Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ilkeilläkin ihmisillä on iso ystäväpiiri?

Vierailija
05.11.2021 |

Miten voi olla, että usein juoruilevilla, ilkeilläkin ihmisillä on usein iso ystäväpiiri? Sellaisilla ”kovilla” ihmisillä. Tätä olen aina ihmetellyt. Sitten usein yksinäisille vihjaillaan, että on omaa syytä, ettei ystäviä ole. Pitäisikö muuttua juoruilevaksi, ei-herkäksi, kovaksi ihmiseksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties ne heidän ystävänsä ovat samanlaisia. Ei tuollaisia ihmisiä pysty kauaa katselemaan, jos on itse aivan toisenlainen.

Vierailija
2/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on samasta puusta veistettyjä. ”Normaalit” ihmiset eivät kauaa katsele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidä ystävät lähellä, mutta viholliset vielä lähempänä."

Jos kääntää ilkeälle juoruilijalle selän, niin muuttuu itse ilkeilyn kohteeksi.

Vierailija
4/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tunnistaa narsistin, niin seuraa tuota porukkaa ja katso kuka on eniten äänessä. Lähes varma tunnistuskeino.

mies53v

Vierailija
5/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset styylaa keskenään. Ei siinä sen kummempaa ole. Ne vähän herkemmät ja kiltit ihmiset eivät kohtaa koskaan toisiaan koska herkkyyttä ei kannata näyttää ulospäin. Se ei koskaan johda hyvään. 

Vierailija
6/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aluksi ystävällisiä ihmisille, joiden tuntemisesta katsovat hyötyvänsä.

Ovat monesti pinnallisen hurmaavia.

Tarjoavat heti kättelyssä "minua joko rakastetaan tai vihataan"-kortin tehden selväksi, että ellet rakasta niin olet sitten vihollinen. Ja näyttävät myöhemmin, miten se toimii: jos et halua samaa kuin ilkiö, sinusta tehdään hylkiö.

Vierailija
7/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeilijöillä pitää olla myös oma hoviporukka, keiden kanssa käydään asioita läpi, jotta tuntevat olonsa kotoisaksi. Ei sitä kukaan normaali ihminen jaksa kauan katsoa, vaan erkanee lopulta porukasta pois.

Vierailija
8/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yllättävän monella ihmisellä on... ongelmia.

Vierailija
9/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pidä ystävät lähellä, mutta viholliset vielä lähempänä."

Jos kääntää ilkeälle juoruilijalle selän, niin muuttuu itse ilkeilyn kohteeksi.

Jos se ei tiedä/ muista olemassaoloasi niin tuskin jaksaa juoruta. Ihmiset pitää itseään liian tärkeänä. Suurin osa ei kiinnosta tippaakaan ketään.

Vierailija
10/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat epäempaattista kansaa.

Vierailija
11/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sais olla

Vierailija
12/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä ihmisiä on paljon, he ovat massaa.

Mutta sellaset erikoiset, Persoonat, herkät taiteilijasielut, älyköt, maailmanmatkaajat, runopojat ja hippitytöt. Ne on usein yksinäisiä, jopa erakkoja. Varsinkin jos eivät kohtaa toista samanlaista, ja harvoin kohtaavat, koska heidänlaisiaan on harvassa.

Vierailija
13/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yleensä heillä on vain tietyt kohteet joille ovat ilkeitä ja muille taas ovat supermukavia. 

Vierailija
14/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ihmisiä, jotka ihailevat ilkeyttä. Jos joku uskaltaa olla ilkeä muille, hän näyttäytyy vahvana: ei tarvitse muiden hyväksyntää. Se herättää monissa ihailua. Halutaan kuulua vahvojen jengiin.

Monilta jää huomaamatta tämä, että kyseinen ihminen tosiaan on ilkeä.

Vierailija
15/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samasta puusta veistettyjä" on koverinsakin, kuten ylempänä jo sanottiin. Tai sitten liian kilttejä ihmisiä, jotka eivät pane vastaan koskaan.

Yhteiskunta katsoo kiusaajiakin läpi sormien. Onneksi lakiin on tulossa muutos kiusaamisesta, mutta ihmisten asenne pitäisi muuttua myös.

Vierailija
16/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon ihmisiä, jotka ihailevat ilkeyttä. Jos joku uskaltaa olla ilkeä muille, hän näyttäytyy vahvana: ei tarvitse muiden hyväksyntää. Se herättää monissa ihailua. Halutaan kuulua vahvojen jengiin.

Monilta jää huomaamatta tämä, että kyseinen ihminen tosiaan on ilkeä.

Oikeastihan tuo on heikkoutta. Arkoja ihmisiä..

Vierailija
17/22 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on hoviväkensä. Kaikki eivät jaksa ja lähtevät lätkimään.

Vierailija
18/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yleensä heillä on vain tietyt kohteet joille ovat ilkeitä ja muille taas ovat supermukavia. 

Juuri tuollainen käytös on vastenmielistä, en jaksa ihmisiä, jotka päättävät, ketkä ovat hyviä tyyppejä ja muille ovat kuspäitä. Ei kaikista voi pitää, muttei heitä tarvitse kiusatakaan.

Vierailija
19/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Sitten moni lempeä, empaattinen, auttavainen ja kiltti on ilman ystäviä, itse olen tällainen.

20/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia, kaikkien kanssa ei tarvitse ystävystyä. Voit valita ystäväsi, määrä ei ole tärkeää vaan kenestä pidät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi