Ei helvetti!! Ostin Garnierin kasvojenpuhdistusainetta, joka...
...on tarkoitettu kuivalle ja herkälle iholle. No, oma mokani, tarkastin incin vasta kotona, jolloin huomasin alkupäässä olevan ALCOHOL DENAT. ja SALISYLIC ACID. Siis MIKSI kuivan ja herkän ihon puhdistusmaitoon on laitettu alkoholia ja salisyylihappoa? Huoh, pesin naaman ja kyllä kuivaa ja punoittaa:(
Kommentit (28)
Itse (minulla on atopiaa ja hyvin herkkä ja kuiva iho) tykkään käyttää Dermosilin puhdistusmaitoa ja aivan tavallista perusvoidetta sen jälkeen. Tuo puhdistusmaito poistaa hyvin meikitkin, ja minun iholle sopii tosi hyvin.
Jos on veden kestävä silmämeikki, laitan vanulappuun Lumenen silmämeikin poistoainetta.
Ihan vaan vinkkinä..
Kannattaa kokeilla Herbinan Marja Spa -puhdistusemulsiota, sillä lähtee meikkikin hellävaraisesti. Sisältää esim. öljyjä jotka liuottavat lian pois, ei siis kuivata kasvoja. Eikä maksa paljoa.
http://www.madaracosmetics.fi/fi/tuotteet/63-syv-ppuhdistusvaahto-kaikille-ihotyypeille-150-ml.html
Madaran vaahto toimii tällä herkällä iholla :)
Mun kuiva ja kiristävä iho on parantunut no7 protect and perfect -sarjalla. Hankin alkusyksystä tuon rasvat(päivä &yö) ja silmänympärysvoiteen. Toinen mitä mulle suositeltiin on L300 sarja, tuota saa ihan prismoistakin. Tuosta mulla on puhdistuskeeli ja silmämeikinpoistoaine.
La Roche-Posay. Apteekista. PARAS.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:27"]Atoopikkona oon huomannut että kaikki kokeilemani Garnierin tuotteet ovat liian tujuja.
[/quote]
Joo, tämä tuli huomattua.. Onko sulla suositella jotain hyvää pesuainetta, mieluiten siis sellainen mikä poistaisi meikitkin:)
[/quote]
Natusanin top-to-toe wash, löytyy vauvanvaippojen ja hoitotarvikkeiden seasta pumppupullona. Ei kirvele, ei edes vaikka silmään menisi. Vauvan iholle tarkoitettu niin herkkälle sen täytyykin olla.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:25"]Kiitos kun teit aloituksen tästä.
[/quote]
Joitain täällä kiinnostaa muutki aiheet kuin pimppi ja pippeli ja anaali.
Aco on hyvä