Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvetti!! Ostin Garnierin kasvojenpuhdistusainetta, joka...

Vierailija
14.01.2015 |

...on tarkoitettu kuivalle ja herkälle iholle. No, oma mokani, tarkastin incin vasta kotona, jolloin huomasin alkupäässä olevan ALCOHOL DENAT. ja SALISYLIC ACID. Siis MIKSI kuivan ja herkän ihon puhdistusmaitoon on laitettu alkoholia ja salisyylihappoa? Huoh, pesin naaman ja kyllä kuivaa ja punoittaa:(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun teit aloituksen tästä.

Vierailija
2/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:25"]Kiitos kun teit aloituksen tästä.
[/quote]

Ole hyvä!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atoopikkona oon huomannut että kaikki kokeilemani Garnierin tuotteet ovat liian tujuja.

Vierailija
4/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:27"]Atoopikkona oon huomannut että kaikki kokeilemani Garnierin tuotteet ovat liian tujuja.
[/quote]

Joo, tämä tuli huomattua.. Onko sulla suositella jotain hyvää pesuainetta, mieluiten siis sellainen mikä poistaisi meikitkin:)

Vierailija
5/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 4 mutta erisan on toiminut mulla.

Vierailija
6/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean tuotteita minä atoopikko käytän...eivät ärsytä ja kuivata ihoa :)

Vierailija
7/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oft. Mutta ite kokeilin pari kertaa jotain erisanin herkälle iholle tarkoitettua pesuainetta, niin mulla oli naama suorastaan liekeissä!

Vierailija
8/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet Garnierin putsarit on tosi tujuja, olen siirtynyt kokonaan Niveaan ja Lumeneen. Kun käytin Garnieria nii tuntui että naama lähtee irti

Vierailija
9/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy

Vierailija
10/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK kamaa varmaan on. Salisyylihappoa käytetään ihonkuorintaan. Itse taas kuorin ihoani 35%:n vetyperoksidilla, ja voitte kuvitella että tujua ainetta tämäkin. Toista vuotta on nyt tullut käytettyä, ja iho sen kun paranee. Tosin alkuunhan iho ärsyyntyy, ja hilseilee lopulta parin päivän päästä.

Vierailija
11/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:43"]Vichy
[/quote]

Mitkä tuotteet vichyltä erityisesti kuivan punoittavan, mutta silti t-alueelta rasvoittuvan ihon hoitoon..? Vichyä olen usein katsellut, mutta olen jättänyt ostamatta kun en ole tiennyt mikä erityisesti olisi hyvä juuri minun iholleni..

Vierailija
12/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:39"]

En ole 4 mutta erisan on toiminut mulla.

[/quote]

Mielenkiinnosta kannattaa myös koittaa Rainbow:n sensitive-sarjaa, käytän itse sen vartalovoidetta kasvoille (jotain 2e 150ml tuubi).

Vierailija
13/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suunniteltu suomalaiselle ohuelle iholle, ja talviolosuhteisiin. Käytä skandinaavista tuotetta, tai kysy kosmetologilta oikeat tuotteet. 

Vierailija
14/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyvin kuiva- ja herkkäihoisena olen jo pitkään putsannut kasvot (ja raskaatkin meikit) aqualan l-voiteella. Hieron paksusti kuivalle iholle, kostutan vedellä ja hieron lisää ja huuhtelen pois. Mun iho on myös hyvin herkästi tukkeutuva, mutta ei ole aiheuttanut lisää epäpuhtauksia, päin vastoin iho on paljon tasapainoisempi :)

Joskus käytin myös Erisanin puhdistusmaitoa samalla tavalla ja muistaakseni oli myös ihan hyvä.

Vierailija
15/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen Vichyn Purete Thermale -sarjaa, mutta niiden koostumusta on vaihdettu, eivätkä ne enää sovi mun iholle. Nyt käytän puhdistukseen la roche-posayn vaahtoputsaria (ei sovi silmämeikille) ja kosteutukseen estelle & thildin biocalm -kasvovoidetta. Silmämeikkiä poistan Vichyn Purete Thermalella, mutta se loppuu kohta ja uuden putsarin etsintä alkaa. Mulla on siis herkkä ja kuivahko iho, ja epäpuhtauksia t-alueella.

Jotkut käyttävät kaikkeen tuohon kookosöljyä, mutta mä aina unohdan ottaa mun keittiö-öljystä sitä erilliseen lasipurkkiin. Kookosöljyllä saa siis putsattua vedenkestävän silmämeikinkin. sitä voi käyttää myös kosteusvoiteena, mutta aamuisin en sen käyttöä suosittele, koska mulla ainakin meikki lähtee päältä pois. Kookosöljy sopii kaikille ihotyypeille (antibakteerinen -> puhdistaa epäpuhtauksia) ja etenkin kuivalle iholle se on hyvä kosteuttaja. Samaa kamaa voi levitellä sitten muullekin iholle. :)

Vierailija
16/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos sulla on älypyhelin, kannattaa ladata CosmEthics -sovellus, jolla pystyy viivakoodin skannaamalla saamaan selville tuotteen incin. Tai lähinnä sen selitykset ja mahdolliset varoitukset. Voit siis itse määrittää, mitä aineita haluat vältellä, ja sovellus kertoo, jos niitä on kyseisessä tuotteessa. Mielestäni varsin kätevää, mutta tällä hetkellä tuotteita on sovelluksessa vielä rajallinen määrä.

Vierailija
17/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän NIVEAa.

Vierailija
18/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lv, halpaa ja sopii kuivalle iholle. <3

Vierailija
19/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin kamat oli mullekin liian tujuja, mulla on pintakuiva rasvoittuva iho. Mä oon löytänyt apteekkisarjoista useampia hyviä tuotteita, henkilökunnan avustuksella ja suosittelen vaikka mun ihotyyppi ei olekaan kuiva ja herkkä :)

Silmänympärykset saattaa mullakin talvella mennä ihan korpuiksi, mutta oon käyttänyt iltaisin tehohoitona jojobaöljyä. Se ei ole mun silmiä ärsyttänyt, mutta kuivuus katoaa päivässä, parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän