Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tulossa

Vviv
05.11.2021 |

Iik, on jännittävää...

Lääkäri vihjaili ultrassa et vaikuttaisi olevan tyttö tulossa kahden pojan jälkeen, koska ei nähnyt poikien tavaroita. Sanoi silti ettei kannata ostaa tyttöjen vaatteita..

Nyt oon ihan hajalla et kumpi on tulossa. Ihan sen takia ku en halua enempää ajatella asiaa mut mies puhuu koko ajan tytön nimellä hänestä ja luottaa siihen et esikoinenkin sanoi sen olevan tyttö ennen ultraa. Mitä mieltä te ootte tosta heitosta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huijaa! Jokaiselle vanhemmalle on pääasia että lapsi on kunnossa! Mitenkään ”hajalla” siitä ei kukaan ole, ettei tiedä sukupuolta! Provo!

Vierailija
2/5 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huijaa! Jokaiselle vanhemmalle on pääasia että lapsi on kunnossa! Mitenkään ”hajalla” siitä ei kukaan ole, ettei tiedä sukupuolta! Provo!

Päinvastoin. Sitä yleensä toivoo kiihkeästi sitä (sukupuolta), mitä ei vielä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa

Tarkoitin sillä et oon hajalla ku kaikki sanoo et se on tyttö ja itse haluaisin olla mahdollisimman neutraali asian kanssa.

Joo tottakai toivoisin tyttöä, mut olen silti 100% tyytyväinen et on terve ja kunnossa

Vierailija
4/5 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vkoilla ultra siis tehtiin?

Vierailija
5/5 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä vkoilla ultra siis tehtiin?

Ap vastaa