Olisitko gynekologi, patologi, kosmetologi vai meteorologi?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:32"]
Gyne koska pillun räplääminen on minusta kivaa ja kiihottavaa. Kävisin jokaisen nuoren naisen jälkeen pumppaamassa mällit ulos. vanhat karvaiset kurpat hoitaisin niin nopeasti kuin mahdollista. Harmi ettei mun aivot riittäneet lääkikseen.
[/quote]
Harmi tosiaan. Varmasti niin moni nainen jää kaipaamaan kaltaistasi gynekologia, eli ei...
Patologi, ihmiset ovat omalla tavallaan kiinnostavampia kuolleina kuin elävinä.
AVologi, palkka sais vaan olla parempi.
Meteorologi! Se olisi oikeasti aika kiinnostavaa. Tässä järjestys mieluisimmasta epämieluisimpaan:
1. Meteorologi
2. Gynekologi
3.Patologi
4.Kosmetologi
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:38"]
Patologi, ihmiset ovat omalla tavallaan kiinnostavampia kuolleina kuin elävinä.
[/quote]
Patologin työnkuvaan kuuluu paljon muutakin kuin ruumiiden tutkiminen. Että sori, joutuisit olemaan tekemisissä ihan elävienkin kanssa.
Ennen olisin vastannut meteorologi. Opiskelen nyt fysiikkaa, enkä pidä tästä. Vaihdan pääainetta ensi vuodelle. Että se siitä meteorologin/fyysikon/geofyysikon/minkä lie ammatista.
Vastaukseni on siis patologi. Olisi mielenkiintoista hommaa. Naisten sukupuolielimet mua kiinnostaa ainoastaan seksuaalisessa mielessä, ja kosmetiikka mua ei kiinnosta hiiren kakan vertaa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:10"]
Patologiksi en edes pääsisi, tyssäisi jo opiskeluvaiheessa siihen, etten kestä kuolleita ruumiita tai verta tai oikein muutakaan sairauksiin liittyvää.
[/quote]
Kaipa se gynekologin urakin tyssäisi näihin rajoitteisiin.
Kaikkein mieluiten kosmetologi, jos ei tarvitsisi välittää rahasta.
Patologi noista ja voisin oikeastikin harkita, tosi mielenkiintoista ja raha vaan plussaa
Tässä on mun järjestys kiinnostavimmista tylsempää:1. Patologi 2. Gynekologi 3. Meteorologi 4. Kosmetologi
Meteorologi kuulostaa noista vähiten epämiellyttävältä.
Meteorologi. Sääilmiöt ja muutokset kiinnostivat jo lapsena.
Kosmetologi, ajattelin nuorempana sitäkin alaa. Se vaan kiinnostaisi kun siinä on kaikkea pientä näpräämistä.
Gyne koska pillun räplääminen on minusta kivaa ja kiihottavaa. Kävisin jokaisen nuoren naisen jälkeen pumppaamassa mällit ulos. vanhat karvaiset kurpat hoitaisin niin nopeasti kuin mahdollista. Harmi ettei mun aivot riittäneet lääkikseen.