velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla
Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.
Kommentit (680)
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa pennin penniä enää lainaa.. oon tosi kusessa. Ja mitä jos autoon tulee vikaa ja kaikkee elän luottokortilla kokoajan. Nytkin.
Mene sosiaalitoimistoon! He oikeasti auttavat, eivätkä mitenkään syyllistä. Sitä kautta pääset purkamaan moniakin ongelmiasi ja he ovat sinun tukena.
En saa mistään töitä kun oon mustalla listalla monessa paikkaa. en ole saapunut töihin olen ollut töissä ja lähtenyt kesken kaiken kotia sammuttanut puhelimen.. on sovittu työvuoro ja paikka en ole mennyt paikalle.. huutanut puhelimessa. en ole saapunut haastatteluihin.. ei ole enää mitää tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa pennin penniä enää lainaa.. oon tosi kusessa. Ja mitä jos autoon tulee vikaa ja kaikkee elän luottokortilla kokoajan. Nytkin.
Mene sosiaalitoimistoon! He oikeasti auttavat, eivätkä mitenkään syyllistä. Sitä kautta pääset purkamaan moniakin ongelmiasi ja he ovat sinun tukena.
Ei se auta mitään.. yritän nyt palkalla elää vain.. enkä velalla jatkossa.. istun kotona ja teen paljo ruokaa ja syön halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta mitään.. yritän nyt palkalla elää vain.. enkä velalla jatkossa.. istun kotona ja teen paljo ruokaa ja syön halvalla.
SItten en tiedä mitä teen jos autoon tulee vikaa.. mut en usko et pitkään aikaan se toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En saa mistään töitä kun oon mustalla listalla monessa paikkaa. en ole saapunut töihin olen ollut töissä ja lähtenyt kesken kaiken kotia sammuttanut puhelimen.. on sovittu työvuoro ja paikka en ole mennyt paikalle.. huutanut puhelimessa. en ole saapunut haastatteluihin.. ei ole enää mitää tehtävissä.
Mulle on jo sanottu suoraa emme anna jatkossa töitä oman käyttäytymisesi takia.. aivan uskomatonta
Oon pilannu työpaikat velkaantunut koko elämäni...
Mua pelottaa jos en jaksa tehdä vuosia töitä niin velat menee kyl sit suoraa ulosottoon ei toivoa
tai jos saan potkut tai jotain.. ei voi tietää.. mun elämä on aina epävarmaa ja sekasin
Hei Anton,
Valitettavasti meidän luottopäätökseemme vaikuttavat myös olemassa olevat lainat sekä milloin nämä lainat ovat sinulle myönnetty.
Mukavaa päivän jatkoa!
Mun elämä on totaalisesti ihan pilalla.
Oon miettiny jo tosissani että tapan itseni.
En vaan uskalla tehdä sitä. Jotenki oon masentunut yksinäinen. En kelpaa kellekkää naiselle ja oon aina yksin. En jaksa tällästä elämää enään.
Pientä tuo on vielä, mutta epävakaa mieli on kerryttänyt kuorman epätoivoon.
T epävakaa jonka maine pilattu, vuosikausien ulosotot makseltuna, yksinäisyys ym. vakavat mtt ongelmat.
Tänään olen kuitenkin onnellinen.
Noo en tiedä miten tästä. Laina erä 148 e kk ja pankkilaima 324 e kk. Luottokortti 100 e kk.
Vierailija kirjoitti:
Noo en tiedä miten tästä. Laina erä 148 e kk ja pankkilaima 324 e kk. Luottokortti 100 e kk.
Terapia 120 e kk
Ei riitä rahat mitenkään. Laskin menee 1500 euroa kaikki kk.
Ei kannata mennä töihin. Mulla on ihan liian isot menot.
Ehkä hyppään vaan junan alle. Mua ei oo ees olemassa.
T. Allu
Lainahakemus hylätty!
Valitettavasti yksikään luotonantajamme ei voi myöntää sinulle lainaa tällä hetkellä. Mikäli löydämme sopivan luotonantajan manuaalisesti, niin lähetämme sinulle tiedon sähköpostitse.
Mä makselen palkalla joka pennin ja syön halvasti. Tarvin ainaski 250 e kk rahaa elämiseen.