Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
3581/4307 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli kyseli Miialta, että haluaako hän viettää eläkepäivänsä Suomessa vai ulkomailla.. aika tosissaan se Olli kuitenkin on tuon suhteen kanssa vaikka itsellä tuli jossain välissä semmoinen fiilis, että se vain lähti mukaan leikkimielellä ja sille ne häät oli jotenkin "se juttu" kun oli niin fiiliksissä hääjaksossa ja sen jälkeen on ollut jotenkin niin hankala.

Vierailija
3582/4307 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tän jakson aikana, että jonkin verran alkoholin näkyminen saattaa liittyä mainostamiseenkin. Esim. Happy Joe -siideri on useammallakin parilla ollut näkyvillä, joko ihan nimelläkin mainiten (Esa tässä jaksossa autossa mainitsi, että hänellä on muutama pullo tätä) tai sitten on vaan näkyvillä ollut niin, että jokaisen kyseisiä siidereitä juonut pullosta kyllä tunnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/4307 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:02"]

Mietin tän jakson aikana, että jonkin verran alkoholin näkyminen saattaa liittyä mainostamiseenkin. Esim. Happy Joe -siideri on useammallakin parilla ollut näkyvillä, joko ihan nimelläkin mainiten (Esa tässä jaksossa autossa mainitsi, että hänellä on muutama pullo tätä) tai sitten on vaan näkyvillä ollut niin, että jokaisen kyseisiä siidereitä juonut pullosta kyllä tunnistaa.

[/quote]

Ihan sama tuli mieleen. Samoin niillä näyttäisi kaikilla olevan samanlainen känny. Ehkä annettu kuvaamista varten?

Vierailija
3584/4307 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:52"]

Kyllä seksi on semmoinen liima parisuhteessa, että ihme on jos sitä ei käsitellä mitenkään tässä ohjelmassa.  Mä myös veikkaan, että se yhtäkkinen onni ja ilo mitä näkyi ensi jakson klipissä Miian ja Ollin välillä on merkki siitä, että he ovat viimein seksiä harrastaneet (ja että se seksi on ollut hyvää).

[/quote]

Monta jaksoa tätä tulee? Vika tai tokavika varmaan pohditaan jatkon yhdessäoloa, ehkä viimeisessä kuullaan nykykuulumiset, mutta onko vielä monta ennen sitä?

Vierailija
3585/4307 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:06"]

Kyllä seksi on semmoinen liima parisuhteessa, että ihme on jos sitä ei käsitellä mitenkään tässä ohjelmassa.  Mä myös veikkaan, että se yhtäkkinen onni ja ilo mitä näkyi ensi jakson klipissä Miian ja Ollin välillä on merkki siitä, että he ovat viimein seksiä harrastaneet (ja että se seksi on ollut hyvää).

[/quote]

Monta jaksoa tätä tulee? Vika tai tokavika varmaan pohditaan jatkon yhdessäoloa, ehkä viimeisessä kuullaan nykykuulumiset, mutta onko vielä monta ennen sitä?

[/quote]

Neljä jaksoa vielä.

Jakso 7. Miia ja Olli löytävät ainakin hetkellisesti kadoksissa olleen yhteyden toisiinsa. Viola ja Esa hyppäävät benji-hypyn. Pastori Kari Kanalan tapaamisessa parit palaavat häidensä tunnelmiin.

Jakso 8. Pia ja Jussi ovat vedenjakajapisteessä. Olli kohtaa yllätyksen. Kun parit tapaavat parisuhdeterapeutti Maaret Kallion, kyyneliltä ei vältytä.

Jakso 9. Päätöksen hetki lähestyy. Miia kaipaa varmuutta Ollin tunteista. Pia ja Jussi pohtivat tulevaisuutta tervahöyryristeilyllä Savossa.

Jakso 10. Rakkauskoe päättyy. Viimeisessä jaksossa parit kertovat, jatkavatko avioliittoaan vai ovatko he päättäneet erota.

Vierailija
3586/4307 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

Jakso 8. Pia ja Jussi ovat vedenjakajapisteessä. Olli kohtaa yllätyksen. Kun parit tapaavat parisuhdeterapeutti Maaret Kallion, kyyneliltä ei vältytä.
[/quote]

:D Toi naisterapeutti on kyllä aina niin huolestuneen ja vakavan oloinen että tulee aina ihan maailmanlopun tunnelmat kun se ruutuun lävähtää..

Vierailija
3587/4307 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

:D Toi naisterapeutti on kyllä aina niin huolestuneen ja vakavan oloinen että tulee aina ihan maailmanlopun tunnelmat kun se ruutuun lävähtää..
[/quote]
Meitä nauratti miehen kanssa, kun olin just sanonut topakasti, että "huh, oon niin onnekas kun just sä oot MUN!" niin ruutuun pamahtaa haudanvakava Kallio pitäen niitä vakuuttavia taukojaan sanojen välissä: "Muista.. Ettei.. Toista.. voi.. omistaa". tms. :D

Vierailija
3588/4307 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:03"]

Tässä miehen mielipide naisista.

Miia herättää hetkessä hälytyskellot. Minulle tulee hänestä mieleen ikuinen teini, jonka henkinen kasvu on pahasti kesken. Uskoisin, että elämä hänen kanssaan olisi kaikin tavoin ulkoista ja pinnallista. Miia on perusbeibe, joka sopii naisellista nalkuttamista ja tuittuilua sietäville perusjässiköille, mutta ei minulle.

Viola on ihminen, joita maailma tarvitsee. Minulle hän on kuitenkin liikaa maitoa, lämmintä maitoa. Jos ryhtyisin suhteeseen Violan kanssa, tahtoisin hänelle pelkkää hyvää, mutta persoonana hän ei vain sytytä minua. Hento kukka on kaunis katsella, mutta parisuhteeseen vaaditaan ripaus ärsyyntymistä.

Pia ärsyttää. En saa hänestä otetta enkä suoraan sanoen siedä häntä. Silti uskon, että jos yrittäisin suhdetta Pian kanssa, pääsisin pisimmälle kolmesta esitellystä vaihtoehdosta. Hänen alansakin liippaa minun alaani. Hänessä on eniten särmää ja eniten älyä. Harmi vain, että ne ovat paketissa, joka pistää vastaan. En tiedä, muuttuisiko tunne, jos tutustuisi.

Ehdoton ei minulle on Miia. Muuta selviäisivät jatkoon. Kenessäkään ei kuitenkaan ole minulle riittävää maalaisuutta ja epäitsekästä itseriittoisuutta, sellaista asennetta, että kunnioitan ihmisiä, mutta v*tut kiinnostaa, mitä mieltä muut ovat minusta.

[/quote]

Mielenkiintoista, että kun mies arvioi naiset, niin arviossa ei viitata sanallakaan ulkonäköön. Kun sen sijaan naiset arvioivat naisia tai miehiä, niin jauhanta keskittyy ulkonäköön. Kertooko tämä jotain perustavaa naisten ja miesten eroista?

[/quote]

Öööö niinku että miehet eivät arvioi naisia ulkonäön perusteella? LOL. Ja vedit tämän tieteellisesti pitävän johtopäätöksen tähän keskusteluun kirjoittaneen yhden miehen perusteella?

Vierailija
3589/4307 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikkuhiljaa tykästynyt Jussiin ja Piaan. Ne ei ole toisilleen tarkoitettuja, mutta fiksuja aikuisia ihmisiä muuten. Viola ja Esa on taas suloisia nimenomaan parina, jotakin herkkää siinä on. Miiaa ja Ollia en ymmärrä kumpaakaan, en yksin enkä yhdessä. Olli on lapsi vielä ja Miia ottaa pariutumisen niin tosissaan, että karkottaa kaikki ympäriltään.

Vierailija
3590/4307 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:09"]

Miialle enemmän itsetuntoa, niin on niin kovaa kamaa markkinoilla. Eikö tuo Olli tajuu, että sillä on käsissään aikamoinen misu? Ei ilman ohjelmaa noin kaunista, eleganttia naista saisi. Kun Miialla olisi enemmän itsetuntoa, uskaltaisi vaatia itselleen enemmän.

[/quote]
Elegantti? Mikä siitä tekee elegantin?

Vierailija
3591/4307 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:54"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:09"]

Miialle enemmän itsetuntoa, niin on niin kovaa kamaa markkinoilla. Eikö tuo Olli tajuu, että sillä on käsissään aikamoinen misu? Ei ilman ohjelmaa noin kaunista, eleganttia naista saisi. Kun Miialla olisi enemmän itsetuntoa, uskaltaisi vaatia itselleen enemmän.

[/quote] Elegantti? Mikä siitä tekee elegantin? [/quote]

No se tatska!

Vierailija
3592/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Meitä nauratti miehen kanssa, kun olin just sanonut topakasti, että "huh, oon niin onnekas kun just sä oot MUN!" niin ruutuun pamahtaa haudanvakava Kallio pitäen niitä vakuuttavia taukojaan sanojen välissä: "Muista.. Ettei.. Toista.. voi.. omistaa". tms. :D

[/quote]

Joo, jännä miten hyvää tää ohjelma tekee omalle parisuhteelle! Tulee ikävä sinne sohvan toiseen kulmaan,toisen viereen aina kun katsotaan tätä... :)

Vierailija
3593/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:51"]

Olen pikkuhiljaa tykästynyt Jussiin ja Piaan. Ne ei ole toisilleen tarkoitettuja, mutta fiksuja aikuisia ihmisiä muuten. Viola ja Esa on taas suloisia nimenomaan parina, jotakin herkkää siinä on. Miiaa ja Ollia en ymmärrä kumpaakaan, en yksin enkä yhdessä. Olli on lapsi vielä ja Miia ottaa pariutumisen niin tosissaan, että karkottaa kaikki ympäriltään.

[/quote]

Harmi kun ei yläpeukutus onnistu. Täysin samaa mieltä!

Vierailija
3594/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:24"]Mä en kyllä käsitä miten oliiviöljystä voi saada tollasen tahtojen taiston aikaan.
[/quote]
Mun mielestä ihan hulvatonta viihdettä!

Vierailija
3595/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:51"]Olen pikkuhiljaa tykästynyt Jussiin ja Piaan. Ne ei ole toisilleen tarkoitettuja, mutta fiksuja aikuisia ihmisiä muuten. Viola ja Esa on taas suloisia nimenomaan parina, jotakin herkkää siinä on. Miiaa ja Ollia en ymmärrä kumpaakaan, en yksin enkä yhdessä. Olli on lapsi vielä ja Miia ottaa pariutumisen niin tosissaan, että karkottaa kaikki ympäriltään.
[/quote]
Miia ja Olli mun mielestä just uskaltaa testailla omia ja toisen mukavuusalueen rajoja niin kuin kuuluukin. Lisäksi kummallakin kuitenkin tietyllä tapaa pilkettä silmäkulmassa, haastamisen leikkimielisyys jatkui vuelä hauskasti siinä kuntoilupätkässä.

Vierailija
3596/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:04"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:51"]

[/quote] Harmi kun ei yläpeukutus onnistu. Täysin samaa mieltä! [/quote]

Pia ja Jussi juuri minun inhokki pari, heidän välillään ei ole sitten yhtään jännitettä.

Vierailija
3597/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:03"]

Ollin puhe on niin lakonista ja innotonta. Ehkä puhuminen vie hänen mielestään liikaa energiaa ja siksi on energiatehokkaampaa mutista lyhyitä lausahduksia tympeällä äänellä ja mahdollisimman vähällä suun liikehdinnällä. Artikulaatio on turhaa.

[/quote]

on livenäkin kuin Kimi Räikkönen :D Tyyppinähän toi Olli on tyypillinen kokoomushenkinen easy-going -mies joka ei tykkää "antaa itsestään" muuta, kuin edustavan ja turvallisen korrektin mielikuvan.

Vierailija
3598/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:24"]Mä en kyllä käsitä miten oliiviöljystä voi saada tollasen tahtojen taiston aikaan. [/quote] Mun mielestä ihan hulvatonta viihdettä!

[/quote]

Juuri niin! Jossain vaiheessa alkoi kuulostaa siltä, ettei se öljysota lopu koskaan. Miia vaikutti pikkumaiselta neurootikolta ja Olli pihiltä ja ärsyttävältä tosikolta, jolla oli silmissään niin synkkä katse, että pelkäsin sen käyvän Miiaan kiinni.

Vierailija
3599/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:04"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:51"]

Pia ja Jussi juuri minun inhokki pari, heidän välillään ei ole sitten yhtään jännitettä.

[/quote]

Ei kai se heidän vikansa ole. Ei ole oikeutta inhota heitä sen takia.

Vierailija
3600/4307 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:38"]

[/quote]

Ei kai se heidän vikansa ole. Ei ole oikeutta inhota heitä sen takia.

[/quote]

Haloo, ehkäpä tossa lainaamassasi kommentissa ei mentykään noin syviin tasoihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi