Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
"Mä en ota viiniä vaan vettä. Mitä sä juot?"
"No mä otan 12 senttii viiniä kun kerran usutetaan"
Öööööö... Ok.
Mikä toi rääkäsy tossa musiikissa oli? Luulin, että joku papukaija on selän takana.
Jussia ärsyttää/häiritsee: Pian ulkonäkö, nauru, koti, viininjuonti, sotkuisuus, hippeily.. Kaikki! Ja sen näkee hänen jokaisesta sanastaan, eleestä, katseesta. Huomaakohan Pia mitään?
Hitto meinasin laskee alleni kun tuli tuo naakan(?) rääkäisy!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:27"]"Mä en ota viiniä vaan vettä. Mitä sä juot?"
Öööööö... Ok.
[/quote]
Piia?? :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:24"]Löysä hirsi aaarg!!Jussia ei kiinnosta pätkäkään.Ja Miian pitäisi hankkia apua,näen tulevan sekopääpirttihirmun joka kierii menneisyyden traumoissa.
[/quote]
just tämä! miten ihmeessä ihminen joka on jo valmiiksi rikki hakee ohjelmaan? Olli maksaa nyt Mian menneisyydestä, todella rankkaa!
Ohjelman kaikki hahmot ovat kuitenkin "A-luokkaa" siten ettei siellä ohjelmassa ole ylipainoisia, vähemmistöjä tai köyhiä. Lähes jokainen on keskiluokkainen, valkoinen eikä kukaan ole oikeasti ruma.
Harmi kun Piia ja Jussi eivät toisilleen sopineet, mutta ei se tarkoita että heissä jotain vikaa olisi.
He ovat täydelliset jollekin toiselle.
Hahaha se hetki ku Viola servaa Maaretin XD
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:27"]"Mä en ota viiniä vaan vettä. Mitä sä juot?"
Öööööö... Ok.
[/quote]
Piia?? :D
[/quote]
No kukas muukaan :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:36"]Hahaha se hetki ku Viola servaa Maaretin XD
[/quote]
mikä hetki?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:24"]Löysä hirsi aaarg!!Jussia ei kiinnosta pätkäkään.Ja Miian pitäisi hankkia apua,näen tulevan sekopääpirttihirmun joka kierii menneisyyden traumoissa.
[/quote]
just tämä! miten ihmeessä ihminen joka on jo valmiiksi rikki hakee ohjelmaan? Olli maksaa nyt Mian menneisyydestä, todella rankkaa!
[/quote]
Kaikilla meillä on haavamme.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:36"]Hahaha se hetki ku Viola servaa Maaretin XD
[/quote]
Mites
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:36"]Harmi kun Piia ja Jussi eivät toisilleen sopineet, mutta ei se tarkoita että heissä jotain vikaa olisi.
He ovat täydelliset jollekin toiselle.
[/quote]
Mun mielestä Piian ja Jussin suurin yhteinen tekijä on yhä se, että molemmat ovat myöntäneet olevansa nirsoja parisuhteissa :P Paistaa kyllä läpi tuskallisen selkeästi etteivät miellytä toisiaan siinä mielessä.
Naiset: onko Esa hyvännäköinen? Tykkäys = joo, alapeukku = ei.
Onpa Miia hyvä piirtämään! Ei jotenkin vaikuta yhtään taiteelliselta.
Voisko tää Piian haukkuminen loppua. Mun mielestä Jussi on moukka.
Voin vaan kuvitella miten Jussi haukkuu Piaa kavereilleen. Ulkonäöstä lähtien.