Onko sinussa ulkomaalaista verta?
Minussa on! Isoisovanhempani oli norjalainen. Sain tämän tietooni jokunen aika sitten ja tuntuu aika siistiltä. Tajusin että mielestäni suomalaiselle aika epätyypilliset piirteet ulkonäössäni periytyvät tuolta norjalaiselta esivanhemmalta ja samoja piirteitä näkyy muissakin tuon haaran sukulaisissani.
Onko sinussa tietääksesi osin jotain muunmaalaista perimää kuin suomalaista? Näkyykö se sinussa tai esimerkiksi tavoissasi jotenkin?
Kommentit (114)
Ei sentään verta mutta afrikkalaisia siittiöitä tällä hetkellä kun juuri sekstailin mieheni kanssa
Olen ruotsalais-virolais-venäläis-suomalainen :) Suomessa ei kukaan ole koskaan kommentoinut, mutta ulkomailla kuulen jatkuvasti, että näytän venäläiseltä. Tumma tukka ja kirkkaanvihreät, isot silmät.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:24"]
Puoliksi portugalilainen ;)
[/quote]
Ja täällä toinen!
Ranskasta,Puolasta ja Venäjältä ja hyvää niin.
Kyllä. Esi-isäni noin 200 000 vuoden takaa olivat afrikkalaisia.
Mustalaisverta on, isoäitini isovanhemmilta
Kaikissa meissä on ulkomaalaista perimää. Vai aattelitko, että ihmislaji on Kälviällä kehittynyt? Kyllä tänne on muualta tultu, kaikkien meidän esivanhemmat.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:28"]
Koetteko olevanne mamuja?
Suomessahan luokitellaa mamuksi jos vaikka on syntynyt Suomessa toinen vanhempi on ulkomaalainen.
[/quote]
Ja taas.... mitä vitun väliä on jos luokiteltaisiinkin mamuksi?
Joko on muslimi tai ei ole, muulla ei ole paskankaan väliä.
Kantaväkeä vähintään 5 sukupolvea taakseppäin oleva 41v m
mamu = maahanmuuttaja
Miks ihmeessä siitä on väännetty jotain muuta...
Ihan sama.
Mä olen puoliksi kreikkalainen. Näkyy ja ei näy. On ruskeat silmät ja hiukset, mutta niin on monella suomalaisellakin.
Ainoastaan kun puolisolla on puolukkapäivät. T: rekkamies
Mun äidin puoleinen suku on Ruotsista tullut joskus 1700 luvulla. Isoisovanhemmat olivat vielä ruotsinkielisiä. Ei siis olleet mitään aatelisia, vaan ihan tavallisia maanviljelijöitä ja kalastajia.
Mun mieheni on 1/8 osaksi romani. Sitä ei kyllä huomaa, että meidän lapset on 1/16 osaksi, koska kaikki on vaaleita, niin kuin minä.
Jokusen sata vuotta taaksepäin äidin suvusta löytyi tanskalainen kreivitär, mutta pahoin pelkään ettei se ole tuonut sen kummemmin juuttimeininkiä kuin kreivillisyyttä habitukseeni. Herkullisia smörrebrödejä ja maukasta olutta kyllä arvostan.
Mun sukujuuret johtaa myös Norjaan ja Tanskaan. Viikinkiverta siis :)
Eo minussa tietääkseni mutta lapsessani on, ei tule Sallan tautia, ei Kuusamon tautia, ei viitasaaren ja ItäSuomen jne.
Toisen isovanhempani sukua on Venäjältä/karjalasta. Ulkonäössä ei sitä huomaa enkä venäjää osaa kuin vähän. Sydän on silti tuolla rajan tuntumassa sama missä asun.