Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
Mun alkoi tehdä mieli festareille. En ole koskaan ollut. Jos ensi kesänä kokeilisi miehen kanssa, mekin voitais kulkee käsi kädessä aurinkolasit nenällä. Sormuksetkin voisi kaiverruttaa. Saan paljon ideoita tästä ohjelmasta.
Mielelläni jättäisin nuo "asiantuntijakommentit" välistä pois. Ne saavat parisuhteen vaikuttamaan kamalan vaivalloiselta ja vaikealta ja ankealta, yäh.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]Paljonko Esa täytti? :)
[/quote]
30
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:37"]
Olli on varmaan niin tarkka rahasta (no onhan se KTM koulutukseltaankin) että se sen takia otti sen Rainbown.. maksoi jotain euron versus Bertolli (Jota Miia "tilasi" ) on jotain 6 euroo.
[/quote]
joo, olen todennut, että oikeassa elämässä kaikki tuollaiset Ollin kaltaiset nuoret KTM:ät ovat juuri tuollaisia tosi pihejä, ostavat aina halvinta. Pirkka, Rainbow, Xtra... joskus tulee tunne, onko se joku semmoinen kultti niillä vai ihan oikeaa säästeeliäisyyttä. Vai ovatko opiskelleet markkinointia ja tajunneet, että kalliimmat tuotteet huijausta?
[/quote]
Ollihan olisi voinut sanoa, että kuule Miia, ne on samaa tuotetta, Rainbow ja sitten se joku toinen merkki. Tässä luulossahan Olli varmaan oli, mutta kun ei voinut perustella mielipidettään.
En osaisi kyllä jutella kummankaan tyypin, en Ollin enkä Miian kanssa yhtään mistään. Onneksi ei tarvikaan.
No, seuraavasssa jaksossa näköjään Olli ja Miia on oikein hempeissä tunnelmissa. Veikkaan, että siinä vaiheessa on harrastettu viimein seksiä.. molemmat on olleet niin epävarmoja ja kireitä, että eivät ole varmaan sitä aiemmin keskenään tehneet.
Olli on Miiaa kohtaan kamalan halveksuva, naureskelee vittumaisesti eikä kehu yhtään. Näyttää niin tutulle, ei arvosta Miiaa yhtään ja ei usko että miia on se oikea.
Ollin puhe on niin lakonista ja innotonta. Ehkä puhuminen vie hänen mielestään liikaa energiaa ja siksi on energiatehokkaampaa mutista lyhyitä lausahduksia tympeällä äänellä ja mahdollisimman vähällä suun liikehdinnällä. Artikulaatio on turhaa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]
Mun alkoi tehdä mieli festareille. En ole koskaan ollut. Jos ensi kesänä kokeilisi miehen kanssa, mekin voitais kulkee käsi kädessä aurinkolasit nenällä. Sormuksetkin voisi kaiverruttaa. Saan paljon ideoita tästä ohjelmasta.
Mielelläni jättäisin nuo "asiantuntijakommentit" välistä pois. Ne saavat parisuhteen vaikuttamaan kamalan vaivalloiselta ja vaikealta ja ankealta, yäh.
[/quote]
For real? Mä taas katon monttu auki ku nää parit on ihan tavattoman tylsiä. Yksikään pari ei oo käyny yhtään mielenkiintoista keskustelua. Ja noi terapeuttien välispiikit lähenee jo parodiaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 09:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 07:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:32"]
Mia ja olli siis molemmat lähinnä pelkäävät torjuntaa.. eiköhän se siitä! Olli tosin vaikuttaa tosi epäkohteliaalta jörrikältä.
[/quote]
Ei se haittaa, koska Miialle kelpaa kuka vaan, joka hänet huolii.
[/quote]
No nyt on kyllä jollain iskenyt vaikea-asteinen kateuden tunne! Sen verran ilkeä ja perusteeton on kommentti.. Kannattaisiko yrittää löytää vähän rakentavampia tunteiden käsittelykeinoja, helpottaisi ehkä omaakin oloa?
[/quote]
:D Maaret linjoilla?
[/quote]
Kuka on Maaret?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:47"]
Hiton Olli! Miia muka pitää pakottaa itsensä urheilemaan... Noin sporttisen vartalotyypin omaavasta mimmistä on moukkamaista sanoa noin.
[/quote]
Ai niin, vartalostahan sen näkee, onko liikunta jollekin intohimo vai harrastaako sitä vain sen verran, kuin tarvitsee "pitääkseen linjansa". Jospa Miia on avannut sen mutrusuunsa ja kertonut Ollille, miten asia on. Toisaalta se kuulostaa kyllä vähän epätodennäköiseltä, että noilla olisi mitään kommunikaatiota.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:05"]
[/quote]
For real? Mä taas katon monttu auki ku nää parit on ihan tavattoman tylsiä. Yksikään pari ei oo käyny yhtään mielenkiintoista keskustelua. Ja noi terapeuttien välispiikit lähenee jo parodiaa.
[/quote]
No hei KAMOON, toi mitä ne näyttää telkassa on vaan pintaraapasu! Varmasti ovat keskustelleet kameroiden ulkopuolella paljonkin.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:06"]
[/quote]
[/quote]
No hei KAMOON, toi mitä ne näyttää telkassa on vaan pintaraapasu! Varmasti ovat keskustelleet kameroiden ulkopuolella paljonkin.
[/quote]
No luulis et edes joku keskustelunpuolikas ois livahtanu mukaan johonkin jaksoon? E & V on ihan symppiksiä, mut mut. Sellasta pliisuilua.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:44"]
Ei nuo ole vatsalihasliikkeitä.
[/quote]
Olli pitää itseään urheilijana, eikä tuon vertaa tiedä.
Vatsalihas liikkeitä ei tehdä koko vartalon voimalla, vaan ne pitäisi olla rutistuksia, jotka tehdään vatsalla. Nuo ylösasti nostot ovat helposti koko vartalolla tulevia heilautuksia, eikä ne vahvista vatsaa. Eikä kyynärpäiden asento pitäisi muuttua liikkeen aikana.
[/quote]
Miialle enemmän itsetuntoa, niin on niin kovaa kamaa markkinoilla. Eikö tuo Olli tajuu, että sillä on käsissään aikamoinen misu? Ei ilman ohjelmaa noin kaunista, eleganttia naista saisi. Kun Miialla olisi enemmän itsetuntoa, uskaltaisi vaatia itselleen enemmän.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:46"]
Mua ärsyttää toi Olli... On jotenkin koko ajan tosi väheksyvä Miia kohtaan, juoksemassa ja salilla ja kehuu omaa urheilijataustaansa. Ja en saa mitään selvääkään!! Ekassa jaksossa se oli symppis sulhanen, jakso jaksolta ärsyttävämpi nillittäjä.
[/quote]
No ehkä se kertoi omasta urheilutaustastaan kun siellä kameran takana seissyt varmaan kyseli siitä? Ja Ollilla on oikeasti monipuolinen urheilutausta, mm. koripalloa, salibandyä, jääkiekkoa, salia, juoksua, golfia, street dancea jne. Mutta se on totta, että puhui väheksyvään sävyyn Miian urheilusta, vaikka Miian kropasta näkee että on hän treenannut myös.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:52"]Esa ja Viola <3
Ei mulla muuta.
[/quote]
Suloinen pari! Toivottavasti pysyvät yhdessä. <3
[/quote]
[/quote]
Mielenkiintoiset keskustelut ei taida olla tän ohjelman "se juttu" :D
Jossain Satuhäissäkin on varmaan juteltu syvällisempiä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:03"]
No, seuraavasssa jaksossa näköjään Olli ja Miia on oikein hempeissä tunnelmissa. Veikkaan, että siinä vaiheessa on harrastettu viimein seksiä.. molemmat on olleet niin epävarmoja ja kireitä, että eivät ole varmaan sitä aiemmin keskenään tehneet.
[/quote]
Olli on kosinut ja Miia on antanut. Nyt ne on sitten kahdesti naineita.
Tunnistiko joku tuon paikan, jossa Pia ja Jussi oli piknikillä? Kyllä kesäinen Helsinki on kaunis <3 Harmitti, kun en tunnistanut paikkaa, mutta tuon näköistähän on tosi monessa paikassa.
Pialle pisteet siitä, että oli ottanut Tapio-viinilasit piknikille. Kun otetaan, niin otetaan tyylillä :-)
Huvittaa tossa iltalehden jutussa että kun Miia lähtee frendinsä kanssa lomalle ja soittaa Ollille, ei Olli osaa sanoa onko hänellä ollut ikävä vai ei. :D
Eikai se nyt edes Ollilta liian vaikeeta pitäisi olla vastata joo tai ei :D