Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
2541/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 15:53"]

Haluaisin tarttua pari sivua sitten käytyyn keskusteluun siitä, että Miia odottaisi lahjoja, kukkia, matkoja ja yllätyksiä.

Eihän se varmuuden hakeminen mitenkään tarkoita materialistisuutta. Minä olin suhteeni alussa ihan yhtä epävarma kuin Miia (vaikka en uskaltanut kysyä suoraan, vaan esitin viimeiseen asti rauhallista, jopa välinpitämätöntä). Huono itsetunto, kaipaan vakuutteluja. En silti todellakaan tarvitse mitään lahjoja tai kukkia, minulle riittää että mies kertoo välittävänsä. Meillä ei esimerkiksi vaihdeta joulu- tai synttärilahjoja, eli ehkä jopa tavallista vähempi lahjominen riittää?

[/quote]

Mä kirjoitin aikaisemmin noista lahjoista yms. Pointti ei oikeastaan ollut siinä, että Miia toivoisia Ollilta lahjoja ja yllätyksiä vaan Miia toivoo ehkä jotain sellaista mitä Olli ei nyt pysty antamaan? Ja jos Ollilla jotain tunteita on muttei hän pysty vielä sanomaan miten todellisesti tuntee. Vaatimalla vaaditut tunteiden osoitukset tekee ehkä vähän hallaa. Niinkuin Olli eilen sanoikin, niin huuma on skipattu yli ja heti puskee arki päälle häiden jälkeen - vaikka ei edes kunnolla tunne vielä kumppaniaan. Heti pitäis sanoa että "JEE tää on hyvä, rakastan sua"

Tuo lahja vertaus oli siksi, että ns. normaalissa suhteessa tuskin tarvitsee tentata tunteita samalla tavalla koko ajan, mutta sitten pyydetään muita asioita jotka eivät miehelle/naiselle tule luonnostaan. 

Ps. Näkikö joku muukin luultavasti Esan veljen vilaukselta? Näytti kuumelta tai no okei kuumemmalta kuin Esa! Valitettavasti sen teinityylinen maalaisisko ei kyllä Violaa päihittänyt. 

Vierailija
2542/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ps. Näkikö joku muukin luultavasti Esan veljen vilaukselta? Näytti kuumelta tai no okei kuumemmalta kuin Esa! Valitettavasti sen teinityylinen maalaisisko ei kyllä Violaa päihittänyt. "

Siis näytti _kuumalta_

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 03:37"]

Miia on ihan super hot. Hän on nainen, joka on päättänyt mitä tahtoo ja ei tyydy puolivälin krouviin. Se on älyttömän hieno asia. Jos hän kysyy ääneen että onko tulossa sitä mitä hän haluaa, niin ei se ole mitään jankutusta. Kai sitä nainen saa kysyä ja itse pidän sitä haasteena joka vetoaa mieheen, varsinkin kun se on tuolla tavalla söpösti puoliunisena "jankattu". Sitten pitää vain päättää onko miestä Ollista vai ei. Olli saattaa olla hieman henkisesti junnu.

Lisäksi Miia on todella kaunis. Hän käyttää tyylikkäitä vaatteita ja on aina joko sporttisen tai huolitellun näköinen.  Niin tai näin niin aina tosi kaunis. Hitto, aika paljon sitä antaisi jos tuollaisen morsiammen olisi saanut alttarille.

Lisäksi en ymmärrä miten joku panetelee esim. Miian ammattia. Mitä väliä sillä ammatilla on jos henkilö itse tykkää siitä mitä tekee. Ja ainakin minusta Miia oli edelleen innoissaan ilmailualasta vaikka halusi elämäänsä työn lisäksi jotain muuta (perheen)

Katson koko pirun sarjaakin vain Miian takia

[/quote]

Miksi alapeukutatte? Miia on namu. Hän haluaa perheen ja jonkun joka rakastaa sitä. Ei se ole mikään maailman kummallisin tai kohtuuton vaatimus. Hän on täysin valmista vaimo ja perheen äiti materiaalia. Pikkupojat siitä säihkätää, aikuiset miehet eivät. Miia olisi tarvinnut ehkä hieman itseään vanhemman miehen, eikä nuorempaa. Sellaisen joka on saanut prioriteetit jo kuntoon ja kiinnostuu enemmän yhteisen tulevan polun keskustelusta kuin pullosta Suomi-viinaa. 

Pysyn kannassani - Miia on ihana

/Johtaja

Vierailija
2544/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:31"]

Miia on ihan super hot. Hän on nainen, joka on päättänyt mitä tahtoo ja ei tyydy puolivälin krouviin. Se on älyttömän hieno asia. Jos hän kysyy ääneen että onko tulossa sitä mitä hän haluaa, niin ei se ole mitään jankutusta. Kai sitä nainen saa kysyä ja itse pidän sitä haasteena joka vetoaa mieheen, varsinkin kun se on tuolla tavalla söpösti puoliunisena "jankattu". Sitten pitää vain päättää onko miestä Ollista vai ei. Olli saattaa olla hieman henkisesti junnu.

Lisäksi Miia on todella kaunis. Hän käyttää tyylikkäitä vaatteita ja on aina joko sporttisen tai huolitellun näköinen.  Niin tai näin niin aina tosi kaunis. Hitto, aika paljon sitä antaisi jos tuollaisen morsiammen olisi saanut alttarille.

Lisäksi en ymmärrä miten joku panetelee esim. Miian ammattia. Mitä väliä sillä ammatilla on jos henkilö itse tykkää siitä mitä tekee. Ja ainakin minusta Miia oli edelleen innoissaan ilmailualasta vaikka halusi elämäänsä työn lisäksi jotain muuta (perheen)

[/quote]

Miksi alapeukutatte? Miia on namu. Hän haluaa perheen ja jonkun joka rakastaa sitä. Ei se ole mikään maailman kummallisin tai kohtuuton vaatimus. Hän on täysin valmista vaimo ja perheen äiti materiaalia. Pikkupojat siitä säihkätää, aikuiset miehet eivät. Miia olisi tarvinnut ehkä hieman itseään vanhemman miehen, eikä nuorempaa. Sellaisen joka on saanut prioriteetit jo kuntoon ja kiinnostuu enemmän yhteisen tulevan polun keskustelusta kuin pullosta Suomi-viinaa. 

/Johtaja

[/quote]

Totta, Mialle olisi sopinut mies, joka puhuu prioriteeteista ja muusta hirmu tärkeän kuuloisesta.

--

Toivoisin, että tässä ohjelmassa näytettäisiin ja käsiteltäisiin vaikkapa viimeisessä jaksossa asioita ja tunteita, joita parit ovat ihan oikeasti kokeneet tämän kuvausjakson aikana. Miten tunteet ovat kehittyneet, mitä pariskunnat ovat kenties oppineet itsestään ja millä tavalla tämä suhde poikkeaa edukseen aiemmista. Siis siinä tapauksessa, että suhde jatkuu. Ja ennen kaikkea onko naimisiinmeno vaikuttanut tunteisiin mitenkään vai olisiko lopputulos ollut sama, jos kuvio olisi muuten sama, mutta ilman häitä.

Varmaan liikaa toivottu tällaiselta ohjelmalta, jossa asiantuntijoiden neuvotkin ovat olleet tasoa "ei elämä ole joka päivä ruusuilla tanssimista".

Vierailija
2545/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä parit ei ole harrastaneet esiaviollisia suhteita ennen naimisiinmenoa. Suomesta ei taida löytyä yhtään pariskuntaa etteivät olisi korkanneet muodossa jos toisessa. 

Vierailija
2546/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohojanmaalainen vaimo kysy mieheltään että rakastatko minua niin mies tokas johan minä kerran iliimootin. 

Vierailija
2547/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

/Johtaja

[/quote]

Siksi, että olemme kanssasi eri mieltä. Varsin yksinkertainen asia.

t. alapeukuttaja

Vierailija
2548/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:47"]

Tässä ohjelmassa näkee, miten tavalliset stailaamattomat kodit näyttävät aika karuilta kuvissa, vaikka tunnelma siellä olisi kuinka kotoisa. Esim. kenenkään makuuhuoneet/makuutilat eivät ole mitenkään puoleensavetävät, melkein leirimeininki tulee mieleen.

[/quote] mene etuovi comille ja katso myytäviä iklmoituksia esim Kaivopuistosta, Eirasta, Kruunuhaasta jne

Vierailija
2549/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:40"]

Mua ei oo ennen Miia ärsyttänyt, mutta kyllä tänään alkoi se Miian kokoaikainen valitus ja minä minä minä persoona ärsyttämään.

[/quote] en yhtään ihmettele jos Olli ei haluakaan Miiaa koska niin epävarma, tekee jo toisen hermostuneeksi. 

Vierailija
2550/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:55"]

[/quote]

/Johtaja

[/quote]

t. alapeukuttaja

[/quote] Ollihan on paljon korkeemmin koulutettu kun Miia ja vaikka otin pikkupullon väkevää mukaan  niin ei se tarkoita että juoppo olisi. Ihan hyvä että on tuollaisia miehiä kun Olli että pohdiskelee mitä tekee Miian suhteen. Miia hätäilee liikaa ja pelkää että Olli ei haluakaan häntä. En usko että paria tulee. Olli tarvitsee rauhallisemman naisen. 

Vierailija
2551/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:24"]

Yrittihän Olli sanoa että onhan tämä ( suhde) jo kehittynyt eteenpäin, mutta Miia vaan puhui päälle löysästä hirrestään.. tämä siis siinä sänkyselfiessä.

Olli muuten sanoi kivasti niissä festariklipeissä että ensi vuonna vaimo on mukana! awwww.kyllä sitä kiinostaa, ei vain osaa siä ilmaista vielä Miian haluamalla tavalla.

[/quote] suomalainen mies ei heti puhu tunteistaan, Miialla liian nopea tempo. No onhan ollut turkkilaisen völijyssä. 

Vierailija
2552/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:52"]

Nämä parit ei ole harrastaneet esiaviollisia suhteita ennen naimisiinmenoa. Suomesta ei taida löytyä yhtään pariskuntaa etteivät olisi korkanneet muodossa jos toisessa. 

[/quote]

No aika pihalla täytyy ihmisen olla, jos kuvittelee etteivät monet kristityt nuoretkin pidättäytyisi sekstistä ennen avioliittoa. Minnäkin tunnen neljä tällaista pariskuntaa, vaikken en edes liiku noissa piireissä. Jos liikkuisin, tuntisin varmaan kymmeniä.

Vierailija
2553/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, Miia on 32. Jos hän heittäytyy taas 6 vuoden juupas, eipäs suhteeseen niin kyllä minä ymmärrän sitä vasten että hän haluaa jonkunasteista indikaatiota. Ajatelkaa lähtöjä, äiti lähtenyt tytön ollessa 6, avioliitto kaatunut asuinpaikan takia ja ilmeisesti vakavammat seurustelusuhteet kaatuneet myös. En minäkään jaksaisi leikkiä hirveän pitkään henkilön kanssa, joka ei tiedä tota vasten. Eihän mitään pomminvarmaa kukaan voi taata, mutta voi kuitenkin keskustella että "tuntuuko hyvältä -  let's give it a serious try"

/Johtaja

Vierailija
2554/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:47"]

Tässä ohjelmassa näkee, miten tavalliset stailaamattomat kodit näyttävät aika karuilta kuvissa, vaikka tunnelma siellä olisi kuinka kotoisa. Esim. kenenkään makuuhuoneet/makuutilat eivät ole mitenkään puoleensavetävät, melkein leirimeininki tulee mieleen.

[/quote] mene etuovi comille ja katso myytäviä iklmoituksia esim Kaivopuistosta, Eirasta, Kruunuhaasta jne

[/quote]

Jospa kirjoittaisit tänne, mitä sieltä pitäisi näkyä, kun tämä kuitenkin on se keskustelufoorumi.

Vierailija
2555/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:55"]

[/quote]

/Johtaja

[/quote]

t. alapeukuttaja

[/quote] Ollihan on paljon korkeemmin koulutettu kun Miia ja vaikka otin pikkupullon väkevää mukaan  niin ei se tarkoita että juoppo olisi. Ihan hyvä että on tuollaisia miehiä kun Olli että pohdiskelee mitä tekee Miian suhteen. Miia hätäilee liikaa ja pelkää että Olli ei haluakaan häntä. En usko että paria tulee. Olli tarvitsee rauhallisemman naisen. 

[/quote]

No joo, itse en mene parisuhteeseen tutkintotodistus edellä, mutta tapansa kaikilla. Miia on asunut USAssa, Italiassa ja Turkissa. Minun arvojen mukaan rohkea nainen ja varmasti fiksu ja tutkinnot voi jättää vähemmälle huomiolle.

Vierailija
2556/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:08"]

No joo, Miia on 32. Jos hän heittäytyy taas 6 vuoden juupas, eipäs suhteeseen niin kyllä minä ymmärrän sitä vasten että hän haluaa jonkunasteista indikaatiota. Ajatelkaa lähtöjä, äiti lähtenyt tytön ollessa 6, avioliitto kaatunut asuinpaikan takia ja ilmeisesti vakavammat seurustelusuhteet kaatuneet myös. En minäkään jaksaisi leikkiä hirveän pitkään henkilön kanssa, joka ei tiedä tota vasten. Eihän mitään pomminvarmaa kukaan voi taata, mutta voi kuitenkin keskustella että "tuntuuko hyvältä -  let's give it a serious try"

/Johtaja

[/quote]

eh, ihan totta... Et taida olla kovin fiksu ihminen.

a) Tuossa ohjelmassa mennään avioliittoon tuntemattoman ihmisen kanssa

b) Aikaa on kulunut muutama viikko

Lisäksi olet aivan käsittämättömän mustavalkoinen ihminen. Kun Miia on niin ihku, niin Olli on paska. ja sillä selvä. "Miksi alapeukutatte mulle" = miten joku VOI olla eri mieltä kanssani?

En tiedä, voisko olla että ihmiset näkee asiat eri tavoin?

Vierailija
2557/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

O`ou :D  

"Esa pakkaa auton täyteen naispuolisia ystäviään ja suuntaa Joensuuhun festivaaleille ilman tuoretta Viola-vaimoaan."  -IS

Vierailija
2558/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli on kivan näköinen rillit päässä! Paljon paremman näköinen kuin ilman laseja! Onko muut samaa mieltä?

Vierailija
2559/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:08"]

/Johtaja

[/quote]

eh, ihan totta... Et taida olla kovin fiksu ihminen.

a) Tuossa ohjelmassa mennään avioliittoon tuntemattoman ihmisen kanssa

b) Aikaa on kulunut muutama viikko

Lisäksi olet aivan käsittämättömän mustavalkoinen ihminen. Kun Miia on niin ihku, niin Olli on paska. ja sillä selvä. "Miksi alapeukutatte mulle" = miten joku VOI olla eri mieltä kanssani?

En tiedä, voisko olla että ihmiset näkee asiat eri tavoin?

[/quote]

No nyt tuli terävää argumentointia ja aakkosissakin päästiin b:hen asti. 

Myönnän että en ole penaalin terävin kynä, Gaussin käyrässä yläpuolelle jäi vielä joku fraktiili.

Mutta tällä mitä on siunaantunut on selvittävä ja hyvin on tähän asti riittänyt. 

a) ei kai kukaan mene naimisiin tuntemattoman ihmisen kanssa, jos ei ole edes puolivakavissaan etsimässä parisuhdetta

b) sorry, minusta muutaman viikon jälkeen pitäisi jo vähän tylsemmälläkin työkalulla varustetun saada suu auki ja ilmaista omat ajatuksensa, jos on sen verran ison askeleen ottanut että on mennyt naimisiin

Kyllä, olen mustavalkoinen: Miia ansaitsee sen minkä on ääneen sanonut

Ollia en ole kutsunut millään haukkumasanoilla. Olen sanonut vain että hän vaikuttaa poikaselta = kovin epävarmalta.

Ihmiset näkee asiat eri tavoin, se on elämän rikkautta. Luulen että sinulla ei taida juuri olla näkymiä ollenkaan.

/Johtaja

Vierailija
2560/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkl