Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että mies kysyy naiselta, mitä nainen haluaisi tehdä esim. treffeillä?

Vierailija
06.11.2021 |

Minulle se viestii mielenkiinnon puutteesta naista kohtaan. Olen aina ihmetellyt miehiä, jotka kysyvät naisilta, mitä nämä haluavat tehdä tai minne mennä jne. Jos esim. sovittaisiin treffejä ja mies kysyy naiselta ravintolaa tai kahvilaa. Miksi?

Jos mies olisi aktiivinen ja kiinnostunut, hän keksisi itse valmiiksi jonkun menopaikan ja aktiviteettia, eikä naisen tarvitsisi alkaa miettiä sellaista. Onko kokemuksia tai näkemyksiä aiheesta?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan. Olet se kääkän hyväksikäyttämä naisparka.

Vierailija
42/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä haluan seuraa joka tulee vain sinne mihin minä haluan niin ostan itselleni koiran. Naiselta odotan myös omia mielipiteitä asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole nainen, vaan joku gileadista haaveileva teinipoika

Olem nainen. 🙂 Olisi kyllä kivempaa olla nuori mies, niin sitten saisi olla itse aloitteellinen ja aktiivinen. Mutta nyt on tyydyttävä tähän, mitä on.

T. Ap

Älä nyt jauha paskaa.

Aloitteellisille (ja etenkin dominoiville) naisille vasta kysyntää onkin, koska lähes kaikki naiset haluavat miehen olevan aktiivisempi osapuoli.

Ja minusta tuntuu että iso osa miehistä haluaa naisen olevan aktiivisempi osapuoli. Sellainen vaikutelma tuli lähestulkoon kaikista miehistä, joiden kanssa kävin treffeillä. Se yksi joka osasi heti ensimmäisillä treffeillä ottaa ohjat käteen ja josta kiinnostuin, oli niin suosittu ettei mulla ollut saumaa pidempään suhteeseen.

Vierailija
44/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olem nainen. 🙂 Olisi kyllä kivempaa olla nuori mies, niin sitten saisi olla itse aloitteellinen ja aktiivinen. Mutta nyt on tyydyttävä tähän, mitä on.

T. Ap

Älä nyt jauha paskaa.

Aloitteellisille (ja etenkin dominoiville) naisille vasta kysyntää onkin, koska lähes kaikki naiset haluavat miehen olevan aktiivisempi osapuoli.

Ja minusta tuntuu että iso osa miehistä haluaa naisen olevan aktiivisempi osapuoli. Sellainen vaikutelma tuli lähestulkoon kaikista miehistä, joiden kanssa kävin treffeillä. Se yksi joka osasi heti ensimmäisillä treffeillä ottaa ohjat käteen ja josta kiinnostuin, oli niin suosittu ettei mulla ollut saumaa pidempään suhteeseen.

Lisäyksenä vielä että en siis ole ap, kommentoin muuten vaan tähän väliin

Vierailija
45/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kuvittelee että normaali mies kiinnostuisi tuollaisesta tahdottomasta ja perässävedettävästä naisesta, joka vaan odottaa asioita tapahtuvaksi, vain koska on nainen? Tuollaisista "kiinnostuu" lähinnä huonolla itsetunnolla varustetut uhoajat ja alistajat, jotka ei kestä sitä että naisellakin on jotain mielipiteitä. Itseäni ahdistaisi tuollainen asetelma, jossa nainen vain saapuu paikalle viihdytettäväksi ja arvostelemaan kuinka hyvin mies siinä onnistui. Ihan sama minkänäköinen nainen olisi, menettäisin mielenkiintoni.

Vierailija
46/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Vierailija
47/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvi lihaelintä, vaan terapiaa. Kirurgian tarve plus edellisen hoidon jättämät arvet kielii ihmisrauniosta.

Vierailija
48/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap kuvittelee että normaali mies kiinnostuisi tuollaisesta tahdottomasta ja perässävedettävästä naisesta, joka vaan odottaa asioita tapahtuvaksi, vain koska on nainen? Tuollaisista "kiinnostuu" lähinnä huonolla itsetunnolla varustetut uhoajat ja alistajat, jotka ei kestä sitä että naisellakin on jotain mielipiteitä. Itseäni ahdistaisi tuollainen asetelma, jossa nainen vain saapuu paikalle viihdytettäväksi ja arvostelemaan kuinka hyvin mies siinä onnistui. Ihan sama minkänäköinen nainen olisi, menettäisin mielenkiintoni.

En usko. Kun eteesi tulee täydellinen beauty queen, varmasti muutat mielesi.

Vierailija
49/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Älä nyt jauha paskaa.

Kaikki naiset haluavat saman miehen, niinhän se aina on.

Minun kokemukseni on että jos tuo menee 50-50, naisesta tuntuu että hän on se joka joutuu vetämään miestä perässä.

Vierailija
50/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia mutta virhe. 

Se kertoo miehen itsevarmuuden puutteesta + naiset (ainakin useimmat mitä minä olen tavannut) rakastavat positiivisia yllätyksiä. Tässä on mahdollisuus mennä vikaankin ja nainen yllättyy negativiisesti. Sitähän miehet pyrkivät välttämään kysymällä naiselta "mihin sä haluisit" tai "onks ok". Ei mitään tommosta, riski mieluummin. 

Minulle se on ainakin heti turn off jos mies ei kysy treffipaikasta vaan päättää itse

Vierailija
51/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Älä nyt jauha paskaa.

Kaikki naiset haluavat saman miehen, niinhän se aina on.

Minun kokemukseni on että jos tuo menee 50-50, naisesta tuntuu että hän on se joka joutuu vetämään miestä perässä.

Kyllä miehestä huomaa heti jos on tahdoton tossukka, joka odottaa naisen määräävän. En jäänyt katselemaan yksiä treffejä enempää, ne kertoivat monen kohdalla riittävästi. Vielä kun siihen lisättiin korkeintaan keskinkertainen ulkonäkö, ei kiitos. Tuollaiset miehet eivät herätä kiinnostustani.

Jos tossukkamies olisi joku miesmalli, voisin ehkä siinä tapauksessa antaa mahdollisuuden, muuten ei.

Vierailija
52/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän mies ulkoistaa päätöksenteon naiselle. 

Kyllä tuollakin strategialla voi menestyä jos on löytänyt jonkun justiinan. Näitähän näkee ihan Prismassakin edistyneempiä pareja jo missä emäntä polleana vetää säikyn näköistä ukkoraasuaan narussa perässä. Nämä ovat niitä naisia jotka vastaavat jos mieheltä kysytään. 

Ei tuossa mitään vikaa ole, ei siis sillä. Enemmänhän tuollaisia naisia pitäisi olla, koska miehissä on yleistä käsitystä enemmän passiivisia johdettavia. Ei kaikki miehet todellakaan ole mitään alfoja, jotka haluavat olla ohjaksissa. 

Mä haluaisin sellaisen miehen, joka päättää asiat ja ikäänkuin johtaa naista koko ajan. Taitavat sellaiset olla harvassa Suomessa.

T. Ap

Suu kiinni naaras.

Paikkasi on keittiössä.

Treffit ovat Keravan ABC:lla, tulet sinne tasan 17:00. Minä päätän mitä syödään, mistä puhutaan, minne mennään jatkoille ja missä asennossa pannaan.

Sytyitkö?

Hmm..Aloin miettiä minne Keravan ABC:ltä voi mennä jatkoille….?

Vierailija
53/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä miehistä jotka ottavat ohjat käsiinsä.

Se ei tarkoita, ettenkö sanoisi omaa mielipidettäni.

N

Vierailija
54/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän mies ulkoistaa päätöksenteon naiselle. 

Kyllä tuollakin strategialla voi menestyä jos on löytänyt jonkun justiinan. Näitähän näkee ihan Prismassakin edistyneempiä pareja jo missä emäntä polleana vetää säikyn näköistä ukkoraasuaan narussa perässä. Nämä ovat niitä naisia jotka vastaavat jos mieheltä kysytään. 

Ei tuossa mitään vikaa ole, ei siis sillä. Enemmänhän tuollaisia naisia pitäisi olla, koska miehissä on yleistä käsitystä enemmän passiivisia johdettavia. Ei kaikki miehet todellakaan ole mitään alfoja, jotka haluavat olla ohjaksissa. 

Mä haluaisin sellaisen miehen, joka päättää asiat ja ikäänkuin johtaa naista koko ajan. Taitavat sellaiset olla harvassa Suomessa.

T. Ap

Suu kiinni naaras.

Paikkasi on keittiössä.

Treffit ovat Keravan ABC:lla, tulet sinne tasan 17:00. Minä päätän mitä syödään, mistä puhutaan, minne mennään jatkoille ja missä asennossa pannaan.

Sytyitkö?

Hmm..Aloin miettiä minne Keravan ABC:ltä voi mennä jatkoille….?

Kai Keravalta löytyy joku räkälä?

Vierailija
55/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus naisista:

Miehessä kiinnostaa ulkonäkö, raha ja valta, ja dominanssi.

Noiden jälkeen, ja vasta sitten, toivotaan miehen olevan myös kiva ja luotettava.

Vierailija
56/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Kun eteesi tulee täydellinen beauty queen, varmasti muutat mielesi.

Ei pidä paikkaansa. En edes etsi mitään täydellistä kaunotarta, koska en usko että meillä olisi hirveästi yhteistä. Naisen pitää toki miellyttää silmääni, mutta tärkeintä on että hän olisi kiva, luonne vaikuttaa paljon siihen kuinka viehätyn naisesta. Kaunotar, joka vain odottaa tulevansa palvotuksi, herättää lähinnä ärsytystä, eikä lupaisi suhteelle muutakuin ongelmia.

Vierailija
57/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei kai sitten ole kukaan mies ollut kunnolla kiinnostunut. Miehenikin kysyi kaikenlaista. Tahdonko lähteä keilaamaan ja minne mentäisiin syömään? Naimisiin menostakin kysyi, että tahdonko. Eihän naisen tarvitsisi tuollaisia joutua miettimään, miehen tehtävä on osoittaa kiinnostus ja sanoa, että sinut vien vihille, näin on! (Tirsk!)

Joo kaikki miehet ovat siis kyselleet mistä tykkään ja mitä voitaisiin esim. treffeillä tehdä. Ihan kaikki. Vain yksi treffimies on ollut erityisen aikaansaava ja ehdottanut treffipaikkoja yliampuva itsevarmasti ja kuskasi siellä täällä. Hänestä vaikutti kuitenkin aika macho mucholta ja tuntui tahtovan tehdä vaikutuksen enemmän itsensä vuoksi kuin rakentaakseen suhdetta. En varmaan ollut ensimmäinen deitti, jonka kanssa oli käynyt veneilemässä ja juoksemassa samoja portaita ja tuntui, että eteneminen oli paljon varmempaa juuri siksi, etten naisena ollut hänelle erityinen jos kukaan nainen olikaan. Ehkä mies itse koki olevansa...

Arvostan kyllä jos mies järjestää tekemistä, mutta en myöskään huolestu jos mies tulee kysyneeksi mistä pidän tai mistä haaveilen. Enemmän outoa jos kuvittelee voivansa vain olettaa tietävänsä mistä pidän tai tahdonko vaikka naimisiin.

Vierailija
58/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus naisista:

Noiden jälkeen, ja vasta sitten, toivotaan miehen olevan myös kiva ja luotettava.

No tuossa nyt tuli korkeintaan totuus sinun aivokapasiteettisi naurettavan mikroskooppisesta volyymista.

Vierailija
59/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus naisista:

Onhan tuollaisia naisia olemassa, ehkä 2% naisista, joten älä yleistä. Normaalia ihmistä joka käy koulunsa, etsii työpaikan, harrastaa tavallisia juttuja jne. ei valitse arkeensa henkilöä ulkonäön, rahan tai vallan takia, tuota en edes tiedä mitä tässä tarkoitetaan dominanssilla. Kun koko perhe oksentaa noron vallassa, ei ulkonäöllä, rahalla ja vallalla tee yhtään mitään, siellä se ihmisen luonne koetellaan.

Tästä kertoo hyvin laulu : Mistä tunnet sä ystävän. Ei siinäkään puhuta rahasta tai ulkonäöstä mitään vaan siitä miten kestetään elämässä väistämättä tulevia vastoinkäymisiä, sairauksia, menetyksiä.

Parisuhteessa pitää pystyä näyttämään heikkoutensa, kuka näyttäisi heikkoutensa ihmiselle jolle tärkeintä on ulkonäkö ja raha?

Vierailija
60/105 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On normaalia ja ihan fiksuakin.

Ok, olen aina ajatellut, että sellainen mies on liian passiivinen, eikä ole kiinnostunut naisesta juuri lainkaan. Tosin exäni olivatkin juuri toista ääripäätä ja vielä ns. överiksi vietynä eli en saanut päättää juurikaan yhtään mitään (pahimmillaan edes kodin sisustuksesta, asumismuodosta tai ruokaostoksista). Ehkä pitää vain "nöyrtyä" siihen, että joutuisinkin päättämään itsekin jotain, vaikka olenkin nainen.

T. Ap

Hmm, ap. Jos toistat samaa ongelmaa miesten kanssa, jotka päättävät asioistasi niin luulisi sinun olevan herkempi tämän luonteen toistumisesta. Oletko miettinyt, mistä SE johtuu. Ei ole normaalia, että parisuhteessa joutuu toistuvasti alentumaan toisen ihmisen painostukselle ja päätöksille.

Joku voisi sanoa, että on jopa hivenen tyhmää toistaa samaa ongelmaa... Lähinnä itselleni tulee mieleen, että onko kyseinen toimintatapa itsellesi jossainmäärin jopa turvaa tuova esim. lapsuuden perheestäsi, että joku kertoo sinulle kuinka asiat tehdään ja alistut päätöksien edessä, koska niin olet aina tottunut.

Kannattaakin pohtia enemmän omia käytösmallejaan kuin syyttää miehiä, jotka Ystävällisesti kysyvät mielipidettäsi ja haluaa siten tutustua asioihin, joista sinä pidät. Niin ihastuneet toimivat, että kysytään toisen lempiasioista tai paikoista, nautinnoista, harrastuksista ja halutaan tutustua niihin. Miellyttämisen tarve on normaalia ihastuneelle. Toki senkin voi viedä toista miellyttääkseen liian pitkälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi