Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
Mua vaan ällöttää tuo esa. Niin kukkakeppi mutta paita auki ja tuo intonaatio!!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:19"]
Tunnistiko joku tuon paikan, jossa Pia ja Jussi oli piknikillä? Kyllä kesäinen Helsinki on kaunis <3 Harmitti, kun en tunnistanut paikkaa, mutta tuon näköistähän on tosi monessa paikassa.
Pialle pisteet siitä, että oli ottanut Tapio-viinilasit piknikille. Kun otetaan, niin otetaan tyylillä :-)
[/quote]
Voi ei, taasko se joi alkoa? :D
Huomasitteko keittiökohtauksesta, Olli alkaa selvästi jo kaljuuntua?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:19"]Tunnistiko joku tuon paikan, jossa Pia ja Jussi oli piknikillä? Kyllä kesäinen Helsinki on kaunis <3 Harmitti, kun en tunnistanut paikkaa, mutta tuon näköistähän on tosi monessa paikassa.
Pialle pisteet siitä, että oli ottanut Tapio-viinilasit piknikille. Kun otetaan, niin otetaan tyylillä :-)
[/quote]
Mustikkamaalla olivat. Piialle maistuu hyvin
Eipä se Jussi kiinnostunut ole, kun raaskii viikon lomastaan käyttää kaksi päivää kavereiden seurassa. Jos olis love, niin ei malttais pysyä erossa, kun noin lyhyt loma.
ja Piia oikeesti juo koko ajan, ei yhtään jaksoa, jossa ei jois. Tuollainen tissuttelu ihan ok nuoremmalla iällä, esim. opiskelijapiireissä, mutta melkein 40 v nainen koko ajan tissuttelemassa...
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 02:02"]Minua kyllä vähän harmittaa nyt, että luin silloin heti 1. osan jälkeen iltapäivälehdistä paljastukset ketkä tuolloin vielä naimisissa ja ketkä ei. Olisi ehkä ollut mukavampaa katsoa sarjaa tietämättä (tosin eihän vieläkään olla täysin varmoja), mutta minkäs sitä uteliaisuudelleen voi, äh...:)
[/quote]
Turhaan harmittelet, viimeistään tätä keskustelua lukiessa tietäisit, miten tulee käymään.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:23"]
Miia ja Olli mun mielestä just uskaltaa testailla omia ja toisen mukavuusalueen rajoja niin kuin kuuluukin. Lisäksi kummallakin kuitenkin tietyllä tapaa pilkettä silmäkulmassa, haastamisen leikkimielisyys jatkui vuelä hauskasti siinä kuntoilupätkässä.
[/quote]
Jos nuo tv:ssä esitetyt pätkät ovat osoitus leikkimielisyydestä, niin mä olen sitten varmaan ammattiklovni.
[/quote]
Siis niissä kuntoilupätkissä oli leikkimielistä kuittailua puolin ja toisin. Ja kieltämättä välillä kävi myös mielessä, että salaattipätkässäkin olisi, Ollihan on aiemmin väläytellyt taitoaan näyttää pokerinaamaa ja revetä sitten päälle. Miia nyt ainakin välillä ilmeili niin, että vedättääkö tuo vai ihan tosissaanko pistää vastaan. Ehkä noilla on myös puolin ja toisin tarve houkutella tunnereaktiota esiin ja katsoa, että miten tuo osaa pitää paketin kasassa, jos ei olekaan ihan jeesmiestä tai jeesnaista. Kaiken kaikkiaan ohjelman kiinnostavin pari, Esa ja Violakin ovat toki symppiksiä, mutta jotenkin liiankin "helppo" pari, minusta tuntuu että särmikkäämpää menoa katsoessa ainakin oppii itse enemmän uutta.
Violasta ja Esasta tuli niin hyvälle mielelle! Tää oli ehkä eka jakso, jossa selkeästi Violakin näytti ihastumistaan ja pariskunta kokonaisuudessaan vaikutti ihan vastarakastuneelta.
Muidenkin parien eloa oli kiva seurata. Miian ja Ollin kiistelyjä on tosiaan varmasti leikattu niin, että ne vaikuttavat todellista pahemmilta. Oli mielenkiintoista, että lopussahan Olli myös myönsi sen, mitä (asiantuntevat:) keskustelijat ovat täällä veikkailleet: sitä pelottaa laittaa tunteita peliin, ettei joutuisi pettymään. (Mutta silti: Nyt hitto ne tunteet peliin!:)
[/quote]
No ehkä Olli ei viitsinyt heti pilata tunnelmaa täysin, vaan pehmitteli, ettei ole ihan varma.
[/quote]
Tai ehkä se vaan halusi pesälle ;)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:52"]
Mikä se Violan taulukuva oikein oli jakson alussa? Se toinen kuvassa oli kaiketi Viola, mutta kuka se toinen oli??
Ja miksi Jussi ja Piia käyvät siellä kultasepänliikkeessä tekemässä kaiverruksia? Oliko tuo nyt vähän ennenaikaista, kun molemmilla ei tunteet roihunneet siinä vaiheessa? Minusta vähän hölmö ratkaisu :0
Tässä iltalehden spoileri seuraavaan jaksoon: http://www.iltalehti.fi/viihde/2015021019174882_vi.shtml
[/quote]Siinä taulussa on Viola ja Esa :D Peruukki tais hämät sua :)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:00"]
Mun alkoi tehdä mieli festareille. En ole koskaan ollut. Jos ensi kesänä kokeilisi miehen kanssa, mekin voitais kulkee käsi kädessä aurinkolasit nenällä. Sormuksetkin voisi kaiverruttaa. Saan paljon ideoita tästä ohjelmasta.
Mielelläni jättäisin nuo "asiantuntijakommentit" välistä pois. Ne saavat parisuhteen vaikuttamaan kamalan vaivalloiselta ja vaikealta ja ankealta, yäh.
[/quote]
For real? Mä taas katon monttu auki ku nää parit on ihan tavattoman tylsiä. Yksikään pari ei oo käyny yhtään mielenkiintoista keskustelua. Ja noi terapeuttien välispiikit lähenee jo parodiaa.
[/quote]
Mielenkiintoiset keskustelut ei taida olla tän ohjelman "se juttu" :D
Jossain Satuhäissäkin on varmaan juteltu syvällisempiä.
[/quote]
Heh, tän ohjelman juttu on Eldorado-öljy.
Niin ja asiantuntijoiden tietämys parisuhteen kehityskaaresta. :D
Mia ja olli siis molemmat lähinnä pelkäävät torjuntaa.. eiköhän se siitä! Olli tosin vaikuttaa tosi epäkohteliaalta jörrikältä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:19"]
Oliko Viola vähän vaivautunut kun Esa pussaili takaapäin halaillen?
[/quote]
Ne taitaa molemmat vähän hyytyä kameroista. Vaan kaksin varmaan onkin kivempaa ja ovat kyllä mun suosikkipari, kävi miten kävi. Aitoa iloa toiseen tutustumista, eikä vänkäämistä turhaan vielä tulevaisuudesta, tekevät asioita yhdessä ja mun mielestä suukottelu on vaan aina niin hyvä merkki!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:32"]
Mia ja olli siis molemmat lähinnä pelkäävät torjuntaa.. eiköhän se siitä! Olli tosin vaikuttaa tosi epäkohteliaalta jörrikältä.
[/quote]
Ei se haittaa, koska Miialle kelpaa kuka vaan, joka hänet huolii.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:37"]Onko ollut jaksoakaan, jossa Pia ei joisi alkoholia? Taas siideri kädessä. [/quote] No eiköhän tämäkin ole leikkauksen ansiota. Kyllä varmasti moni ottaa kesällä festareilla siideriä/skumppaa, samoin juhlissa ja kuumalla rannalla. Eihän se kamera noita joka päivä seuraa. Ovat lomamoodissa. Eikä Pia sitä paitsi kännissä ole koskaan ollut. Sivistyneesti on ihan jees silloin tällöin ottaa lasillinen. Tällä leikkauksella halutaan luoda Piasta urbaanin sinkun stereotypiaa. Mielestäni hän vaikuttaa fiksulta ja symppikseltä naiselta.
[/quote]
Joo, samaa mieltä. Ei tee vielä alkoholistia, jos kesällä rantsulla, piknikillä tai festareilla juo sidukkaa tai vinkkua. Pia vaikuttaa järkinaiselta.
Se Miiahan muuten totesi jo siellä Roomassa, että "Tässä on laitettu yhteen kaksi sellaista ihmistä joilla kauheita haavoja edellisistä suhteista".. ja nyt tässä jaksossa Olli kertoi kameralle, että on haavoittunut aiemmin ja haluaa olla varovainen nyt jne. Eli noi molemmat pelkää pirusti, Miia tuo sitä enemmän esille, Olli puolestaan jotenkin työntää Miiaa pois, suojelee itseään rakastumiselta. Mutta kaiketi sitten jotain on klikannut Ollin päässä tuossa välissä, sillä meno näytti hyvältä seuraavassa jaksossa.. tosin täytyy ihmetellä, että MIKSI oi miksi Olilla oli hihaton paita valokuvaustudiossa!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:37"]
Olli on varmaan niin tarkka rahasta (no onhan se KTM koulutukseltaankin) että se sen takia otti sen Rainbown.. maksoi jotain euron versus Bertolli (Jota Miia "tilasi" ) on jotain 6 euroo.
[/quote]
Joo, muistan kun olin ekonominuorukaisen kanssa syömässä jossain kalliissa ravintolassa ja sitten hän alkoi tenttaamaan tarjoilijalta, missä viinissä olisi hyvä hinta-laatusuhde. Ja toinen kaupallisen koulutuksen saanut, tällä kertaa merkonomi totesi minusta ja hänestä, että joo, me tultaisiin hyvin toimeen ja hän tarkoitti taloudellisesti ;) Ja kolmas, tällä kertaa ekonomi tarjoili jotain työstään ottamiaan salaatinjämiä, joita oli hauduttanut autossaan koko iltapäivän ajan.
Kyllä seksi on semmoinen liima parisuhteessa, että ihme on jos sitä ei käsitellä mitenkään tässä ohjelmassa. Mä myös veikkaan, että se yhtäkkinen onni ja ilo mitä näkyi ensi jakson klipissä Miian ja Ollin välillä on merkki siitä, että he ovat viimein seksiä harrastaneet (ja että se seksi on ollut hyvää).
Pia ja Jussi nyt vain hommiin ja intohimo päälle, niin kaikki hoituu. Noillahan homma sujuisi muuten, joten antaisivat vaan palaa.