Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
Ihana Esa: Malja kauneimmalle morsiamelle, jota oon ikinä nähnyt <3
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:21"]
Jussi ja Pia ei näyttäny kummatkaan kovin ilosilta. :D
[/quote]
Etenkään Jussi. Elekielestä ja ilmeistä näki heti, ettei miellyttänyt. Tosin ei tullut yllätyksenä, eikös tuo sanonut olevansa nirppanokka. Sen lisäksi on vaikuttanut (kouluttamattomalta ja) ärsyttävältä.
[/quote]
Eikös hän joku myyjä ole...joku talomyyjä tms. Eipä tuo kaksiselle urholle alttarillakaan näyttäny
Toi Esa on kyllä ihana. Kelpaisi mullekin :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:48"]
Miks noilla ei oo kunnon hääpukuja?? Budjetti ollu varmaan 100€/puku. Selittäs nuo valinnat. Violalla karmee muodoton rutku. Miialla joku juhlamekko ja Pialla hääpukumaisin mutta tooosi tylsä!
[/quote]
Mun mielestä hyvät ja kantajansa näköiset/tyyliset. Sellanen täyspitkä hääpuku ois ollut vähän hassu valinta, liian vakava tuollaiseen tilanteeseen. Puhumattakaan hunnuista tai tiaroista. :D Itse diggaan erityisesti tosta Violan puvusta.
Voi Jussia, hirveen pettynyt :( mutta kyllä vaimokin meni ja mainosti hääyötä, noloa...
Jussi ja Pia lähtee kaiken kukkuraks kaljalaivalla Tallinnaan...oikeesti ihan säällittää.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:44"]
Jussin ilme, kun Pia astui huoneeseen..
[/quote]
"Tää ei ollu hyvä idea."
Esalla ja Violalla on paras yhteishenki. Tuo laatikko avattiin yhdessä, siitä se alkaa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:50"]
No kyllä vähän Jussiakin käy sääliksi. Näyttää koko ajan niin pettyneeltä.
[/quote]
Jussi yrittää koko ajan ottaa Piiaan katsekontaktia, mutta morsmaikku katsoo vain ohi.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:44"]
Jussin ilme, kun Pia astui huoneeseen..
[/quote]
"Tää ei ollu hyvä idea."
[/quote]
Joo, "shit, kesäloma pilalla, 5 viikkoa TON kanssa" :D
Olen yllättynyt, nätille blondille kelpaakin lyhyt mies.
Jopas oli kuumaa tuo suutelu Ollin ja Miian välillä.. ;)
Awww miia ja olli <3 tuli kyynelkin multa jotenkin sööttejä
No onhan tuo Piia vähän kuin sellainen "awkward-ikisinkku" jostain huonosta komediasta. Olisivat Jussin kanssa kumpikin ansainneet täysin erilaiset puolisot.
Kyllä Jussi näytti ensi jakson insertissä messissä olevalta.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:55"]Olen yllättynyt, nätille blondille kelpaakin lyhyt mies.
[/quote]
No ei tuo blondi niin superkaunotar ole. Ihan samalla viivalla oleva pari ulkoisesti jos noin voi asiaa ilmaista. En ihmetellyt itse yhtään.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:52"]
Jussi ja Pia lähtee kaiken kukkuraks kaljalaivalla Tallinnaan...oikeesti ihan säällittää.
[/quote]
Se oli VITSI. Ne pääsi Pariisiin.
No kyllä vähän Jussiakin käy sääliksi. Näyttää koko ajan niin pettyneeltä.