velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla
Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.
Kommentit (680)
oon siis aivan aivan kusessa.. en halua elää enää yhtään... pitää syödä ruokaa ja rahaa ei ole.. tilillä on 1 euro
tässä elämässä ei siis vain ole mitää järkee.... ei siis kannata tehdä töitä
no johan on hiljasta porukkaa saa yksin kirjotella.. kukaa ei kirjota mitään
jestas mua vituttaa ku aina saa yksin kirjotella ja tuntuu ettei mun elämäs oo ketää ihmisiä ollut vuosikausiin,.. emmä jaksa.. hyppään tänää junan alle
MÄ EN TOTAALISESTI JAKSA ENÄÄ GEÖLKRMHLGKERMHLOÄKEMHTRÄKLEMRHLKMLKERHMKTRHMPHMKOERHMPOKMHTR
ELWMGOERGKMEWOKGMEWIPOGMWIOERGMOEIRMGOIERMGIPOWERMGIOERWMGPIOPWMERGPIOWMERGIOMERWGIOMERG
LISÄÄ VELKAA LISÄÄÄ TUHANSIA EUROJA.. KOHTA 50 TUHATTA
mä oon KYLLÄ AIVAN SAIRAS TYYPPI VELKAANTUNUT PAHASTI KU NE ON MYÖNTÄNY MULLE LAINAA JA PELANNUT JA KAKKI ON NYT IHAN SEKASIN
miksei KUKAA KIRJOTA TÄNNE MITÄÄ HALOO
Jos vaikka ensin lopetat sen turhan vinkumisen ja teet asioille jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo opinto- vai asuntolaina?
Luottokortille noin 7000 €
pankki joustolaina noin 16 €
laina noin 9600 €
että tosi pahas tilanteessa olen.. ei oikein mitää tehtävissä
Nyt kannattaisi hankkia lisätyötä: siivoustyötä, Hese/makkoselle töihin?, lehtiä jakamaan. Ihan mitä vaan, jossa saat vähän lisätuloja.
Sulle ei kelpaa vastaukset, joissa ihmiset hyvää hyvyttään ja ehkä omankin kokemuksen perusteella antavat neuvoja, vaan itket vain. joten ketju joutaa poistoon.
Mitä hyötyä siitä terapiasta on? Ei näköjään mitään.
Mitä haluat että sulle sanotaan? Neuvoja olet saanut jo eikä mikään määrä empatiaa hoida sun raha-asioita.
Et uskalla elää ja yrittää selviytyä etkä uskalla kuolla.
Miten paska terapeutti sulla oikeesti on jos se ei anna käytännön neuvoja sun elämäntilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi Eino??
Ei vaan Allu.
Pari neuvoa! Lopeta tuo itsesäälissä kieriminen. Joo, olet sotkenut asiasi. Taidat olla vähän tyhmä ja mt-ongelmainen mutta niin on moni muukin joten et ole ainoa maailmassa. Ota yhteys vanhempiisi ja kerro tilanne. Ota yhteys velkaneuvontaan jossa sinulle annetaan neuvoja miten edetä tilanteessa. Ota yhteys sosiaalitoimeen ja käy juttelemassa siellä. Hanki itsellesi ruokaseteli leipäjonoon mistä saat edes leipää jollei ole rahaa tai ruokaa. ON TUHANSIA MUITAKIN jotka toimivat näin. Jos kykenet töihin niin kykenet ottamaan yhteyttä noihin instansseihin. Asioiden hoito on oma valintasi. Jollet hae apua niin et sitä myöskään saa. Kukaan ei sinua tule kotoa hakemaan eikä pelasta sinua! Hoida aktiivisesti asioitasi. Ulosotto ei ole maailman loppu vaan voisi kohdallasi pelastaa sinut jolloin lyhennät velkaa vain yhteen paikkaan.
Hommaa edunvalvoja jollet muuten pysty elämääsi ja asioitasi hoitamaan.
Ymmärrän yksinäisyyden, valitettavasti heitä on kymmeniä tuhansia Suomessa. Mutta vinkuminen ei auta, vaan toim1inta. Lähde selvittämään ensin noita raha-asioitasi ottamalla yhteys velkaneuvontaan.
Tsemppiä
Sulla on työ! Ole ylpeä siitä ja tee kaikkesi, että saat pitää sen. Hoida työt hyvin, ole ajoissa paikalla, älä ole turhaan pois jne. Eli pidä siitä kiinni niin se auttaa jo sun tilannetta.
Olet jättänyt alkoholin ja pelit, mikä on myös ihan mieletöntä. Sulla on hirveesti asioita mitä teet jo nyt oikein!
Velat eivät vielä ole mitenkään ylitsepääsemättömän, eli olet tähänkin asiaan herännyt ajoissa. Nyt on tärkeää, että et ota enempää velkaa ja olet yhteydessä velkaneuvontaan. Oot saanut jo rajattua alkoholin pois sun elämästä niin saat varmasti myös tämän puolen kuntoon.
Mikä vois olla joku helppo ja kiva harrastus mitä haluat kokeilla, lautapelikerho, avantouinti, seurakunnan miestenillat tmv? Mieti joku (paljon on ilmaisia) ja lähde käymään siellä, vain näin voit löytää uusia kavereita ja mahdollisesti myös tyttökaverin. Kavereiden löytäminen vaatii aina ponnistelua ja epämukavuusalueelle menemistä, mutta vain niin voit löytää jotain hyviä tyyppejä elämääsi.
Itse olen sosiaalinen tyyppi, mutta siltikin olen joutunut näkemään vaivaa sen eteen, että olen löytänyt uudelta paikkakunnalta kavereita.
Tsemppiä! selviät tästä tilanteesta kun vaan alat tekemään asioita sen eteen. Osaat kyllä!
nO EN TIEDÄ MITÄ SANOA... EN JAKSA MIETTIÄ
Oletko ap koskaan ollut kiinnostunut hengellisistä asioista? Jospa pyytäisit vilpittömästi Jumalalta apua tilanteeseesi, et voi ainakaan mitään menettää
En saa edes lainaa vaikka on vakituinen työ.