Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ilkeilläkin ihmisillä on iso ystäväpiiri?

Vierailija
05.11.2021 |

Miten voi olla, että usein juoruilevilla, ilkeilläkin ihmisillä on usein iso ystäväpiiri? Sellaisilla ”kovilla” ihmisillä. Tätä olen aina ihmetellyt. Sitten usein yksinäisille vihjaillaan, että on omaa syytä, ettei ystäviä ole. Pitäisikö muuttua juoruilevaksi, ei-herkäksi, kovaksi ihmiseksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska yleensä heillä on vain tietyt kohteet joille ovat ilkeitä ja muille taas ovat supermukavia. 

Juuri tuollainen käytös on vastenmielistä, en jaksa ihmisiä, jotka päättävät, ketkä ovat hyviä tyyppejä ja muille ovat kuspäitä. Ei kaikista voi pitää, muttei heitä tarvitse kiusatakaan.

Entisiä koulukiusaajia, näitä on paljon työelämässä valitettavasti. Ovat kovaäänisiä ja pieni samanhenkinen hovi ympärillä räkänauraa.

Vierailija
22/22 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on samasta puusta veistettyjä. ”Normaalit” ihmiset eivät kauaa katsele.

Nyt herää kysymys keitä ne ovat ne "normaalit" ihmiset?

Kyllä se on hyvin pieni vähemmistö niitä jotka eivät ole ilkeitä.

Minkälaiset laput silmillä kuljette; ei tarvitse muuta kuin avata esim. tämä keskustelupalsta ja lukea kommenttikenttää uutisissa ja viihdepalstoilla. Mitä näette?

Vihaa, pilkkaa, kaunaa, kateutta, pahansuopaisuutta vyöryy eteen.

Jos joku yrittää sanoa jotain vastaan, saa kokonaisen p-skamyrskyn päälleen. Ei ole myöskään harvinaista että ihan irl tullaan tölväisemään vaikka mitä. Koettu on.

Mietipä rehellisesti: onko todella niin että itse et ole ratsastanut tämän vihan ja ilkeyden aallonharjalla? Ettet itse ole osallistunut lauman mukana jonkun solvaamiseen, juoruiluun jne nimetttömänä ja näkymättömänä nettipalstalla?

Rehellisesti, käsi sydämellä?.

Se, jos ei saa kavereita johtuu kyllä suurimmalta osin siitä että ei sovi porukkaan, syystä tai toisesta.

sosiaaliset taidot, liian erilainen - joukkoon ei sovi "normista" poikkeava.

Olisihan se ihana asia jos terveen tunne-elämän omaavat olisivat  enemmistö.

Näin ei nyt kuitenkaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi