Onko työpaikkaa kaikille halukkaille?
Kommentit (13)
Kyllä kaikille halukkaille löytyy aina jotain työtä. Työ ei tekemällä lopu.
Halu ei riitä. Pitää osata tehdä jotain palkan arvoista.
Hyvässä piilossa on. Olen etsinyt 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi työllä ei kuulemma tarvitse elää
Vierailija kirjoitti:
Halu ei riitä. Pitää osata tehdä jotain palkan arvoista.
Hmm, eli et osaa yhtään mitään...
Selittää paljon
Tähän olisi yksinkertainen osaratkaisu. Kaikki yli 50-vuotiaat pois työelämästä ja heidän työpaikkansa annetaan työttömille alle 50-vuotiaille. Kertarysäyksellä. Kyllä 50-vuotiaaksi mennessä on pitänyt pystyä säästämään niin paljon tai hankkimaan realisoitavaa varallisuutta, että tulee toimeen eläkkeen alkamiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Tähän olisi yksinkertainen osaratkaisu. Kaikki yli 50-vuotiaat pois työelämästä ja heidän työpaikkansa annetaan työttömille alle 50-vuotiaille. Kertarysäyksellä. Kyllä 50-vuotiaaksi mennessä on pitänyt pystyä säästämään niin paljon tai hankkimaan realisoitavaa varallisuutta, että tulee toimeen eläkkeen alkamiseen asti.
Paitsi jos on mennyt sijoittamaan ne rahat. Silloin on kaikella todennäköisyydellä puilla paljailla tai korvia myöten veloissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos on mennyt sijoittamaan ne rahat. Silloin on kaikella todennäköisyydellä puilla paljailla tai korvia myöten veloissa
Että mitenkä? Sijoittajathan ovat miljonäärejä jo 50 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö palkkaakin?👀
Olen hakenut 40 työpaikkaa vuoden alusta laskettuna, eikä ole löytynyt minulle.
tekoälykeskusten, vankilakaupunkien, vetyputkien, mustalaatta-voimaloiden ja tuulimyllyjen tekijöille on aina työtä tarjolla
On joten töihin vaan.