempää puolta vasta parisuhteessa, mutta voi sitä vakiintua nopeastikin, jos synkkaa hyvin muuten.

T. Ap

Vierailija
22/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan täällä aika hakusessa tuo sanan normaali merkitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nimenomaan EN tykkäisi, että toinen osapuoli, oli sitten mies tai nainen (olen biseksuaali) suunnittelisi minulta kysymättä meille treffit. Minusta on normaalia ja huomioivaa miettiä yhdessä, eli pidän pikemminkin huomioivana, jos toinen kysyy, mitä tykkäisin tehdä tai millaisesta kahvilasta tykkäisin - sehän juuri tarkoittaa, että toinen on kiinnostunut kuulemaan, mistä tykkään. Sitten voin heitellä omia ideoita ja hän omiaan, tai sitten hän voi tarttua johonkin mitä ehdotin, ja sovitaan yhdessä. Inhoaisin sitä, että lähtisin sokkona jonnekin, tietämättä minne.

Vierailija
24/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panostaa s1eksikkyyteen ja sitten vaan B1DSM-piireihin etsimään m1asteria.

Vierailija
25/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naine syttyy eniten kun hän on matkustaja mies on matkanjärjestäjä.

Mies johtaa naisen kohti elämyksiä ja kokemuksia.

Tämä pitää paikkansa.

T. Ap

Vierailija
26/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just... Ei hän sille mitään voi, että osa naisista on aivottomia kuten ap...

Vierailija
27/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa panostaa s1eksikkyyteen ja sitten vaan B1DSM-piireihin etsimään m1asteria.

Ei, ei! Suora yhteys amerikkalaiseen s*daddyyn.

Vierailija
28/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On normaalia ja ihan fiksuakin.

Ok, olen aina ajatellut, että sellainen mies on liian passiivinen, eikä ole kiinnostunut naisesta juuri lainkaan. Tosin exäni olivatkin juuri toista ääripäätä ja vielä ns. överiksi vietynä eli en saanut päättää juurikaan yhtään mitään (pahimmillaan edes kodin sisustuksesta, asumismuodosta tai ruokaostoksista). Ehkä pitää vain "nöyrtyä" siihen, että joutuisinkin päättämään itsekin jotain, vaikka olenkin nainen.

T. Ap

Eikö mies juuri silloin osoita olevansa kiinnostunut naisesta, kun haluaa miettiä treffejä siltä(kin) pohjalta, mistä nainen pitäisi? Eikä esim. suunnittele jotain liikuntatreffejä tietämättä, tykkääkö nainen sellaisista, tai päätä ravintolaa tietämättä, saako sieltä sellaista ruokaa, josta nainen tykkää.

Vierailija
29/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä vaatijat eivät ikinä edusta sitä kärkikastia? Oikeasti nätin ei tarvitse erikseen pyytää.

Miten tämä suhteutuu aloitukseen? Itse uskoisin, että näteimmät naiset ovat tietenkin varattuja ja naimisissa eli siinä mielessä olet oikeassa, jos ajattelet, että ap:na en ole kärkikastia. Olenhan kuitenkin sinkku eli jäänyt ilman miestä.

T. Ap

Vierailija
30/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole nainen, vaan joku gileadista haaveileva teinipoika

Vierailija
31/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollakin strategialla voi menestyä jos on löytänyt jonkun justiinan. Näitähän näkee ihan Prismassakin edistyneempiä pareja jo missä emäntä polleana vetää säikyn näköistä ukkoraasuaan narussa perässä. Nämä ovat niitä naisia jotka vastaavat jos mieheltä kysytään. 

Ei tuossa mitään vikaa ole, ei siis sillä. Enemmänhän tuollaisia naisia pitäisi olla, koska miehissä on yleistä käsitystä enemmän passiivisia johdettavia. Ei kaikki miehet todellakaan ole mitään alfoja, jotka haluavat olla ohjaksissa. 

Mä haluaisin sellaisen miehen, joka päättää asiat ja ikäänkuin johtaa naista koko ajan. Taitavat sellaiset olla harvassa Suomessa.

T. Ap

Suu kiinni naaras.

Paikkasi on keittiössä.

Treffit ovat Keravan ABC:lla, tulet sinne tasan 17:00. Minä päätän mitä syödään, mistä puhutaan, minne mennään jatkoille ja missä asennossa pannaan.

Sytyitkö?

Jossain määrin kyllä. En tosin ehdi Keravalle tuohon kellonaikaan mennessä. 🙂

T. Ap

Voi ei, kynnysmatto ja lahna samassa paketissa.

Vierailija
32/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aivoton, mutta parisuhde on aivan erityinen suhde. Siinä ei toimi kaverien välinen tasa-arvoinen kanssakäyminen tai muuten se kipinä katoaa suhteesta kokonaan, jos menee liian kaverilliseksi se kommunikointi.

T. Ap

Vierailija
33/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olem nainen. 🙂 Olisi kyllä kivempaa olla nuori mies, niin sitten saisi olla itse aloitteellinen ja aktiivinen. Mutta nyt on tyydyttävä tähän, mitä on.

T. Ap

Vierailija
34/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Suu kiinni naaras.

Paikkasi on keittiössä.

Sytyitkö?

Jossain määrin kyllä. En tosin ehdi Keravalle tuohon kellonaikaan mennessä. 🙂

T. Ap

Voi ei, kynnysmatto ja lahna samassa paketissa.

Nojoo, en ole ehkä ihmisistä se kaikkein paras. Olen aika huono monessa asiassa. Siinä olet oikeassa.

T. Ap

Vierailija
35/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan tämänkin paskaprovon tosissani, koska olen aivovammainen mamma.

Ei ole provo. Olen käynyt erittäin vähän muutenkin treffeillä elämäni aikana, joten siksi kysyn asiaa. Jotkut viattomat kahvilatapailututtavuudet kuivuivat kasaan vuosia sitten, kun ihmettelin niiden miesten varovaisuutta ja ylikohteliaisuutta.

Odotin aina, että mies runttaa mielipiteensä läpi, mutta koskaan sitä ei tapahtunut. Jos miehet olisivat olleet vähän aggressiivisempia ja päättäneet asioita puolestani, olisin ehkä päätynyt parisuhteeseen jonkun heistä kanssa. Jälkikäteen kuulin, että nämä henkilöt olivat ihastuneita minuun, mitä en oikein edelleenkään ymmärrä. Ei naisen tarvitse miettiä mitään hienovaraisia vihjauksia tai päättää tuollaisia asioita. Fakta.

T. Ap

Viimeistään tuosta lopun ”faktasta” näkee, että kyseessä on taas yksi typerä ulinatrolli. Kokeilepa keksiä itsellesi välillä jotain muuta ajankulua, mene vaikka lenkille.

Vierailija
36/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aivoton, mutta parisuhde on aivan erityinen suhde. Siinä ei toimi kaverien välinen tasa-arvoinen kanssakäyminen tai muuten se kipinä katoaa suhteesta kokonaan, jos menee liian kaverilliseksi se kommunikointi.

T. Ap

Tee ihmeessä jonkun southern loverin päivä ja kerro olevasi halukas tulemaan tapaamaan häntä. Ehdottomasti mainitset kirurgiasta!

Vierailija
37/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin kylläpä naiset on ihan järkyttävän vaativia

Vierailija
38/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olem nainen. 🙂 Olisi kyllä kivempaa olla nuori mies, niin sitten saisi olla itse aloitteellinen ja aktiivinen. Mutta nyt on tyydyttävä tähän, mitä on.

T. Ap

Älä nyt jauha paskaa.

Aloitteellisille (ja etenkin dominoiville) naisille vasta kysyntää onkin, koska lähes kaikki naiset haluavat miehen olevan aktiivisempi osapuoli.

Vierailija
39/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tee ihmeessä jonkun southern loverin päivä ja kerro olevasi halukas tulemaan tapaamaan häntä. Ehdottomasti mainitset kirurgiasta!

Sorry, nyt meni ohitse. Mitä tarkoitat?

T. Ap

Vierailija
40/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Älä nyt jauha paskaa.

Aloitteellisille (ja etenkin dominoiville) naisille vasta kysyntää onkin, koska lähes kaikki naiset haluavat miehen olevan aktiivisempi osapuoli.

En ole luontaisesti lainkaan dominoiva, enkä halua olla sellainen suhteessa miehiin. Tuo voi yleisellä tasolla päteä naisiin kyllä.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme