Pakistanissa, Turkissa, Filippiineillä mielenosoitus Charlie Hedboa vastaan
Katsokaa tuota kuvien ihmismassaa. Pitävät iskuja oikeutettuina, vaativat kuolemantuomiota lopuille piirtäjille, polttavat Ranskan lippuja...Yhdessäkään noista maista ei ole iskun jälkeen marssittu terroria vastaan.
Pelottavaa.
Kommentit (62)
Mutkun, mutkun hyysärit opetti minulle että kaikki tavalliset muslimit tuomitsee terrori-iskut. Eikö näin olekaan?Onko hyysärilogiikka väärässä?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:53"]Islam on syöpä.
[/quote] vaihda jo mantraa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:53"]Islam on syöpä. [/quote] vaihda jo mantraa.
[/quote]
Moikka islamisti.
Kyllä Turkissa oli Je suis Charlie-mielenosoitus
Musut on sairaita sekopäitä, kun menevät oikeen tappamaan yhden pilakuvan takia.
Uutisissa käsittämätöntä kuvaa Nigeristä jossa annettiin alle 10-vuotiaidenkin pomppia mielenosoittajien mukana kun he polttelivat ja hajoittivat paikkoja. Missä vanhemmat ja heidän järkensä?
Ehkä heidän uskonsa ei olekaan niin vahva, kun yksi pilakuva toisella puolelle maailmaa uhkaa heitä.
Tämä on yksi syy miksi en halua lisää muslimeja Suomeen.
Tuollaistako allahia kiljuvaa roskasakkia pitäisi kunnioittaa. No fucking way.
Alhaista porukkaa. Onneksi heillä ei ole mitään valtaa. Pysykööt paskastaneissaan.
Millaisen ihmisen mielestä jonstain satuolennosta pilakuvan piirtäminen on
'worst act of terrorism'?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:11"]
ei ehkä ole asiallista pilkata kenenkään uskontoa tai vakaumusta.
[/quote]
Pilkkasit juuri minun vakaumusta.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:13"]
Millaisen ihmisen mielestä jonstain satuolennosta pilakuvan piirtäminen on
'worst act of terrorism'?[/quote]
Sekopäämuslimin mielestä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:04"]
Ehkä heidän uskonsa ei olekaan niin vahva, kun yksi pilakuva toisella puolelle maailmaa uhkaa heitä.
[/quote]
Näin mä olen aina noita "kunnia"murhiakin pohtinut. Eipä ole perheen miesten kunnia kaksinen, kun sen voi joku teinityttö vaikkapa vain flirttailulla tahrata niin, että "ansaitsee" kuoleman.
Onhan se selvää, että tämä uusin "kaikki on anteeksi annettu"-kansi loukkaa muslimeja. Armo ja anteeksianto on kristillistä hapatusta eikä kuulu mitenkään islamiin.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:11"]ei ehkä ole asiallista pilkata kenenkään uskontoa tai vakaumusta.
[/quote] ei ehkä ole asiallista reagoida tukea terrorismia mielenosoituksilla? Suhteellisuudentajua.
Islam on syöpä.