velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla
Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.
Kommentit (680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa se elämän 9kumppani niin ei tarvitse kärsiä.
No en saa naista.. ketää nainen ei musta ole vuosiin kiinnostunut.
Lopeta se terapiassa käyminen nyt ainakin alkuun, hyvämies, ja varmaan myös ne lääkkeet. Säästät jo sillä melkein 200€.
Mun on pakko käydä terapiassa. Oon ihan sekasin ja tarvin apua.
Terapian ainoa tarkoitus on auttaa sun rahat pois sun lompakosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa se elämän kumppani niin ei tarvitse kärsiä.
No en saa naista.. ketää nainen ei musta ole vuosiin kiinnostunut.
Lopeta se terapiassa käyminen nyt ainakin alkuun, hyvämies, ja varmaan myös ne lääkkeet. Säästät jo sillä melkein 200€.
Mun on pakko käydä terapiassa.. kukaa ei tajua antaa kaikki olla.
Kuulostaa niin samalta marinalta mitä itsekin välistä harjoitan ja oikeasti... Se todellakaan ei auta. Vingun kans päiväkirjalleni samaan tyyliin, niin yleensä kun se on purettu niin jää energiaa muuhun.
Nyt oikeasti ei auta mikään muu kuin että alat korjata niitä virheitä mitä olet tehnyt. Eli töihin paremman tulevaisuuden puolesta. Tuo ei tule valitettavasti koskaan loppumaan jos et halua taistella, että asiat tulee olemaan paremmin. Eli nyt tarvitaan käytännön tekoja.
Ota paperi ja kynä ja ihan sama miten urpolta tuntuu miettiä mitä haluat että sun elämässä tulee olemaan, mitkä asiat tekis sut maailman ilosimmaksi ihmiseksi. Suljet sen kirjekuoreen ja aukaiset vaikka terapiassa ja juttelet niistä asioista siellä.
Sitten mietit miten voisit päästä kohti näitä asioita. Valitettavasti tän kaltanen marina harvan naisen mielestä on seksikästä ja houkuttelevaa... Joku kyllä haluaa varmasti tulla pelastamaan sut huonolta kohtalolta. mutta se ei olis onnellinen suhde.
Mee selaa tukinet.net
Se vastii törkeästi työtä, että sun tilanne paranee, mutta oota vain, se on sen arvonen.
Kaikkea hyvää :)
rahalaitos.fi kilpailuttaa lainasi
Me santanderilla haluamme auttaa sinua velkaantumaan lisää. Ota rohkeasti yhteyttä.
Mene tilipäivänä paikalliseen, sieltä kyllä löytyy ymmärtäjiä. Tietoa on.
Ei kukaan myönnä lainaa. Olen yrittäny jokapaikasta.
Kun mikään mitä sulle yritetään sanoa ei kelpaa ja jauhat samaa levyä niin mitä haluat kuulla?
Ei ole mitään järkeä että täällä lähdetään voivottelulinjalle että niinpä onkin katsos velkaa ja niinpä onkin nyt näin ikävästi että tästä ei enää voi nousta.
On ylimielistä ajatella että sulla menisi paskimmin. Jostain löytyy kyllä aina joku jonka asiat on enemmän solmussa.
Kyllä sä pääset vielä syvemmälle, helpostikin, mutta kannaatko mennä, se on sun oma asia. Lisälaina ei ratkaise mitään. Vapaaehtoinen luottotietomerkintä ainakin helpottais siinä. Sulla ON työpaikka. Arvaa moni työtä etsinyt työtön lukee tätä ja miettii miksei toi arvosta työpaikkaansa sen vertaa että koittais kaikin tavoin pitää sen.. sen sijaan että saa potkut.
Luotolla ei kannata elää. Lopeta se nyt aivan ensiksi. Mulla jää menojen jälkeen vain jokunen kymppi ja niin vaan sinnittelen mainiosti ilman luottoja. Rahalla ei saa kavereita vaan asenteella.
Ota yhteyttä velkaneuvontaan. Jos vaikka saisit jotain apua. Olen itsekin joutunut talousvaikeuksien takia. Muutama vuosi ulosotossa ja hain velkajärjestelyä. Nyt neljä vuotta sen jälkeen olen maksanut suurimman osan pois. Voimia sulle!
Etkö tajua et mun menot on 1500 ja tulot 1700. Ei 200 e riitäkk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen loppuu kun ei pelaa....alkoholin juominen loppuu kun ei juo....velaksi eläminen loppuu kun ei tee velkaa. Eikö ole yksinkertaista. Saat nämä neuvot ilmaiseksi.
vittuku et tajua.. tässä mun menot ja tulot:
674 € vuokra
324 € pankkilaina
158 € ferratum laina
100 € luotolle
19 € lääkkeet
30 € puhelin
25 € elisa viihde
7 € ruutu +
120 € terapia
20 € fitnessja tulot on jotain 1700 € kk.
Mene johonkin pankkiin ja keräät kaikki lainat sinne pankkiin. 30000 ei ole paha.
Mistä voi hakea apua rahankäytön ongelmiin?
Joku taho on. Et ole yksin.
Lääkärissä voisit käydä ja pyytää päästä keskustelemaan.
Voimia sinulle.
Pikkuhiljaa. Olet arvokas ja hyvä juuri omana itsenäsi🌸
Huolehdi itsestäsi. Aamupuuro iltapuuro, d-vitamiini, kaksi lämmintä ruokaa ja välipala. Ulkoilu. Uni ja lepo.
Ei tule olemaan helppoa. Mutta joitain keinoja on:
-vaihda halvempaan asuntoon! Säästät satasen kuussa, käy oikotietä kurkkaamassa varmasti löydät halvemman
- yritä katsoa jotain osa-aikaista lisätyötä
- tiedosta että sinulla on vaikka 6€ päiväbudjetti. 6€ saat hyvin itsesi ruokittua! Kun teet isomman ruokasatsin niin tuosta rahasta säästyy myös muuhun. Tässä esimerkki puurohiutalepaketti 1€ (tästä syöt reilun viikon aamu ja iltapalaksi puuron, päälle teelusikka sokeria ja ripaus kanelia) iso porkkana pussi 1€ tästä saat vitamiinia kun syöt yhden ison porkkanan joka päivä, makarooneja saa tarjouksesta kolme pussia 1e ja sikanautajauheliha mieluiten ilta-alesta -60%, ei ole kun 1€ ja sitten vaikka tomaattimurska 40c purkki. Tätä tiukkaa budjettia ei tartte noudattaa loppuelämää.
-myy kaikki ylimääräinen roina tori.fi pois, rahat säästöön
- aloita urheilemaan, siinä tavoite selkeytyy ja pääkoppa pysyy kunnossa
-tiedosta että muutos ei tapahdu hetkessä
-tee vaikka ruutupaperille velkataulukko josta ruksitat aina 10€ ruudun yli kun velka on pienentynyt 10€
-ota yhteys velkaneuvontaan ja takuusäätiöön
-tiedosta missä lainassa on kallein korko ja ala kuolettamaan sitä ensin pois
-selvitä antaako esim. Asuinkaupunkisi tai työnantajasi matalakorkoista sosiaalista luottoa
-leikkaa luottokortti kahtia, ei enää lisää velkaa
-selvitä leipäjonojen sijainti
-kaikki turhat menot fitness ja maksukanavat jne POIS
-myy auto jos julkiset kulkee
En todellakaa vaihda asuntoa enkä myy autoa pois.
Olet nyt masennuksen syövereissä.
Ensin kuntoon elämäntavat. Uni lepo liikunta j ravinto! Syö oikein.
Sitten apua etsimään.
Itsesääli ei auta.
Ylös vaan.
Vierailija kirjoitti:
rahalaitos.fi kilpailuttaa lainasi
Nämä on kyllä huvittavia. Ota lisää lainaa niin ongelmat ratkeaa... Kk-erä saattaa pienentyäkin, mutta velan määrä se vaan kasvaa.
Se ei valitettavasti riitä pelkästään, että on vakituinen työsuhde.
Lainapäätökseen vaikuttaa myös esimerkiksi taloudellinen tilanne ja paljon hakijalla on entuudestaan lainaa.
Olen pahoillani, mutta emme voi myöntää sinulle lainaa.
Ota yhteyttä sosiaalitoimistoon. Sitä kautta alat hoitamaan peliriippuvuuttasi. Se pitää saada kuntoon.
Tätä kautta pääset myös velkaneuvojalle.
Suosittelen katsomaan halvempaa asuntoa. Siinäkin jo säästää. Onko auto pakollinen? Jos ei, voit vaikka myydä sen tai laittaa seisontaan. Bensaan ei ilmeisesti hirveästi mene rahaa, jää kuva että et paljoa ajele. Säästäisit verot ja vakuutukset.
Hae terapiaa kunnan kautta, ota yhteyttä esimerkiksi mielenterveystoimistoon.
Lainasi olisi hyvä saada yhdistettyä. Velkaneuvoja varmasti auttaa. Voit myös hakea asumistukea, uskoisin että sinulla olisi mahdollista saada jonkin verran.
Tsemppiä. Velkasi on sen suuruinen, että se on vielä hoidettavissa. Älä menetä toivoa. Nyt alat järjestelemään elämääsi kuntoon, se vaatii myös itseltäsi tekoja. Mutta lopputulos antaa kiitoksen.
Mä en saa pennin penniä enää lainaa.. oon tosi kusessa. Ja mitä jos autoon tulee vikaa ja kaikkee elän luottokortilla kokoajan. Nytkin.
Ensin haet apua ongelmiisi ja sen jälkeen otat sen viidennen työvuoron, jotta ansaitset lisää rahaa. Mikäli nykyisestä työpaikasta ei ole vuoroja saatavilla niin sitten jostain muualta. Nyt on tosi paljon muutaman viikkotunnin töitä tarjolla eikä tarvitse olla mitään erityistä koulutusta.
Mun on pakko käydä terapiassa. Oon ihan sekasin ja tarvin apua.