Olisitko gynekologi, patologi, kosmetologi vai meteorologi?
Kommentit (39)
Patologi, ei tarvitse olla puhelias ja palkka on suht hyvä. Pidän ihmisistä mutta introverttinä luonteena rasitun seurasta.
Gynekologi, se on tämän hetkinen unelma-ammattini. :)
Patologi. Voisi olla minulle erittäin hyvä työ mutta ei taida kantti kuitenkaan kestää...en taitaisi pystyä tekemään ruumiinavauksia lapsille.
Patologi olisi kiinnostava. Toisin kuin monet ajattelee, niin työ on kyllä sosiaalista siinä missä muidenkin lääkäreiden ja tutkittavana on muutakin kuin kokonaisia kuolleita ruumiita.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:06"]Gynekologi, se on tämän hetkinen unelma-ammattini. :)
[/quote]
Ja syy siis, että ihmiskeho on mielenkiintoinrn, samoin raskaus ja ala olisi taatusti sopivasti haastava!
Meteorologi, jos ei tarvitsisi esiintyä televisiossa.
En kestäisi sitä, että asiakkainani olisi lähinnä naisia, siksi kosmetologi tai gynekologi ei kävisi. Patologiksi en edes pääsisi, tyssäisi jo opiskeluvaiheessa siihen, etten kestä kuolleita ruumiita tai verta tai oikein muutakaan sairauksiin liittyvää.
Gynekologi. Toisaalta kosmetologina pääsisi puristelemaan mustapäitä...!
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:04"]
Meteorologi. Olen kiinnostunut sääilmiöistä. Se oli joskus kouluaikoina mun haaveammattikin, mutta panostin vääriin oppiaineisiin.
[/quote]
Hei, kadonnut identtinen kaksoseni! Sama täällä!
Näistä valittuna meteorologi. Kosmetologikin ois kiva ihan vain omaa naamavärkkiä ajatellen. En haluaisi muiden kasvoihin koskea, saati muihin ruumiinosiin:).
Patologi ja toivottavasti joku päivä olenkin :)
Olen opiskellut kosmetologiksi, mutta päivääkään en oo niitä töitä tehnyt. Noista vaihtoehtoista päädyn kosmetogiin, koska kasvohoidot ja muut on oikeesti kivoja tehdä :)
Meteorologi. Sisäsiistiä, suht loogista ja ajatteluperustaista puuhaa, ei tarvi koskea ihmisiin eikä muuhunkaan ällön.
Patologi. Asiakkaat eivät valita.
Patologi tietenkin. Siisti sisätyö ja paras palkka. Patologithan on lääkäreitä, miksi haluaisin olla joku meikkaaja alle kahen tonnin palkalla?
Meteorologi, olen luonnontieteellisellä muutenkin. Lääkäriksi en ole koskaan halunnut, enkä haluaisi hieroa muiden naamoja.:D
Patologi. Joskus harkitsin, mutta opintojen pituus sitten ratkaisi että ei. Siinä minä voisin toteuttaa kiinnostustani lääketieteeseen ilman että olen vastuussa jonkun toisen terveydestä tai hengestä.
No meteorologi! En haluaisi tonkia rasioita, en haluaisi tonkia raatoja enkä näpelöidä naamoja. Helppo valinta siis. Sääilmiöitä tulee ihmeteltyä joka tapauksessa paljonkin.
Patologiksi minusta ei olisi, koska silmäsairauteni vuoksi mikroskoopin käyttö on liki mahdotonta ja toisin kuin monet luulevat, valtaosa työajasta on mikroskooppileikkeiden analysointia. Gynekologia on ihan kivaa, mutta vaatii paljon päivystystä, ei jaksa. Vastaan siis meteorologi. Kosmetologin hommat ei kiinnosta piirun vertaa.
t. lääkäri
Meteorologi. Olen kiinnostunut sääilmiöistä. Se oli joskus kouluaikoina mun haaveammattikin, mutta panostin vääriin oppiaineisiin.